BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay wil niet per definitie bij feyenoord blijven

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
demy44
 demy44 - woensdag 06 januari 2010 - 13:17   quote  deeplink  
Makaay wil niet per definitie bij Feyenoord blijven

De Nederlandse spits Roy Makaay gaat Feyenoord mogelijk toch verlaten. De ex-international van Oranje gaf lang aan zijn contract in De Kuip graag uit te willen dienen, maar blijkbaar heeft hij zich toch bedacht.

De ex-aanvaller van onder meer Vitesse en de Duitse topclub Bayern München zal geen transfer gaan forceren, maar als er een club komt die concrete belangstelling in de voorhoedespeler toont, dan zal hij niet meteen nee zeggen.

Sinds de komst van Mario Been als nieuwe trainer in Rotterdam-Zuid moet Makaay het vooral met een plaats op de bank en met enkele speelminuten als invaller doen. Desondanks zegt Makaay het seizoen bij de eredivisionist af te willen maken.

Als je die berichten leest, weet je dat het onzin is. Aachen is Tweede Bundesliga terwijl ik in de berichten een andere zaakwaarnemer heb dan degene die mij al meer dan zestien jaar vertegenwoordigt, Rob Jansen. Dan is het sowieso onzin, zegt de spits tegenover Voetbal International.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/43033/makaay-wil-niet-per-definitie-bij-feyenoord-blijven-list

wat denken julie houden of weg doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2010 door demy44 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 januari 2010 - 08:37   quote  deeplink  
Gemiste kans mensen, reageren op de Makaay topic!
bram
 bram - donderdag 07 januari 2010 - 08:45   quote  deeplink  
wat wil je horen,positief of negatief
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 januari 2010 - 08:50   quote  deeplink  
Hup makaay

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay wil niet per definitie bij feyenoord blijven









0.0053229