BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt dat Bruins alsnog bij Feyenoord blijft

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 08 januari 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Been hoopt dat Bruins alsnog bij Feyenoord blijft
Vrijdag, 8 januari 2010 om 12:34

Ondanks dat de clubleiding vorige week te kennen gaf dat Luigi Bruins weg mag, is Feyenoord-coach Mario Been een andere mening toegedaan. Van hem hoeft de middenvelder helemaal niet weg, en kan hij nog van waarde zijn in de tweede seizoenshelft. Ik hoop dat hij blijft, vertelde Been tegenover RTV Rijnmond.

Als Bruins aangeeft dat hij weg wilt gaan, trachten wij daar aan mee te werken, erkende de oefenmeester. Nu wachten we af of er zich een club meldt. Been zegt een fan te zijn van de 22-jarige Rotterdammer, die in de zomer van 2007 de overstap maakte van Excelsior. Ik hoop dat hij blijft.

Wel beseft de oefenmeester zich dat de technicus op een leeftijd is aanbeland waarop het maken van speelminuten een vereiste is. Wij willen ook dat hij weer gaat voetballen en dat hij op niveau kan acteren. Hij is een enorm talent. Dat hij dit jaar minder gespeeld heeft komt ook doordat ik andere keuzes heb gemaakt. Maar dat talent blijft aanwezig.

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=83445&abbr=voetbalzone
bram
 bram - vrijdag 08 januari 2010 - 13:15   quote  deeplink  
ik hoop het ook
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 januari 2010 - 13:41   quote  deeplink  
van mij mag t.
Xapter
 Xapter - vrijdag 08 januari 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij uitgeleent wordt en volgend jaar met iets meer wedstrijdritme en zelfvertrouwen terug komt..
Verhuur aan VVV of ADO en hij heeft standaard een basisplaats..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 08 januari 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2010 - 13:54 schreef Xapter het volgende:
Ik hoop dat hij uitgeleent wordt en volgend jaar met iets meer wedstrijdritme en zelfvertrouwen terug komt..

helemaal mee eens
Jeli
 Jeli - vrijdag 08 januari 2010 - 19:35   quote  deeplink  
Voor Feyenoord is het beter dat hij blijft. Zoveel goede centrale aanvallende middenvelders hebben we ook weer niet; De Guzman kan daar spelen (als hij niet geblesseerd is), Wijnaldum komt (nog) tekort op die positie, Tomasson doet het op zijn eigen (hardwerkende)manier, maar eigenlijk zou Bruins daar gewoon moeten spelen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 januari 2010 - 09:05   quote  deeplink  
De Guzwie?

Die speelt zelfs op de ps3 al niet meer mee.
Milo
 Milo - zaterdag 09 januari 2010 - 09:40   quote  deeplink  
de guzman op tyffen dan kan misschien baby bruins, opbloeien!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 januari 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Ik hoop dat Mario dit niet serieus meent! Je kunt Bruint beter kwijt dan rijk zijn!
Net zoals Sloerie. Kijk iedereen verdiend een kans maar eens hou het op ........
En met deze 2 duurt het al jaren en ze blijven maar hangen op werklust, mantaliteit,tactiek daar komt maar geen vooruitgang in. En dan bedoel ik zichtbare vooruitgang. Dus als het erom gaat en niet op de trainingen
aad 64
 aad 64 - zaterdag 09 januari 2010 - 10:09   quote  deeplink  
Luigi moet echt bij Mario blijven super duo toch?
Milo
 Milo - zaterdag 09 januari 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 10:07 schreef antoniorijen het volgende:
Ik hoop dat Mario dit niet serieus meent! Je kunt Bruint beter kwijt dan rijk zijn!
Net zoals Sloerie. Kijk iedereen verdiend een kans maar eens hou het op ........
En met deze 2 duurt het al jaren en ze blijven maar hangen op werklust, mantaliteit,tactiek daar komt maar geen vooruitgang in. En dan bedoel ik zichtbare vooruitgang. Dus als het erom gaat en niet op de trainingen
ben jij dit echt wel antonio?
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 januari 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 10:07 schreef antoniorijen het volgende:
Ik hoop dat Mario dit niet serieus meent! Je kunt Bruint beter kwijt dan rijk zijn!
Net zoals Sloerie. Kijk iedereen verdiend een kans maar eens hou het op ........
En met deze 2 duurt het al jaren en ze blijven maar hangen op werklust, mantaliteit,tactiek daar komt maar geen vooruitgang in. En dan bedoel ik zichtbare vooruitgang. Dus als het erom gaat en niet op de trainingen
tsja, jij hebt er wel verstand van denk ik, hè? alles goed verder met je neefje?
R()b
 R()b - zondag 10 januari 2010 - 01:55   quote  deeplink  
Bruins was toch ook de vervanger van de Guzman.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 januari 2010 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 10:09 schreef Milo het volgende:

