|
|
hotjumper
|
|
|
vanaf 11 uur wel lekker rustig aan de bar op Varkenoord. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Konden ze de wedstrijd neit gewoon op zaterdag avond doen.. toch geen uitpubliek, geen risicowedstrijd! Had een hoop meer sfeer met zich meegebracht |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Nix zaterdagavond, dan liggen de vriendjes van 410 al op bed, en mogen ze van hun vaders en moeders geen studio sport kijken om 23.00, en daarom is de wedstrijd gewoon op zondagmiddag, kunnen de knulletjes van 020 ook kijken onder het genot van een glaasje prik en een jodekoek bij mamma op schoot |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Altijd maar weer vroeg uit de veren om maar op tijd te zijn in rotterdam.. Zaterdagavond geeft altijd wat meer sfeer naar mijn mening.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Breed communiceren dit hotjumper?
Anders drop ik t ff op mn bijenkorf. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je bedoeld van die actie? doe maar heb het ook maar van een ander forum. weet niet of ik zelf mee doe, want het mag natuurlijk niet van mn biertijd afgaan natuurlijk.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hahaha nee nee hij mag van zijn moeder nog niet mee!
En ik wil het eigenlijk ook niet aangezien ik mij dan moet gedragen anders vertelt hij alles aan zijn moeder hahaha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 10:27 schreef hotjumper het volgende:[..] je bedoeld van die actie? doe maar heb het ook maar van een ander forum. weet niet of ik zelf mee doe, want het mag natuurlijk niet van mn biertijd afgaan natuurlijk.. nemen we toch een treetje bier mee voor onderweg?
En natuurlijk een paar baco's!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan mogen we de trein van 8 uur wel nemen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
das wel vroeg hé!
maar met die kleine ben ik toch al vaak vroeg uit de veren dus mag het van mij wel
alleen die Horinezen moeten dan om 6 uur de trein nemen hahaha |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 10:14 schreef Xapter het volgende:Altijd maar weer vroeg uit de veren om maar op tijd te zijn in rotterdam.. Zaterdagavond geeft altijd wat meer sfeer naar mijn mening.. Effe nachie doorkklappen, want het is wel de klassieker, hoef je ook niet vroeg je bed uit, ken je gelijk door! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 12:04 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Effe nachie doorkklappen, want het is wel de klassieker, hoef je ook niet vroeg je bed uit, ken je gelijk door! kijk en daarom hou ik dus van zondagwedstrijden! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Nog lekker scherp en alert maar toch wazig op de tribune geparkeerd staan........nix mis mee, heb hem liever wat later in april, meestal t-shirt weer voel ik me wel prettiger bij want ben geen 20 meer he :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 13:30 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Nog lekker scherp en alert maar toch wazig op de tribune geparkeerd staan........nix mis mee, heb hem liever wat later in april, meestal t-shirt weer voel ik me wel prettiger bij want ben geen 20 meer he :) de tijd dat ik twintig was kan ik mij nog amper heugen hahahahahahahaha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Dat is niet het enige...
Er was ook nog een plan om in de twaalfde minuut vele rooktabletten af te steken, maar ik weet niet of de spelers dat zo prettig vinden:p |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Wie worden er vorstelijk betaald, wij of de spelers.....? Aansteken die handel |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Tifo actie wordt mega tegen 020!!
Wisten jullie trouwens dat die tifo actie van een paar jaar geleden tegen 020 met als onderwerp Braveheart door mij is bedacht!!!!!
Respect dus daarvoor!!!
:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja vooral die doedelzakkers waren indrukwekkend. niks van gehoord hahahahahahahahaha heb je al bananen gekocht? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2010 - 13:35 schreef hotjumper het volgende:ja vooral die doedelzakkers waren indrukwekkend. niks van gehoord hahahahahahahahaha heb je al bananen gekocht? je was dan ook weer eens dronken! je dacht dat Peter Houtman verkouden was maar dat waren die doedelzakken die je hoorde
nee ik heb geen bananen gekocht maar een doos appels...komen toch wat harder aan op die kop van Stekelenburg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wisten jullie trouwens dat die tifo actie van een paar jaar geleden tegen 020 met als onderwerp Braveheart door mij is bedacht!!!!!
Respect dus daarvoor!!!
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Respect dus daarvoor!!!
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|