|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
het is toch focking niet normaal dit gelul?
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
schimmel en pepernoten kloppen niet |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat tering vvv gaat er aan, stinkende bruinkooldelvende sudetenbelgen dat het er zijn bij elkaar |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Geert Wilders is geboren in Venlo en staat eerste in de peiling............
(frits wester is me buurman, krijg er ook nog gratis kaas van, maar me ouders vreten liever kebab) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 21:58 schreef hotjumper het volgende:dat tering vvv gaat er aan, stinkende bruinkooldelvende sudetenbelgen dat het er zijn bij elkaar zeker weten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 21:58 schreef hotjumper het volgende:dat tering vvv gaat er aan, stinkende bruinkooldelvende sudetenbelgen dat het er zijn bij elkaar Speeld de BAAB dan? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wordt een moeilijk potje dan in de koel..de Kuil voor de rest van Nederland. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dan maar genoegen nemen met 0-5 |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: zijn we afgezakt naar t niveau 020? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nou ik zie het wel ff hahaha De ervaring om de concurentie in te lopen verloopt nooit zo soepel.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
We winnen daar gewoon met 0-8.......... tenminste als Makaay in de basis staat |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waar gaat makaay dan voor dienen?? |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Voor 3 of 4 doelpunten en 2 assist's |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: in ieder geval geen jupiler:
quote: Leuven, 12 jan. Door de aanhoudende blokkade van de brouwerijen in het Belgische Leuven en Jupille dreigen supermarkten over enkele dagen zonder Leffe en Stella Artois te zitten, aldus de directie van bierconcern AB InBev.
Vakbonden houden sinds donderdag de poorten dicht van de grote brouwerijen. De werknemers protesteren tegen een plan om 263 banen te schrappen bij de brouwerijen.
De grote fabriek in Leuven draaide lange tijd op een laag pitje, maar zal vandaag geheel stilvallen. Ook werknemers van enkele andere afdelingen sluiten zich vandaag aan bij de acties.
De acties duren waarschijnlijk minstens tot donderdag. Dan overlegt de directie van brouwerij AB InBev met de vakbonden. De directie dreigt de bonden vanaf donderdag geen loon meer te betalen. Ook kondigt het management juridische acties aan tegen de werknemers die de poorten blokkeren.
Anheuser-Busch InBev is het grootste bierconcern ter wereld. Het is bekend van merken als Leffe, Hoegaarden, Jupiler en Budweiser. De groep bezit ook de Nederlandse merken Dommelsch, Hertog Jan en Oranjeboom.
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
jij bent ook van alles op de hoogte he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als iets je raakt.... op varkenoord verkopen ze jupiler. Zou toch wat zijn als ze voor een wedstrijd van Feyenoord geen bier meer konden schenken.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou t lijkt me duidelijk. Utrecht verliest, heracles ook. Kunnen we gebruik van maken en dus verliezen wij ook. Joden winnen vandaag en zijn de grote winnaar.
Zo gaat t toch altijd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:Nou t lijkt me duidelijk. Utrecht verliest, heracles ook. Kunnen we gebruik van maken en dus verliezen wij ook. Joden winnen vandaag en zijn de grote winnaar. Zo gaat t toch altijd? Maar niet vandaag,tijden veranderen en nu is de tijd daar.. Zelfs dit forum is mini op mijn scherm en dat gebeurd ook niet vaak..:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908