[..]

ben jij dit echt wel antonio?
de enige echte , volledig uitgerust !!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 januari 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 12:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, jij hebt er wel verstand van denk ik, hè? alles goed verder met je neefje?
mijn neefje? je bedoel mijn nichtje toch..........uit het mooie limburgse land!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 10 januari 2010 - 09:44   quote  deeplink  
Mario iemand nodig zeker die tijdens de training op zijn Jack Russell past? Waar moet hij hem anders voor gebruiken?
De Spot
 De Spot - zondag 10 januari 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2010 - 10:07 schreef antoniorijen het volgende:
Ik hoop dat Mario dit niet serieus meent! Je kunt Bruint beter kwijt dan rijk zijn!
Net zoals Sloerie. Kijk iedereen verdiend een kans maar eens hou het op ........
En met deze 2 duurt het al jaren en ze blijven maar hangen op werklust, mantaliteit,tactiek daar komt maar geen vooruitgang in. En dan bedoel ik zichtbare vooruitgang. Dus als het erom gaat en niet op de trainingen
Heb een beetje respect voor Feyenoorders want daar praat je over,ten eerste werken(werklust) doe je in de haven en ten tweede hoe kan jij nou beoordelen hoe Bruins Tactisch word gebruikt ben je bij de bespreking,roep is niet zomaar wat......,die andere jongen heet trouwens Slory,maar je zal het wel verkeerd hebben gelezen op teletekst als we gespeeld hebben,draait een redelijk seizoen.
Dat die misschien tekort komt dat vind ik ook.

Repect voor Feyenoorders anders lekker wegblijven maat!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2010 door De Spot --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 januari 2010 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 10:53 schreef De Spot het volgende:

[..]

Heb een beetje respect voor Feyenoorders want daar praat je over,ten eerste werken(werklust) doe je in de haven en ten tweede hoe kan jij nou beoordelen hoe Bruins Tactisch word gebruikt ben je bij de bespreking,roep is niet zomaar wat......,die andere jongen heet trouwens Slory,maar je zal het wel verkeerd hebben gelezen op teletekst als we gespeeld hebben,draait een redelijk seizoen.
Dat die misschien tekort komt dat vind ik ook.

Repect voor Feyenoorders anders lekker wegblijven maat!!!
Tja spotje jij mag jou mening hebben maar het is gewoon een feit dat Bruins en Slory sinds dat ze bij Feyenoord zitten en hun geld opstrijken niks hebben verbeterd , en daar gaat het toch om in de voetballerij.......dat spelers beter worden van hun leeftijd. Ik weet zeker zo'n type Bruins is heel makkelijk uit de wedstrijd te spelen. Zet er maar een type Bosvelt op en hij speelt een draak van een wedstrijd. Zo makkelijk, hij zal nooit eens leren van zich af te bijten, die Bruins. En Slory ,die kan nog geen bal normaal stoppen en passen en voorzetten????? Ja een enkele toevalstreffers met voorzetten en doelpunten. Zelfs bij een leeg goal zit ik te bibberen dat Slory hem er niet naast schiet.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 januari 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 10:53 schreef De Spot het volgende:

[..]

