|
|
gaazoo1
|
|
|
Weet iemand iets over de tifo actie tegen 020? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik zeg JA!
Ahmed en Job hebben maar één doel: Een verkleurde klassieker, zonder gevoel.
Spandoek:
Aboutaleb en Cohen worden eh... verzin maar wat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 19:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:ik zeg JA! Ahmed en Job hebben maar één doel: Een verkleurde klassieker, zonder gevoel. Spandoek: Aboutaleb en Cohen worden eh... verzin maar wat Aboutaleb en Cohen zijn Haram,zij maken het voetbal Lam..Shalom |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
JHK!
over de hele gele zijde. |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2010 - 19:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:ik zeg JA! Ahmed en Job hebben maar één doel: Een verkleurde klassieker, zonder gevoel. Spandoek: Aboutaleb en Cohen worden eh... verzin maar wat dies wel goed, hoop dat het net weer zoiets wordt als deze. echt schitterend
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het word een hele mooie actie |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tifo's tegen 020 zijn altijd schitterend. Ik verwacht weer enorm veel van het TIFO team. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ja ik vind het ook altijd schitterende acties van het Tifo en verwacht ook wel wat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk dat het uitvak er stil van zal zijn. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
quote: anders zijn ze dat ook wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja idd een mooie tifo actie heeft alleen zin met uitpubliek.. Zou mooier zijn als de tifo is gericht op de reden waarom het uitpubliek er niet is.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
begint het eigenlijk om 14.30? is toch geen risico wedstrijd meer? |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
quote: nee ze spelen gewoon om 12.30 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Zulke wedstrijden horen gewoon in de avond gespeelt te worden , dat geeft altijd een beetje extra sfeer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mja, iets met een leeg vak... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dan ben ik alweer vroeg dronken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
en ik ben moslim, dus ik heb t altijd kut |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo vaak dronken moslims gezien,Mocro`s Turken maar die Tunesiers zijn de beste drinkers.. Me vrouw en ik kunnen zelfs een Irakees die altijd stoned op het werk is .... Voor dat je naar je 14 maagden gaat moet je een X gezopen hebben... Maar eerst de wettelijke leeftijd bereiken...:) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
dat brand bier word toch eigenlijk helemaal niet meer in limburg gebrouwt~? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Pas in het openbaar roepen als je 18 ben he.. In Limburg uiteraard ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Limburg........Andre Rieu......Geert Wilders.........brand bier..........zachte G....
en verder~? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 20:36 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Limburg........Andre Rieu......Geert Wilders.........brand bier..........zachte G.... en verder~? St PietersBerg de Kouwberg Valkenburg Geleen Ambie Maastricht het freithof de maas,het onNederlandse wonderschoone landschap Katholieken de grotten Mergelgesteente... Met Zeeland en Zuid Holland de mooiste provincies van Nederland. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] St PietersBerg de Kouwberg Valkenburg Geleen Ambie Maastricht het freithof de maas,het onNederlandse wonderschoone landschap Katholieken de grotten Mergelgesteente... Met Zeeland en Zuid Holland de mooiste provincies van Nederland. Hofland, Carnaval, DSM, roda jc en ga zo maar door......Jij kijkt door een andere bril dan in ieder geval mij, maar misschien wel nog een paar. Heten bij ons reservebelgen, of zuurkoolduitsers. Je weet wat Belg betekend?...Ben Eerst Limburger Geweest.
Wel relativeren he |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 21:04 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Hofland, Carnaval, DSM, roda jc en ga zo maar door......Jij kijkt door een andere bril dan in ieder geval mij, maar misschien wel nog een paar. Heten bij ons reservebelgen, of zuurkoolduitsers. Je weet wat Belg betekend?...Ben Eerst Limburger Geweest. Wel relativeren he hahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 21:04 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Hofland, Carnaval, DSM, roda jc en ga zo maar door......Jij kijkt door een andere bril dan in ieder geval mij, maar misschien wel nog een paar. Heten bij ons reservebelgen, of zuurkoolduitsers. Je weet wat Belg betekend?...Ben Eerst Limburger Geweest. Wel relativeren he hahahahahaha ja idd ik was Brabant nog vergeten is ook mooi.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
limburg is de aambei die uit de aars van nederland hangt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat zeg je alleen maar omdat je geen appelvlaai lust ... |
|
|
|
|
F-100-R
|
|
|
|
|
|
F-100-R
|
|
|
quote: haha ja wat zijn die joden stil!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2010 door F-100-R -- |
|
|
|
|
willian
|
|
|
waar het legioen het beste in is veel vlaggen veel zingen, ik hoop veel fakkels en veel knallers!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat kan de club niet betalen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: 12.30??? dan zit ik om 8.30 ofzo al in de auto:S............. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Je moet er wel wat voor over hebben he |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
risico wedstrijd altijd vroeg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: waarom jullie zijn er toch niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: die zal wel in het gezinsvak zitten met mecxxx |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Voorlopig is hieronder het (voorlopige) idee voor de stille tocht ter nagedachtenis van de klassieker te zien die op 31 januari 2010 zal plaats vinden. (de tijden kunnen nog veranderen)
- Tussen 10.30 en 11.00 verzamelen op Varkenoord
- Om 11.00 uur beginnen met lopen.
- de route gaat als volgt (loop duurt 15 min. - 20 min.): *varkenoord *naar rechts de weg oversteken *over het voorplein *bij de kruising van het varkenoordseviaduct en de olympiaweg naar rechts *de dijk oplopen
- Dan gaat iedereen een plaatsje zoeken op de dijk.
- Dan een teken om de minuutstilte te starten
- Tijdens de minuutstilte de fakkels aan, sjaals en spandoeken omhoog
- Na de minuutstilte richting het vak of een ander plan trekken Het liefst in het zwart gekleed, voor deze stilletocht/rouwstoet ter nagedachtenis van ONZE klassieker |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
wordt vast en zeker een geweldige tifo.. sfeer verhogend enzo.. zo'n dodemansloopje :) |
|
|
|