|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Moet ajax moussa dembele halen????????? |
|
|
|
duidelijkheid
|
|
|
Is Ari niet een goede versterking voor ajax!? Nu de media alleen maar praat over ajax die dembele op het oog heeft denk ik dat ari een interessantere optie is. Jong inzetbaar en kan scoren!!! lens is ook een goede optie maar is denk ik niet haalbaar. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Nee. Alsjeblieft geen Arie. Liever Lens. Of toch Dembelé. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Lens of anders gewoon geen az'er! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat moet je in godsnaam met Ari? Dembélé en Maarten Martens zijn interessant voor Ajax. Dembélé is een illusie vanwege zijn prijs, maar Maarten Martens is een echte Ajax-speler. Momenteel speelt hij bij Az sporadisch, dus NU is de kans om hem binnen te halen. Geloof me; Maarten Martens is een pareltje voor AJAX. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Dembele! Misschien schaars.... Martens zou ik zo ff niks over durven te zeggen. daarvoor kijk ik te weinig naar AZ |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Dembele is top Martens niet Dembele is een ideale 10 in het systeem dat Ajax nu speelt |
|
|
|
|
Amsterdammer99
|
|
|
Dat jullie uberhaupt een Az'er in Ons aller Ajax willen hebben getuigt al van weinig intelligentie. We hebben de jeugd nog rondlopen en waarom die jongens halen terwijl je een fantastische lichting hebt aankomen (Eriksen, Castillion, Jozefzoon, Rodney Sneijde, etc etc!) liever deze jongens brengen dan steeds weer miljoenen uitgeven aan spelers.
Groet, Een Amsterdamsche Ajacied! |
|
|
|
|
JJ123
|
|
|
Ik saluut Amsterdammer99! Niks halen gewoon lekker oppotten zodat mocht het ooit nodig zijn( want het is nu niet nodig) we direct een topspeler kunnen halen en hierdoor niet gelijk in de problemen raken. De Ajax-jeugd heeft de toekomst!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Mee eens maar zolang de talentjes er niet staan is een topper halen ook geen slecht idee!(en de zeeuw was ook az'er, geen moeite mee hoor!!) |
|
|
|
|
loz
|
|
|
Wij Amsterdammers kijken gewoon met een ander kritish oog! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Dat mag hoor alleen denk niet dat je daar amsterdammer voor hoeft te zijn! Maar ook al kom ik van buiten Amsterdam zie ik toch ook graag de derde ster en dat gaat met dit materiaal niet lukken! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dembélé, Schaars, Martens en dan halen we Mendes Da silva ook nog erbij...........................Dream on................ |
|
|
|