|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.fr-fanatic.com/2010/01/07/19692/
Behalve aan de verhuur van Luigi Bruins wil Feyenoord ook meewerken aan de verhuur van Aleksandar Ignjatovic voor de tweede seizoenshelft. Het is belangrijk dat deze spelers aan speeltijd toekomen en het ziet er naar uit dat dit bij Feyenoord onvoldoende gebeurt, aldus technisch directeur Leo Beenhakker.
Ignjatovic stond op de nominatie om verhuurd te worden aan Excelsior, maar om de ontwikkeling van Norichio Nieveld, een andere huurling van Feyenoord, niet te dwarsbomen, wordt naar een andere club uitgekeken
__________ Raar bericht.. ik dacht wij deze jongen zelf al huurden? |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Doen. Wel bij eredivisie ploeg of in een ander land waar hij op een redelijk niveau kan voetballen. Niet naar een eerste divisie. Zoals ze hem ook niet aan Excelsior willen verhuren. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik snap het ook niet meer,denk toch dat ze een beetje in hun maag zitten met deze speler weet ook niet of het wel kan,een speler die je huurt om die dan weer te verhuren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 09:25 schreef bram het volgende:ik snap het ook niet meer,denk toch dat ze een beetje in hun maag zitten met deze speler weet ook niet of het wel kan,een speler die je huurt om die dan weer te verhuren. dat kan. die rinus israel kan er ook niks van, hij heeft een nieuwe bril nodig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: misschien zat de doos er nog omheen? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahaha wie weet.....feyenoords scoutingstelsel is erg zwak vergeleken met andere clubs. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Eens, de scouting bij ons is een lachertje |
|
|
|