BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman weigerde transfer naar Moskou

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 januari 2010 - 21:09   quote  deeplink  
'De Guzman weigerde transfer naar Moskou'
Feyenoord is afgelopen zomer mogelijk miljoenen euro's misgelopen. De Rotterdamse club had met CSKA Moskou overeenstemming bereikt over de transfer van Jonathan de Guzman, maar de middenvelder weigerde.

Het armlastige Feyenoord kon het geld van de transfer goed gebruiken maar De Guzman gaf zelf een voorkeur aan een vertrek naar Zuid-Europa en blokkeerde de overgang, weet RTV Rijnmond.

De Guzman wil graag vertrekken bij Feyenoord om zijn carrière in Zuid-Europa te vervolgen. De schaduwspits is momenteel herstellende van een knieblessure die hem al enkele maanden aan de kant houdt.

Het exponent uit de jeugdopleiding heeft in Rotterdam-Zuid een aflopend contract. Feyenoord heeft tot 31 januari de tijd om de jeugdinternational te verkopen anders vertrekt hij in juli transfervrij uit de Kuip
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 07 januari 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Ze hadden zo bijdehand moeten zijn toen Man city aan de deur klopte met een zak met 14 miljoen euro..
Dat dit nieuws nu naar buiten komt is vreemd want de Guzman heeft daar gelijk in...
Het had wel fijn geweest als de Guzman een jaartje had bijgetekend maar het kan niet anders of hij haat Feyenoord...
Red
 Red - donderdag 07 januari 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Je kan niemand tegen zijn of haar wil in ergens heen sturen. Zo van ga jij daar maar voetballen dan houden wij er nog wat geld aan over als je vertrekt. Als die jongen toch niet wil, so be it.
Maar laat hem ^%$#& wel bijtekenen dan!
ovi
 ovi - donderdag 07 januari 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Als hij niet bijtekent hoeft hij van mij geen waardig afscheid te krijgen , maar dat hij niet naar Moskou gaat kan ik wel begrijpen .
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 januari 2010 - 21:37   quote  deeplink  
gewoon eind van het seizoen bossie bloemen en klaar, brood voetballer.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 januari 2010 - 09:09   quote  deeplink  
boszie...
De Spot
 De Spot - vrijdag 08 januari 2010 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 21:35 schreef ovi het volgende:
Als hij niet bijtekent hoeft hij van mij geen waardig afscheid te krijgen , maar dat hij niet naar Moskou gaat kan ik wel begrijpen .
100% eens.
Milo
 Milo - vrijdag 08 januari 2010 - 09:32   quote  deeplink  
de Guzman is een fantastiche voetballer. maar heeft een te groot ego, hij gaat het niet halen in het buitenland.

en ik ben klaar met hem.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 08 januari 2010 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2010 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:
gewoon eind van het seizoen bossie bloemen en klaar, brood voetballer.
een bossie brandnetels kan die krijgen,wat een egoistisch mannetje.
ovi
 ovi - vrijdag 08 januari 2010 - 09:46   quote  deeplink  
De man kent gewoon geen club liefde.
Hij had ook akkoord kunnen gaan met contract verlenging met een gelimiteerde transfersom.
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 08 januari 2010 - 09:46   quote  deeplink  
Je kunt niemand tegen zijn zin ergens verkopen. Dus geef ik hem groot gelijk. Dat het voor Feyenoord niet positief is, is natuurlijk vervelend maar dat kun je die jongen niet kwalijk nemen. Het zou daarom mooi zijn als hij bij tekende al is het om zijn transfer waarde hoger te kunnen maken, maar dan is hij weer bang dat hij niet naar Valencia of iets dergelijks kan. Wat andere clubs zijn ook niet gek. Dat kan ik om zijn persoonlijke reden wel begrijpen alleen wel dood zonde voor de club.
sevillana
 sevillana - vrijdag 08 januari 2010 - 11:25   quote  deeplink  
zou ook eerder voor Manchester kiezen dan Moskou, maar nog eerder voor Valencia!
serge-fr
 serge-fr - vrijdag 08 januari 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Als hij slim is, tekent hij bij(2jr), want welke club gaat er nu miljoenen uitgeven aan een speler die de afgelopen 2jr meer geblesseerd dan gespeeld heeft? Plus het feit dat hij ook niet speelt op het WK, en zichzelf niet verkoopt.Slecht moment om zichzelf te verkopen.
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - vrijdag 08 januari 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Het is zeer Jammer voor Feyenoord dat de Guzman daar niet heen wilde. Daarmee heeft hij Feyenoord toch weer wat schulden opgelegd als hij dan zo groot Feyenoord hard heeft moet hij maar bij tekenen met een minder salaris en wachten op een groot transferbedrag dat ze voor hem betalen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 januari 2010 - 09:02   quote  deeplink  
Als ie niet verkocht word, bijtekenen, zo niet. De tribune.
Milo
 Milo - zaterdag 09 januari 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 19:33 schreef Jappie_FEY het volgende:
de guzman ken van mij echt dood neervallen...............
idd,ik ben zwaar terleurgesteld. de Guzman na al jou blessure leed van de afgelopen 2 jaar had je wat terug kunnnen doen voor de club. maar nee de pipo wil nog in de winterstop vertrekken.

