|
|
Terminator
|
|
|
quote: precies babovic erin en wijnaldum eruit!hij had maar 1 keer goede actie! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hahaha nee hoor maar dit zijn de feiten alweer dat zie je toch???hoe matig we ook spelen tot nu toe!!!maar dat veranderd wel de tweede helft daar ben ik van overtuigd!!meer via de zijkanten spelen!en sneller en effe dichter op de man op het middenveld! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
die bal die die meenam was wel lekker! jammer dat hij uit was! ben bang dat de slechte vorm van wijnaldum nu een beetje lang gaat duren |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
zwak zwak zwak de enige spelers die opvallen in de goede zin zijn de spelers waarover jullie zo zitten te zeiken!! De Guzman en Landzaat!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
feyenoord speelt altijd één helft kut en de andere goed . of allebei kut :P maar iig 2e helft komt het goed |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 15:27 schreef opa het volgende:feyenoord speelt altijd één helft kut en de andere goed . of allebei kut :P maar iig 2e helft komt het goed Als het maar waar is! |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
aad de mos en dat zeg jij alleen omdat je voor ajaks bent nerd!!!hahahahaha wel triest hoor dat ze zulke mensen die geen steek werk hebben verzet in hun leven die hun mening laten geven!!FEYENORD is beter als ajaks en az!!maar wij hebben de knjb scheidsrechters nooit mee dat is het verschil PANNENKOEK!!whehehe maar goed we laten ons niet kisten want jouw mening mevrouw de mos stelt geen reet voor net zoals je lelijke kop!hahaha
COME ON FEYENOORD!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 15:31 schreef Terminator het volgende:aad de mos en dat zeg jij alleen omdat je voor ajaks bent nerd!!!hahahahaha wel triest hoor dat ze zulke mensen die geen steek werk hebben verzet die hun mening laten geven!!FEYENORD is beter als ajaks en az!!maar wij hebben de knjb scheidsrechters nooit mee dat is het verschil PANNENKOEK!!whehehe maar goed we laten ons niet kisten want jouw mening mevrouw de mos stelt geen reet voor net zoals je lelijke kop!hahaha COME ON FEYENOORD! hahahaahahahaaa |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: hehehehe lol wat is die toch lelijk he met die oude kop die de mos zeker vriendje van die dikke mevrouw jol!!past goed bij elkaar!!moewhahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kom op Feyenoord kom op.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Hup Feyenoord
Hop hop naar de TOP
Huppie huppie Feijenoord is mijn kluppiee |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Wat zegt die stakker van de Mos dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: dat er poep uit zijn oren komt |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahaha dat az en ajaks beter zijn whoehahahahahahaha!!!dream on baby!!!feyenoord moet gewoon meer zelfvertrouwen en durf tonen!!maar ook gewoon geduldig en slim blijven!!vooral niks proberen te forceren!!nu gaat het gebeuren~!come on feyenoord!tweede helft we gaan beginnen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote: Uit zijn NEUS dan toch zeker? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
DE STRIJD GAAT BEGINNENNN |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: jij komt r niet meer in bij de kro |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: zet je Feyenoord-bril dan op |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote: Komt omdat je in slaap gevallen bent... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mooi nou alle remmen los ... komop feyenoord |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Komt vast door de donkere bril van jouw avator... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
scherp!!!! hahahahaha
maar ik heb een mooie lamp gevonden voor wat meer licht
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
goe zo de vrij!!
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
avatar pietje, de jaren gaan tellen:D haha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
randwijk, zit je arm nog in het gips??? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
goed vlaar goed van dijk! |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote: Zie liever goed Cisse goed Tomasson |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
goed cisse!!! goed onderbroken!
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha inderdaad Randwijk... Over een kleine 3 weken word ik 61 jaar en over anderhalve maand word ik opa.... Maar "a" of "o" ik zat in de buurt, hahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: anders had ik wat voor je:
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
de guzman laat nu eens wat zien!!
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
tering vlaar wordt geschopt!@@godverdomme!!die vvv krijgt niks!! weer zo een belgische knjb scheids???
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Limburg is bijna Belgie toch? |
|
|
|