|
|
finsend
|
|
|
Persoonlijk had ik hem voor de winterstop al graag een keer in actie willen zien. Naar mijn mening een speler met enorm veel talent die het ver kan gaan schoppen. Echt zonde dat hij niet mee kan naar Turkije!
Denken jullie dat Luc na de winterstop een aantal invalbeurten kan maken in de competitie? of is er dit seizoen nog weinig ruimte voor? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is geblesseerd, moet aan zijn hand geopereerd worden... |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Ja weet ik, maar dat kost hem ± 6 weken toch? dan blijven er nog heel wat wedstrijden over... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 22:00 schreef finsend het volgende:Persoonlijk had ik hem voor de winterstop al graag een keer in actie willen zien. Naar mijn mening een speler met enorm veel talent die het ver kan gaan schoppen. Echt zonde dat hij niet mee kan naar Turkije! Denken jullie dat Luc na de winterstop een aantal invalbeurten kan maken in de competitie? of is er dit seizoen nog weinig ruimte voor? Nou het zal wel een keertje tijd worden ja.. In een wedstrijd waarin we met 45 minuten al veilig op 3-0 staan. Kan nog ff duren dus .. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
is het eigenlijk een 100% spits, of zou hij ook eventueel op de flanken in kunnen vallen voor slory/biseswar/cisse/wijnaldum? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van wat ik van hem heb gezien is hij een 100% spits.... Maar zoals de meeste aanvallers hebben ze in de opleiding soms ook op andere posities gebald.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ja volgens mij is het ook een pure spits . |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou het zal wel een keertje tijd worden ja.. In een wedstrijd waarin we met 45 minuten al veilig op 3-0 staan. Kan nog ff duren dus .. Dus tegen 020 in tweede helft tijd voor Luc Castaignos....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: haha Had gekund i.d.d maar dan zit hij helaas nog in het gips ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als hij hersteld is |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Waarom niet proberen? Het liefst zijn ze ook Makaay snel kwijt van de loonlijst. Dan kan je beter zo gozer de kans geven. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Hij heeft zijn duim toch niet nodig om te voetballen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dacht ik ook, maar ze hebben het over een maand revalideren.... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
pffffffffffff een maand dat is wel erg lang voor een duim blessure |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
lijkt me een goed plan, als hij al niet ergens anders heeft getekend? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dat hoop ik niet want dat zou pas echt kut zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
uiteraard een kans geven! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als die ergens anders al getekend had hadden ze hem allang voor de leeuwen gegooid in de Kuip. Nu blijven ze voorzichtig. Als hij er een paar in knalt heb je zo weer diverse clubs die aan hem trekken. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
gewoon rustig brengen, deze jongen komt er wel. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
goede speler,beetje een mengeling van Henry en van Persie,eens met Piet rustig aan met hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
spalken en ballen. Niet piepen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Precies voetballen doe je volgens mij met je voeten , dus ik zie voor de rest geen probleem. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Die jongen moet zeker de kans krijgen. Dat komt wel goed. Waarschijnlijk een echte smaakmaker als ik alles over hem lees |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha........mooie uitspraak |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
effe doorgaan naar 1.00 minuut.......als ie dat in de 'echte' doet, wordt ik helemaal gek!!!
|
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Hij moet zeker een kans krijgen is een zeer groot talent. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
quote:Op donderdag 07 januari 2010 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou het zal wel een keertje tijd worden ja.. In een wedstrijd waarin we met 45 minuten al veilig op 3-0 staan. Kan nog ff duren dus .. Jammer dat de wedstrijd tegen de joden zou snel is. Ik ga voor die rust stand |
|
|
|