Als een transfer niet lukt, en je blijft, fluit ik je uit bij elke bal die je aanraakt! tot het einde van het seizoen. voor mij is de guzman lucht.
erikkfr
 erikkfr - zaterdag 09 januari 2010 - 09:45   quote  deeplink  
ik vind het persoonlijk een hufter kom op zeg jaren lang is feyenoord goe met hem geweest.
altijd heeft feyenoord vertrouwen gehad,was erg lang gebleseerd toch beste met hem voor hebben
.
maar nee hoor meneer wil niet verlengen ze hadden aan me kunnen verdienen zegt ie dan.
nee toen had feyenoord geen zin om verder op de ranglijst te zakken de guzman
sorry in mijn ogen ben je zielig.
wat een feyenoord hart heb je zeg rot op man
aad 64
 aad 64 - zaterdag 09 januari 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Als je zo je club wil naaien dan ben ik blij dat ie gaat. Meneer wil beter wat heeft ie nou eigenlijk in rotterdam gepresteerd, hij is echt omhoog gepraat en nou gelooft hij het ook nog. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
feyenoord for life
 feyenoord for life - zaterdag 09 januari 2010 - 10:18   quote  deeplink  
je heb aan feyenoord te danken dat je nog naar een andere club kan en als jij zo graag wil dat feyenoord nog wat aan je verdien dan teken je net als kuyt bij en ga je voor een leuk prijsje weg en anders ben je gewoon een vieze nagemaakte neus met mooie praatjes, een feyenoordhart heb je in ieder geval niet waarschijnlijk meer een 020 hart dankbaarheid is ver te zoeken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 januari 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Nou het Algemeen Dagblad laat vandaag geen spoor van twijfel: Jonathan de Guzman vertrekt bij Feyenoord en als het aan hem ligt per direct

De Guzman: Ik vertrek, hopelijk deze maand nog

Jonathan de Guzman arriveerde vrijdag in de Turkse badplaats Alanya om aan zijn laatste trainingskamp in dienst van Feyenoord te beginnen. De geboren Canadees wil voor het einde van de maand een nieuwe werkgever hebben gevonden.Dat zegt hij zaterdag in een interview met het AD. ,,Als Feyenoord twee miljoen voor mij krijgt, moet iedereen tevreden zijn. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Feyenoord staat open voor een vertrek en ik wil zelf ook graag een nieuwe stap zetten. Eerder ketsten transfers naar Manchester City en Valencia op het laatste moment af. Ik reken er op dat het nu wel in orde komt. Ik vertrek bij Feyenoord, hopelijk deze maand nog. Als ik nu ga, lever ik geld op. Daarnaast kan ik zes maanden wennen aan mijn nieuwe omgeving. Dat is voor iedereen de beste oplossing. -bron: AD-

Tsja het is natuurlijk wel zo dat deze transferperiode voor Feyenoord de laatste mogelijkheid is om nog iets aan De Guzman kan verdienen. Aangezien hij niet wil bijtekenen (dat zou toch nog altijd de beste optie zijn: bijtekenen, nog een half jaar spelen voor Feyenoord en dan voor 15 miljoen verkocht worden ofzo) loopt De Guzman anders na het seizoen transfervrij de deur uit
fr bloq
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 09 januari 2010 - 11:06   quote  deeplink  
hij ken nog steeds dood neervallen van me.........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 09 januari 2010 - 11:52   quote  deeplink  
inderdaad
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 januari 2010 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 10:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Nou het Algemeen Dagblad laat vandaag geen spoor van twijfel: Jonathan de Guzman vertrekt bij Feyenoord en als het aan hem ligt per direct