Heb een beetje respect voor Feyenoorders want daar praat je over,ten eerste werken(werklust) doe je in de haven en ten tweede hoe kan jij nou beoordelen hoe Bruins Tactisch word gebruikt ben je bij de bespreking,roep is niet zomaar wat......,die andere jongen heet trouwens Slory,maar je zal het wel verkeerd hebben gelezen op teletekst als we gespeeld hebben,draait een redelijk seizoen.
Dat die misschien tekort komt dat vind ik ook.

Repect voor Feyenoorders anders lekker wegblijven maat!!!
En dat ie Slory heet weet ik wel, maar ik noem hem een sloerie zoals hij zijn medespelers en supporters heeft behandeld, maar dat zal je wel weer vergeten zijn....................
De Spot
 De Spot - zondag 10 januari 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 11:05 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Tja spotje jij mag jou mening hebben maar het is gewoon een feit dat Bruins en Slory sinds dat ze bij Feyenoord zitten en hun geld opstrijken niks hebben verbeterd , en daar gaat het toch om in de voetballerij.......dat spelers beter worden van hun leeftijd. Ik weet zeker zo'n type Bruins is heel makkelijk uit de wedstrijd te spelen. Zet er maar een type Bosvelt op en hij speelt een draak van een wedstrijd. Zo makkelijk, hij zal nooit eens leren van zich af te bijten, die Bruins. En Slory ,die kan nog geen bal normaal stoppen en passen en voorzetten????? Ja een enkele toevalstreffers met voorzetten en doelpunten. Zelfs bij een leeg goal zit ik te bibberen dat Slory hem er niet naast schiet.
Dat je je twijfel hebt over de voetballende kwaliteiten oke,maar het gaat ook om vertrouwen ik denk dat Bruins wel een kanjer kan gaan worden en als we hem verkopen of verhuren hij wel goed gaat spelen,heeft die ook al bewezen onder Van Marwijk,Slory ben ik ook niet kapot van,maar heeft wel dreiging met zijn snelheid en het blijven spelers van Feyenoord dan noem ze je bij naam en praat je daar met respect over die gasten doen er echt wel alles aan alleen oogt het bij Bruins een beetje nochelant,maar dat zijn wel vaak de mensen waar je voor naar het stadion komt toch??
De Spot
 De Spot - zondag 10 januari 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 11:07 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

En dat ie Slory heet weet ik wel, maar ik noem hem een sloerie zoals hij zijn medespelers en supporters heeft behandeld, maar dat zal je wel weer vergeten zijn....................
Heb ook weleens een teamgenoot nageschopt,weet je wat er allemaal gebeurt op een trainig doordeweeks er word genoeg uitgedeeld......en als je de pleuris gescholden word door je supporters wat doe je dan....kom op de jongen heeft ook emotie!!
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 10 januari 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat hij blijft kan nog steeds een grote worden als hij wat meer zelfvertrouwen krijgt, en dat kan alleen maar als hij meer speelt, en dan kan het een leuk duo worden met Slory (leuk voor volgend jaar staan we met zijn allen op de banken voor Slory en Bruins).
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 10 januari 2010 - 13:54   quote  deeplink  
VVV zal het niet meer worden. Lees net op teletekst dat ze Gonzalo Garzia van Groningen hebben gehaald. Dan zullen ze niet meer om Bruins komen.

Ook een bronvermelding van ergens van het net :-0

http://vvv-venlo.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=23334&abbr=sport1
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 januari 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 12:17 schreef De Spot het volgende:

[..]

