BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leon Vlemmings verlengt contract bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Feyenoord heeft het contract met Leon Vlemmings, dat medio 2011 afliep, opengebroken en met een extra jaar verlengd. De assistent-trainer, die in de zomer van 2008 overkwam van NAC Breda, staat nu tot medio 2012 onder contract. Dit betekent dat zijn verbintenis op hetzelfde moment afloopt als dat van hoofdtrainer Mario Been. Vlemmings liet weten zeer tevreden te zijn met zijn contractverlenging. Hier ben ik zeer blij mee. Het is een waardering van mijn inbreng bij de club. Het is een teken dat de mensen binnen de club tevreden zijn over mijn werk. Bovendien heb ik het zelf erg naar mijn zin bij Feyenoord. De werkkwaliteit en de samenwerking binnen de technische staf zijn erg hoog.

Vlemmings trad op 1 juli 2008 in dienst van Feyenoord, waar hij assistent van Gertjan Verbeek werd. Na het vertrek van Verbeek in januari 2009 maakte hij als interim-hoofdtrainer het afgelopen seizoen af. Met de komst van Mario Been aan het begin van het huidige seizoen werd Vlemmings opnieuw assistent-trainer.

Feyenoord heeft het contract met Leon Vlemmings, dat medio 2011 afliep, opengebroken en met een extra jaar verlengd. De assistent-trainer, die in de zomer van 2008 overkwam van NAC Breda, staat nu tot medio 2012 onder contract. Dit betekent dat zijn verbintenis op hetzelfde moment afloopt als dat van hoofdtrainer Mario Been. Vlemmings liet weten zeer tevreden te zijn met zijn contractverlenging. Hier ben ik zeer blij mee. Het is een waardering van mijn inbreng bij de club. Het is een teken dat de mensen binnen de club tevreden zijn over mijn werk. Bovendien heb ik het zelf erg naar mijn zin bij Feyenoord. De werkkwaliteit en de samenwerking binnen de technische staf zijn erg hoog.

Vlemmings trad op 1 juli 2008 in dienst van Feyenoord, waar hij assistent van Gertjan Verbeek werd. Na het vertrek van Verbeek in januari 2009 maakte hij als interim-hoofdtrainer het afgelopen seizoen af. Met de komst van Mario Been aan het begin van het huidige seizoen werd Vlemmings opnieuw assistent-trainer.

Bron: Feyenoord.nl
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 januari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Ik niks tegen deze pipo maar ook niks met deze pipo
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik niks tegen deze pipo maar ook niks met deze pipo
Ja zo denk ik er ook over , maar toch had ik liever een echte Feyenoorder gezien naast Been.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 januari 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 20:20 schreef ovi het volgende:

[..]

Ja zo denk ik er ook over , maar toch had ik liever een echte Feyenoorder gezien naast Been.
Ja Henkie Fraser is toch eigenlijk de man naast Been...
Btw Henkie komt er wel op eigen kracht,wat zou je denken van Kiprich als assistent?
Is die man ook gelijk terug daar waar hij graag wil zijn..
Terminator
 Terminator - donderdag 07 januari 2010 - 20:39   quote  deeplink  
Terecht.Een goede assistent vind ik!ook na vorig jaar hoe die overkwam en iets betere prestaties onder zijn leiding denk ik dat het een goede keus is om hem erbij te hebben!
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja Henkie Fraser is toch eigenlijk de man naast Been...
Btw Henkie komt er wel op eigen kracht,wat zou je denken van Kiprich als assistent?
Is die man ook gelijk terug daar waar hij graag wil zijn..
Fraser en Kiprich bij Mario als assistenten zou ik zeker toe juichen .
Kiprich is toch al scout bij ons?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 januari 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 20:40 schreef ovi het volgende:

[..]