De Guzman: Ik vertrek, hopelijk deze maand nog

Jonathan de Guzman arriveerde vrijdag in de Turkse badplaats Alanya om aan zijn laatste trainingskamp in dienst van Feyenoord te beginnen. De geboren Canadees wil voor het einde van de maand een nieuwe werkgever hebben gevonden.Dat zegt hij zaterdag in een interview met het AD. ,,Als Feyenoord twee miljoen voor mij krijgt, moet iedereen tevreden zijn. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Feyenoord staat open voor een vertrek en ik wil zelf ook graag een nieuwe stap zetten. Eerder ketsten transfers naar Manchester City en Valencia op het laatste moment af. Ik reken er op dat het nu wel in orde komt. Ik vertrek bij Feyenoord, hopelijk deze maand nog. Als ik nu ga, lever ik geld op. Daarnaast kan ik zes maanden wennen aan mijn nieuwe omgeving. Dat is voor iedereen de beste oplossing. -bron: AD-

Tsja het is natuurlijk wel zo dat deze transferperiode voor Feyenoord de laatste mogelijkheid is om nog iets aan De Guzman kan verdienen. Aangezien hij niet wil bijtekenen (dat zou toch nog altijd de beste optie zijn: bijtekenen, nog een half jaar spelen voor Feyenoord en dan voor 15 miljoen verkocht worden ofzo) loopt De Guzman anders na het seizoen transfervrij de deur uit
fr bloq
bijtekenen zou idd het mooist zijn maar dat zit er dus niet in. maar hopen dat hij nog even wat mooie acties kan laten zien en dat hij vervolgens voor een redelijk bedrag verkocht kan worden. die 2 miljoen waar hij het over heeft is natuurlijk wel een schijntje van hetgeen hij normaliter waard zou moeten zijn.
Milo
 Milo - zaterdag 09 januari 2010 - 12:42   quote  deeplink  
hij hoeft niet meer bij te tekenen, oprotten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 januari 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 12:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

bijtekenen zou idd het mooist zijn maar dat zit er dus niet in. maar hopen dat hij nog even wat mooie acties kan laten zien en dat hij vervolgens voor een redelijk bedrag verkocht kan worden. die 2 miljoen waar hij het over heeft is natuurlijk wel een schijntje van hetgeen hij normaliter waard zou moeten zijn.
Precies en daarom gauw wegwezen met die gast en in de media geen letter meer aan vuil maken...
De Spot
 De Spot - zondag 10 januari 2010 - 10:59   quote  deeplink  
De Guzman heeft alles te danken aan Feyenoord en dan doet die dit,ik vind het schandalig dat die niet gewoon begetekent heeft 1 goed seizoen en dan had hij weggekunt en hadden wij er nog wat geld aan over gehouden,hij weet hoe we er voorstaan financieel.....zegt veel over hem zelf....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 10 januari 2010 - 11:28   quote  deeplink  
Zet hem maar lekker in het 2e de rest van het seizoen.
ovi
 ovi - zondag 10 januari 2010 - 13:19   quote  deeplink  
Voor de Guzman krijg ik mijn handen niet meer op elkaar.
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 januari 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Als hij nu niet verkocht wordt en niet bijtekend, gewoon niet meer opstellen. Hij maakt dan geen deel meer uit van de toekomst plannen van Mario. Dan staat hij alleen ander talent maar in de weg.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 10 januari 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Wat moet hij dan in Moskou, snap wel dat hij daar geen trek in heeft, al zie ik hem ook liever gaan, kijk was het nou Spanje of Italie nee naar een plaats waa het ECHT koud is en alles grijs is zou ik ook geen zin in hebben.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 22:45 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Wat moet hij dan in Moskou, snap wel dat hij daar geen trek in heeft, al zie ik hem ook liever gaan, kijk was het nou Spanje of Italie nee naar een plaats waa het ECHT koud is en alles grijs is zou ik ook geen zin in hebben.
dat verwijt ik hem ook niet. Hoewel Rusland een kleine 70 jaar geleden een populaire reisbestemming was onder onze oosterburen. Maar zo goed als het zijn recht is om niet bij te tekenen is het Feyenoords goed recht hem niet op te stellen. Hoogstens in geval van blessures zou je hem kunnen laten spelen, anders staat ie alleen de ontwikkeling van andere spelers in de weg.
Xapter
 Xapter - maandag 11 januari 2010 - 08:39   quote  deeplink  
dat je dat allemaal nog weet joh..
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 08:39 schreef Xapter het volgende:
dat je dat allemaal nog weet joh..
Wat?
Xapter
 Xapter - maandag 11 januari 2010 - 08:43   quote  deeplink  
70 jaar geleden..
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 08:43 schreef Xapter het volgende:
70 jaar geleden..
oh dat, de duitse voetreisjes naar stalingrad enzo...
sevillana
 sevillana - maandag 11 januari 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 08:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