Dat je je twijfel hebt over de voetballende kwaliteiten oke,maar het gaat ook om vertrouwen ik denk dat Bruins wel een kanjer kan gaan worden en als we hem verkopen of verhuren hij wel goed gaat spelen,heeft die ook al bewezen onder Van Marwijk,Slory ben ik ook niet kapot van,maar heeft wel dreiging met zijn snelheid en het blijven spelers van Feyenoord dan noem ze je bij naam en praat je daar met respect over die gasten doen er echt wel alles aan alleen oogt het bij Bruins een beetje nochelant,maar dat zijn wel vaak de mensen waar je voor naar het stadion komt toch??
jij misschien, maar ik kom zeker niet voor Bruins naar het stadion
sevillana
 sevillana - zondag 10 januari 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 14:54 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

jij misschien, maar ik kom zeker niet voor Bruins naar het stadion
en je neefje (of nicht) ?
De Spot
 De Spot - zondag 10 januari 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 14:54 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

jij misschien, maar ik kom zeker niet voor Bruins naar het stadion
Ik ga naar het stadion om naar Feyenoord te kijken,maar Bruins is wel een speler met bepaalde kwaliteiten waar je van kan genieten als je er zit dat bedoel ik ermee,dat jij niet voor hem komt prima....vraag mij af of je weleens naar het stadion gaat??
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 10 januari 2010 - 16:26   quote  deeplink  
dit zegt ie alleen om MMM te pesten
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 10 januari 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 15:23 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ik ga naar het stadion om naar Feyenoord te kijken,maar Bruins is wel een speler met bepaalde kwaliteiten waar je van kan genieten als je er zit dat bedoel ik ermee,dat jij niet voor hem komt prima....vraag mij af of je weleens naar het stadion gaat??
Om te zeggen dat we met z'n alle met volle teugen genieten valt gezien de reacties wel mee
BRAYY
 BRAYY - zondag 10 januari 2010 - 17:29   quote  deeplink  
ja ja ja, bruins moet weg vinden velen. en over 5 jaar huilen we weer omdat luigi via vvv of ado den haag bij ajax of psv terecht komt.

vertrouwen is het toverwoord voor een technicus als bruins, hij moet het niet hebben van de mouwen opstropen.

toen deze man bij excelsior voetbalde (en ook zn eerste feyenoord jaar) werd hij bestempeld als het grootste talent van nederland als het op techniek aankomt. zelfs door johan derksen ... elke nederlandse club zat achter hem aan, ook ajax, psv en az. hij koos voor ons omdat hij een rotterdmmer is, hij is een echte feyenoorder daardoor .. geef hem dat vertrouwen nou eens .. zing een positief liedje over bruins met de hele kuip en hij gaat ballen let op .

wij feyenoord supporters moeten meer naar ons zelf kijken.. we lijken alleen goed in het afbranden van eigen spelers en als hun daardoor minder presteren dan breken we het stadion af of zingen we rare spreekkoren waardoor de club weer boetes e.d. krijgt,

natuurlijk heb ik me ook mateloos geergerd aan bepaalde spelers, maar afbranden werkt juist averechts.

ik hoop dat er sommigen zijn die dat nu ook gaan inzien, al is het er maar 1 .. dan heeft mn oproep toch nut gehad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2010 door BRAYY --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 10 januari 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 17:29 schreef BRAYY het volgende:
ja ja ja, bruins moet weg vinden velen. en over 5 jaar huilen we weer omdat luigi via vvv of ado den haag bij ajax of psv terecht komt.

vertrouwen is het toverwoord voor een technicus als bruins, hij moet het niet hebben van de mouwen opstropen.

toen deze man bij excelsior voetbalde (en ook zn eerste feyenoord jaar) werd hij bestempeld als het grootste talent van nederland als het op techniek aankomt. zelfs door johan derksen ... elke nederlandse club zat achter hem aan, ook ajax, psv en az. hij koos voor ons omdat hij een rotterdmmer is, hij is een echte feyenoorder daardoor .. geef hem dat vertrouwen nou eens .. zing een positief liedje over bruins met de hele kuip en hij gaat ballen let op .

