|
|
Corney
|
|
|
Beste voetbalvrienden. Ik speel met 90 lijsten mee in een voetbalspel en ik wil de basiskeeper van Feyenoord in al mijn teams ztten. Kan iemand mij vertellen of het 100% zeker is dat Van Dijk de rest van het seizoen vast in de basis van Feyenoord staat of zijn hier misschien nog twijfels over? Graag alleen reageren als je het 100% zeker weet dus ik hoop dat Mario dit bericht ook leest en wilt reageren,groetjes van Cor en veel voetbalplezier in 2010 |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
En wat nu als v Dijk over 5 weken geblesseerd raakt? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
niks is zeker in het leven............ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Been kiest in 1e instanstie voor darley mits 100 procent fit, duss v dijk zal niet alle wedstrijden spele maar opt moment is darley erg blessuregevoelig, kortom er is sprake van een onderlinge keeperstrijd bij ons cluppie, zou duss voor darley kieze of nog beter keeper van andere ploeg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jazeker wel, je valt er een keer in en je valt er een keer weer uit. dat zijn 2 zekerheidjes. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Darley is gewoon basis keeper aangezien Been (van alle personen) weet dat je voor de toekomst moet kiezen en omdat darley niet onder doet voor dijk
Zie je het voor je xd Een keeper met de lijnkwaliteit van dijk en timmer de kracht van dijk de ervaring van dijk het talent van darley en de leeftijd van darley
über keeper |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
en idd sevillana ! je hebt idd 2 zekerheidjes je word gebooren en gaat dood waneer je dood gaat staat niet vast maar je gaat het wel of je nou 6 jaar word of 106 jaar maakt niet uit je gaat een keer dood |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Been wisselt dit jaar af met keepers. Als van Dijk goed keept laat hij hem staan , bij mindere wedstrijden keept Darley. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Doe hier je voordeel mee Corney...................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 20:37 schreef sevillana het volgende:[..] jazeker wel, je valt er een keer in en je valt er een keer weer uit. dat zijn 2 zekerheidjes. oké je heb gelijk........ |
|
|
|