Fraser en Kiprich bij Mario als assistenten zou ik zeker toe juichen .
Kiprich is toch al scout bij ons?
Ja maar wat heeft Joszef daaraan???
Hij wil al zolang als hij weer in Hongarijen woont terug naar Rotterdam.
Hij heeft een arbeidsovereenkomst nodig om hier te mogen wonen..
Als assistent kan zijn droom verwezelijkt worden.Zou zo mooi zijn
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 20:53   quote  deeplink  
Ja ik heb een zwak voor Kiprich en ik weet bijna zeker dat die man wel wat kan over brengen bij onze jongens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 januari 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 20:53 schreef ovi het volgende:
Ja ik heb een zwak voor Kiprich en ik weet bijna zeker dat die man wel wat kan over brengen bij onze jongens.
Ja dat denk ik ook Ovi..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 07 januari 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 20:39 schreef Terminator het volgende:
Terecht.Een goede assistent vind ik!ook na vorig jaar hoe die overkwam en iets betere prestaties onder zijn leiding denk ik dat het een goede keus is om hem erbij te hebben!
Inderdaad.......rustige man, deed het goed, verdient het om naast Mario te zitten. Jammer dat een hoop hem alweer vergeten zijn....
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 21:10 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Inderdaad.......rustige man, deed het goed, verdient het om naast Mario te zitten. Jammer dat een hoop hem alweer vergeten zijn....
Ik ben Vlemmings zeker niet vergeten , de man is gewoon erg goed in zijn vak , maar toch zie ik liever een man als Kiprich er nog bij .
Hoe dan ook Vlemmings gaat ook een keer weg die ambieerd op den duur ook het hoofdtrainers schap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2010 door ovi --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 januari 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 21:10 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Inderdaad.......rustige man, deed het goed, verdient het om naast Mario te zitten. Jammer dat een hoop hem alweer vergeten zijn....
Ja deed het erg goed zoals iedereen het had gedaan na verbeek.
Maar om nou met zonnebril zo`n oortje in strak in het pak het veld te betreden met een PCtje onder z`n arm???Ik kreeg daar altijd een wegtrekker van.En z`n voornaam sta mij niet aan :)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 januari 2010 - 21:38   quote  deeplink  
ik vind die liedjes die hij zingt over oranje ook stom...
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 21:38 schreef hotjumper het volgende:
ik vind die liedjes die hij zingt over oranje ook stom...
Jij hebt het nu toch over die mafketel van vroeger bij ter land,ter zee en in de lucht?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 januari 2010 - 23:07   quote  deeplink  
ow is dat hem niet?
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Nee joh die mafkees hadden ze allang op moeten sluiten.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 januari 2010 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 23:15 schreef ovi het volgende:
Nee joh die mafkees hadden ze allang op moeten sluiten.
net als al die mongolen die altijd bij het nederlands elftal zitten
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 08 januari 2010 - 08:27   quote  deeplink  
Jij bedoelt die man uit het dorp van Patrickpisvee? De Hofnar van Nederland, de trots van Eindhoven.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 januari 2010 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 08:27 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Jij bedoelt die man uit het dorp van Patrickpisvee? De Hofnar van Nederland, de trots van Eindhoven.
zie je wel dat ze brabant gewoon aan belgie moeten geven.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 08 januari 2010 - 08:46   quote  deeplink  
Volgens mij hoort het al bij Belgie, want daar ligt volgens mij Zuid-Brabant.
ovi
 ovi - vrijdag 08 januari 2010 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 08:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

net als al die mongolen die altijd bij het nederlands elftal zitten
precies
De Spot
 De Spot - vrijdag 08 januari 2010 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik niks tegen deze pipo maar ook niks met deze pipo
Pipo....Leon Vlemmings is een vakman,en ligt erg goed bij de spelers.

@ Ovi.Duut was een echte Feyenoorder maar wel een Clown,net als Wim Jansen ook een Feyenoorder maar een hoop verziekt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2010 door De Spot --
Milo
 Milo - vrijdag 08 januari 2010 - 09:25   quote  deeplink  
Hij is in 2008 met veel poeha weg gehaald bij nac, maar heeft in mijn ogen niet gebracht wat er van hem werd verwacht, en hij mist de juiste mentaliteit voor feyenoord, strak pak, laptop oortje in.
Maar als feyenoord het contract heeft verlengt zullen ze wel te vreden zijn.

geef mij maar een oudspeler om wat extra gif in de ploeg te brengen.
ovi
 ovi - vrijdag 08 januari 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 09:15 schreef De Spot het volgende:

[..]

Pipo....Leon Vlemmings is een vakman,en ligt erg goed bij de spelers.

@ Ovi.Duut was een echte Feyenoorder maar wel een Clown,net als Wim Jansen ook een Feyenoorder maar een hoop verziekt!
Daar heb je gelijk in, het pakt natuurlijk niet altijd goed uit.
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 08 januari 2010 - 09:54   quote  deeplink  
Goede zaak. Zeker een van de krachten voor een sterke ploeg. Ik geloof ook dat Been, Vlemmings en Lodewijks een goed en sterke trio is dat voorlopig een hoop gaan beteken voor de sportieve aspecten bij Feyenoord
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 januari 2010 - 19:00   quote  deeplink  
zeker houden die man, doet goed werk. maar net zoals jullie zeggen, je heb eigenlijk geen gevoel bij die man........
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - vrijdag 08 januari 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Is een hele goede trainer zag je vorig seizoen wel toen Gert Jan Verbeek weg ging en Feyenoord in een heel diep dal zat toen heeft hij Feyenoord toch omhoog geholpen en zijn taken als Hoofdmanager goed gedaan.
ovi
 ovi - maandag 11 januari 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 19:00 schreef Jappie_FEY het volgende:
zeker houden die man, doet goed werk. maar net zoals jullie zeggen, je heb eigenlijk geen gevoel bij die man........
Dat is nou precies wat ik bedoel , het gevoel is er niet bij die man .
MMM
 MMM - maandag 11 januari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Wat een vreselijke mongool was dit in de periode dat hij coach was.. Al zouden ze 5-0 verliezen bij FC Oss, hebben ze het nog goed gedaan. Totaal geen uiting van kritiek heeft die gozer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2010 door MMM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leon Vlemmings verlengt contract bij Feyenoord









0.0063989