wij feyenoord supporters moeten meer naar ons zelf kijken.. we lijken alleen goed in het afbranden van eigen spelers en als hun daardoor minder presteren dan breken we het stadion af of zingen we rare spreekkoren waardoor de club weer boetes e.d. krijgt,

natuurlijk heb ik me ook mateloos geergerd aan bepaalde spelers, maar afbranden werkt juist averechts.
100% mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 17:29 schreef BRAYY het volgende:
ja ja ja, bruins moet weg vinden velen. en over 5 jaar huilen we weer omdat luigi via vvv of ado den haag bij ajax of psv terecht komt.

vertrouwen is het toverwoord voor een technicus als bruins, hij moet het niet hebben van de mouwen opstropen.

toen deze man bij excelsior voetbalde (en ook zn eerste feyenoord jaar) werd hij bestempeld als het grootste talent van nederland als het op techniek aankomt. zelfs door johan derksen ... elke nederlandse club zat achter hem aan, ook ajax, psv en az. hij koos voor ons omdat hij een rotterdmmer is, hij is een echte feyenoorder daardoor .. geef hem dat vertrouwen nou eens .. zing een positief liedje over bruins met de hele kuip en hij gaat ballen let op .

wij feyenoord supporters moeten meer naar ons zelf kijken.. we lijken alleen goed in het afbranden van eigen spelers en als hun daardoor minder presteren dan breken we het stadion af of zingen we rare spreekkoren waardoor de club weer boetes e.d. krijgt,

natuurlijk heb ik me ook mateloos geergerd aan bepaalde spelers, maar afbranden werkt juist averechts.

ik hoop dat er sommigen zijn die dat nu ook gaan inzien, al is het er maar 1 .. dan heeft mn oproep toch nut gehad
Jep RESPECT!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 17:29 schreef BRAYY het volgende:
ja ja ja, bruins moet weg vinden velen. en over 5 jaar huilen we weer omdat luigi via vvv of ado den haag bij ajax of psv terecht komt.

vertrouwen is het toverwoord voor een technicus als bruins, hij moet het niet hebben van de mouwen opstropen.

toen deze man bij excelsior voetbalde (en ook zn eerste feyenoord jaar) werd hij bestempeld als het grootste talent van nederland als het op techniek aankomt. zelfs door johan derksen ... elke nederlandse club zat achter hem aan, ook ajax, psv en az. hij koos voor ons omdat hij een rotterdmmer is, hij is een echte feyenoorder daardoor .. geef hem dat vertrouwen nou eens .. zing een positief liedje over bruins met de hele kuip en hij gaat ballen let op .

wij feyenoord supporters moeten meer naar ons zelf kijken.. we lijken alleen goed in het afbranden van eigen spelers en als hun daardoor minder presteren dan breken we het stadion af of zingen we rare spreekkoren waardoor de club weer boetes e.d. krijgt,

natuurlijk heb ik me ook mateloos geergerd aan bepaalde spelers, maar afbranden werkt juist averechts.

ik hoop dat er sommigen zijn die dat nu ook gaan inzien, al is het er maar 1 .. dan heeft mn oproep toch nut gehad
toepasselijke avatar voor Bravy mel-gibson-braveheart-photograph-c101019223.jpg
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 januari 2010 - 20:58   quote  deeplink  
voor het afbranden hebben we internet. in het stadion steunen we de club en alle spelers!

Antonio komt niet meer naar de kuip, dus das lekker rustig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 20:58 schreef hotjumper het volgende:
voor het afbranden hebben we internet. in het stadion steunen we de club en alle spelers!