oh dat, de duitse voetreisjes naar stalingrad enzo...
meen dat het daar toen zelfs nog kouder was dan momenteel hier het geval is
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 13:22   quote  deeplink  
ja
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 11 januari 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Is haast niet mogelijk
Xapter
 Xapter - maandag 11 januari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Dikke huiden en flessen vol vodka helpen wel mee aan de warmte
MMM
 MMM - maandag 11 januari 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Oprotten geldwolf. Dit seizoen heeft hij 1 leuke wedstrijd tegen Roda gespeeld, leuke vrije trap tegen Willem II maar verder gewoon te wisselvallig en niet geweldig.

En totaal geen liefde voor de club..
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 13:45 schreef Xapter het volgende:
Dikke huiden en flessen vol vodka helpen wel mee aan de warmte
precies!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 januari 2010 - 22:28   quote  deeplink  
De laatste woorden van Been in dit interview kan de Guzman mooi in z`n zak steken...

Feyenoord bereidt zich in het Turkse Alanya voor op de tweede seizoenshelft. Mario Been doet dat met dezelfde gezichten als voor de winterstop. De trainer hoopt dat er niemand vertrekt en rekent erop dat er geen nieuwe spelers bij komen.

Technisch directeur Leo Beenhakker arriveert morgen in het luxueuze Goldcity-hotel om hoogstpersoonlijk te inspecteren hoe zijn troepen er voorstaan. De kans dat Don Leo in het vliegtuig vergezeld wordt door een nieuwe aanwinst is nihil. Feyenoord heeft geen geld en dus is het lastig om nieuwe spelers te halen. Slechts constructies zoals bij Stefan Babovic, wiens vader zijn salaris betaalt, zouden de komst van versterkingen mogelijk maken.

Mario Been rekent er niet op dat hij deze maand nog een nieuw gezicht kan verwelkomen. "Als dat gebeurt, zou dat een stukje toverwerk van Leo zijn. Dat is het enige waarop we op dit moment kunnen hopen, gezien de financiële situatie van de club", aldus Been maandagmiddag in gesprek met ELF Voetbal. De trainer zit er desondanks ontspannen bij in de hotellobby. Terugkijkend op de eerste seizoenshelft constateert hij dat hij niet anders dan tevreden kan zijn. "De absolute top is nog een brug te ver gebleken voor ons en daar heb ik vrede mee. We hebben 37 punten en doen nog mee in de beker. Daarnaast hebben we elf keer de nul gehouden, dus de organisatie staat. Aanvallend gezien hebben we ook genoeg mogelijkheden. Het enige dat eigenlijk ontbreekt is een echte topscorer, iemand die er vijftien in schiet."

Been en Beenhakker kennen ze wel, de makkelijk scorende spitsen. Ze staan al tijden op hun lijstje. Maar ja, er is geen geld. "Dat is vervelend", zegt Been. "Laat ik voorop stellen dat ik heel tevreden ben over de huidige selectie. In principe hebben we ook niemand nodig. Maar zo nu en dan komen er spelers voorbij waarvan wij denken: dat is een directe versterking. We hebben een hele lijst van spelers die voor ons een meerwaarde zouden zijn. Maar ja, de financiële situatie van de club is duidelijk. Er is gewoon niets mogelijk."

Wellicht vertrekken er nog spelers deze maand. Jonathan de Guzman heeft al aangegeven weg te willen en ook Luigi Bruins mag verhuurd of verkocht worden. "Maar", zegt Been, "als De Guzman weggaat, mag Bruins wat mij betreft niet weg. We kunnen niet zomaar iedereen laten vertrekken. Onze kracht tot nu toe is geweest dat we blessures en schorsingen hebben kunnen opvangen, omdat we een goede en brede selectie hebben. Dat moet ook onze kracht worden in de tweede seizoenshelft. Deze selectie is goed genoeg om bij de eerste vier te eindigen en Europees voetbal te halen. Als het aan mij ligt, vertrekt er niemand. Als spelers ontevreden zijn en niet meer voor Feyenoord willen spelen, dan moeten ze gaan. Maar dan moet er wel interesse zijn. Zolang die er niet is, moet iedereen zich voor honderd procent inzetten voor deze geweldige club."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman weigerde transfer naar Moskou









0.0077359