Antonio komt niet meer naar de kuip, dus das lekker rustig
Daar zit ook wat in ja..
Wat vind jij eigenlijk van Landzaat? ;)
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 januari 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar zit ook wat in ja..
Wat vind jij eigenlijk van Landzaat? ;)
overgewaardeerde voetballer die niks bij Feyenoord te zoeken heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

overgewaardeerde voetballer die niks bij Feyenoord te zoeken heeft.
En hoe schrijf jij zijn naam het liefst?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 10 januari 2010 - 21:11   quote  deeplink  
lamzaad, sorry leon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:11 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
lamzaad, sorry leon
Ja mooi he?hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 januari 2010 - 21:16   quote  deeplink  
hahahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 januari 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En hoe schrijf jij zijn naam het liefst?
hee daar ben ik mee gestopt he, na dat iemand al had aan gegeven had dat dat inderdaad een beetje triest is naar toe iemand die voor Feyenoord speelt...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hee daar ben ik mee gestopt he, na dat iemand al had aan gegeven had dat dat inderdaad een beetje triest is naar toe iemand die voor Feyenoord speelt...
Oh sorry ik wist niet dat jij naar andere luisterde ;)

Lamzaat blijft toch een geweldige bijnaam geheel door jou verzonnen...
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 januari 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oh sorry ik wist niet dat jij naar andere luisterde ;)

Lamzaat blijft toch een geweldige bijnaam geheel door jou verzonnen...
ach volgens mij had ik hem ook ergens gelezen, maar ik kan moeilijk andere mensen iets kwalijk nemen als ik er zelf aan mee doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ach volgens mij had ik hem ook ergens gelezen, maar ik kan moeilijk andere mensen iets kwalijk nemen als ik er zelf aan mee doen.
Heb je helemaal gelijk in....
Vooral het verschil van in de KUIP of op internet vind ik een goeie.
Heb er altijd moeite mee als er eigen spelers worden uitgejouwd..
1x niet en dat was tegen Lucius...
De Spot
 De Spot - zondag 10 januari 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 17:29 schreef BRAYY het volgende:
ja ja ja, bruins moet weg vinden velen. en over 5 jaar huilen we weer omdat luigi via vvv of ado den haag bij ajax of psv terecht komt.

vertrouwen is het toverwoord voor een technicus als bruins, hij moet het niet hebben van de mouwen opstropen.

toen deze man bij excelsior voetbalde (en ook zn eerste feyenoord jaar) werd hij bestempeld als het grootste talent van nederland als het op techniek aankomt. zelfs door johan derksen ... elke nederlandse club zat achter hem aan, ook ajax, psv en az. hij koos voor ons omdat hij een rotterdmmer is, hij is een echte feyenoorder daardoor .. geef hem dat vertrouwen nou eens .. zing een positief liedje over bruins met de hele kuip en hij gaat ballen let op .

wij feyenoord supporters moeten meer naar ons zelf kijken.. we lijken alleen goed in het afbranden van eigen spelers en als hun daardoor minder presteren dan breken we het stadion af of zingen we rare spreekkoren waardoor de club weer boetes e.d. krijgt,

natuurlijk heb ik me ook mateloos geergerd aan bepaalde spelers, maar afbranden werkt juist averechts.

ik hoop dat er sommigen zijn die dat nu ook gaan inzien, al is het er maar 1 .. dan heeft mn oproep toch nut gehad
Heel mooi gesproken!
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 januari 2010 - 10:21   quote  deeplink  
Hm.. dr is hier gegumd!
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 10:24   quote  deeplink  
is thomas weer terug?
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 11 januari 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 20:58 schreef hotjumper het volgende:
voor het afbranden hebben we internet. in het stadion steunen we de club en alle spelers!

Antonio komt niet meer naar de kuip, dus das lekker rustig
Gelukkig niet meer nee, het doet pijn aan mijn ogen om duo penotti te zien proberen te voetballen..........voor wie het niet weten: Duo penotti is Bruins en Slory , bagger gewoon
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 11 januari 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 17:29 schreef BRAYY het volgende:
ja ja ja, bruins moet weg vinden velen. en over 5 jaar huilen we weer omdat luigi via vvv of ado den haag bij ajax of psv terecht komt.

vertrouwen is het toverwoord voor een technicus als bruins, hij moet het niet hebben van de mouwen opstropen.

toen deze man bij excelsior voetbalde (en ook zn eerste feyenoord jaar) werd hij bestempeld als het grootste talent van nederland als het op techniek aankomt. zelfs door johan derksen ... elke nederlandse club zat achter hem aan, ook ajax, psv en az. hij koos voor ons omdat hij een rotterdmmer is, hij is een echte feyenoorder daardoor .. geef hem dat vertrouwen nou eens .. zing een positief liedje over bruins met de hele kuip en hij gaat ballen let op .

wij feyenoord supporters moeten meer naar ons zelf kijken.. we lijken alleen goed in het afbranden van eigen spelers en als hun daardoor minder presteren dan breken we het stadion af of zingen we rare spreekkoren waardoor de club weer boetes e.d. krijgt,

natuurlijk heb ik me ook mateloos geergerd aan bepaalde spelers, maar afbranden werkt juist averechts.

ik hoop dat er sommigen zijn die dat nu ook gaan inzien, al is het er maar 1 .. dan heeft mn oproep toch nut gehad
Respect BRAYY!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2010 door Sjerrie --
De Spot
 De Spot - maandag 11 januari 2010 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 18:02 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Gelukkig niet meer nee, het doet pijn aan mijn ogen om duo penotti te zien proberen te voetballen..........voor wie het niet weten: Duo penotti is Bruins en Slory , bagger gewoon
Als je gelukkig niet meer in het stadion komt,wat doe je hier dan tussen echte supporters!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 11 januari 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 18:52 schreef De Spot het volgende:

[..]

Als je gelukkig niet meer in het stadion komt,wat doe je hier dan tussen echte supporters!!
Waren het maar echte supporters! Dan zouden die eens eerlijk zijn over bepaalde voetballers.En niet dat gezeik dat je alle spelers dien te steunen. Het is vaak genoeg voor gekomen dat Slory en Bruins werder uitgejouwd in de kuip!! Dus wat mij het meeste stoor is dat schijnheilige gedoe van al die zogenaamde ' supporters ' Je zal mij nooit wijsmaken dat men over alle spelers tevreden zijn. Kijk ik moet helemaal niks van slory en bruins hebben , zoals er andere niks van landzaat of el ahmadi moeten hebben. Ik vind dat bruins en slory lang genoeg tijd hebben gehad en dat ze er nu op afgerekend moeten worden. Ik heb in de eerste jaren bruins en slory ook aangemoedigd maar eens hou dat op.
Net zoals ik nu nog een beetje hoop heb voor el ahmadi, maar als die zo blijft sukkelen hou het ook een keer op. Kijk als je 16,17 of 18 jaar ben en je debuteer dan dan gelden er andere regels. Maar al die spelers die van andere clubs komen waar ze zich al hebben bewezen!! Die mogen, nee moeten eerder op hun prestaties worden afgerekend. En wij moeten niet zo zielig blijven doen en deze miskopen blijven steunen, eens hou het gewoon op......
Tja en daar hebben enkele supporters schijnbaar moeite mee. Ja en dan zal ik gauw de moeite nemen om voorlopig niet meer te komen. Behalve supporter van feyenoord ben ik ook voetbal liefhebber en als het het bekijken niet waard is dan blijf ik liever weg.
Kijk begrijp me niet verkeerd , ik ben harstikke blij dat Feyenoord nu vierde sta, maar om nu te zeggen: er wordt heerlijk gevoetbald......... Dat is iets wat Mario Been zelf ook toe geeft. Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik Bruins en/of Slory zie voetballen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt dat Bruins alsnog bij Feyenoord blijft









0.0092771