BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt dat Bruins alsnog bij Feyenoord blijft

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 11 januari 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 19:30 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Waren het maar echte supporters! Dan zouden die eens eerlijk zijn over bepaalde voetballers.En niet dat gezeik dat je alle spelers dien te steunen. Het is vaak genoeg voor gekomen dat Slory en Bruins werder uitgejouwd in de kuip!! Dus wat mij het meeste stoor is dat schijnheilige gedoe van al die zogenaamde ' supporters ' Je zal mij nooit wijsmaken dat men over alle spelers tevreden zijn. Kijk ik moet helemaal niks van slory en bruins hebben , zoals er andere niks van landzaat of el ahmadi moeten hebben. Ik vind dat bruins en slory lang genoeg tijd hebben gehad en dat ze er nu op afgerekend moeten worden. Ik heb in de eerste jaren bruins en slory ook aangemoedigd maar eens hou dat op.
Net zoals ik nu nog een beetje hoop heb voor el ahmadi, maar als die zo blijft sukkelen hou het ook een keer op. Kijk als je 16,17 of 18 jaar ben en je debuteer dan dan gelden er andere regels. Maar al die spelers die van andere clubs komen waar ze zich al hebben bewezen!! Die mogen, nee moeten eerder op hun prestaties worden afgerekend. En wij moeten niet zo zielig blijven doen en deze miskopen blijven steunen, eens hou het gewoon op......
Tja en daar hebben enkele supporters schijnbaar moeite mee. Ja en dan zal ik gauw de moeite nemen om voorlopig niet meer te komen. Behalve supporter van feyenoord ben ik ook voetbal liefhebber en als het het bekijken niet waard is dan blijf ik liever weg.
Kijk begrijp me niet verkeerd , ik ben harstikke blij dat Feyenoord nu vierde sta, maar om nu te zeggen: er wordt heerlijk gevoetbald......... Dat is iets wat Mario Been zelf ook toe geeft. Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik Bruins en/of Slory zie voetballen.
Heb je dit weer van je neefje??????:D

Nee, je hebt wel degelijk een punt, maar toch vind ik dat we spelers nooit mogen uit fluiten.
MMM
 MMM - maandag 11 januari 2010 - 21:04   quote  deeplink  
Wegwezen met die Bruins
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 19:30 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Waren het maar echte supporters! Dan zouden die eens eerlijk zijn over bepaalde voetballers.En niet dat gezeik dat je alle spelers dien te steunen. Het is vaak genoeg voor gekomen dat Slory en Bruins werder uitgejouwd in de kuip!! Dus wat mij het meeste stoor is dat schijnheilige gedoe van al die zogenaamde ' supporters ' Je zal mij nooit wijsmaken dat men over alle spelers tevreden zijn. Kijk ik moet helemaal niks van slory en bruins hebben , zoals er andere niks van landzaat of el ahmadi moeten hebben. Ik vind dat bruins en slory lang genoeg tijd hebben gehad en dat ze er nu op afgerekend moeten worden. Ik heb in de eerste jaren bruins en slory ook aangemoedigd maar eens hou dat op.
Net zoals ik nu nog een beetje hoop heb voor el ahmadi, maar als die zo blijft sukkelen hou het ook een keer op. Kijk als je 16,17 of 18 jaar ben en je debuteer dan dan gelden er andere regels. Maar al die spelers die van andere clubs komen waar ze zich al hebben bewezen!! Die mogen, nee moeten eerder op hun prestaties worden afgerekend. En wij moeten niet zo zielig blijven doen en deze miskopen blijven steunen, eens hou het gewoon op......
Tja en daar hebben enkele supporters schijnbaar moeite mee. Ja en dan zal ik gauw de moeite nemen om voorlopig niet meer te komen. Behalve supporter van feyenoord ben ik ook voetbal liefhebber en als het het bekijken niet waard is dan blijf ik liever weg.
Kijk begrijp me niet verkeerd , ik ben harstikke blij dat Feyenoord nu vierde sta, maar om nu te zeggen: er wordt heerlijk gevoetbald......... Dat is iets wat Mario Been zelf ook toe geeft. Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik Bruins en/of Slory zie voetballen.
ow je ging toch niet meer heen omdat je een of ander financieel conflict had met de club over het automatisch verlengen van je seizoenkaart? maar het kwam dus toch door Bruins en Slory...
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 12 januari 2010 - 05:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 21:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ow je ging toch niet meer heen omdat je een of ander financieel conflict had met de club over het automatisch verlengen van je seizoenkaart? maar het kwam dus toch door Bruins en Slory...
als je het goed gevolgd had dan weet je ook dat het financieel conflict is opgelost.
Maar je heb het goed onthouden, maar dat ik niet meer kom heeft inderdaad met Bruins en Slory te maken. Ik ga mij niet meer druk maken voor deze 2 droplullen!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 januari 2010 - 06:47   quote  deeplink  
ok, jammer dat je er zo over denkt, het lijkt me toch dat de club het belangrijkste is. de spelers zijn slechts passanten. Ik had natuurlijk ook graag gezien dat Bruins het een stuk beter had gedaan als hij tot nu toe heeft gedaan maar helaas komt hij tot nu toe nog niet goed uit de verf. Ik denk dat dat voor een gedeelte lig aan de samenstelling van het team, met een bikkel (type bosveld) zou hij een stuk beter uit de verf komen.
demy44
 demy44 - dinsdag 12 januari 2010 - 09:38   quote  deeplink  
bruins word de opvolger van de guzman volgend seizoen nu eerst verhuren en dan volgend jaar laten spelen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 januari 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 - 09:38 schreef demy44 het volgende:
bruins word de opvolger van de guzman volgend seizoen nu eerst verhuren en dan volgend jaar laten spelen
ik zeg, gewoon laten spelen, mocht hij geblesseerd zijn de Guzman laten invallen.
demy44
 demy44 - dinsdag 12 januari 2010 - 09:45   quote  deeplink  
wie moet er dan uit ?
bram
 bram - dinsdag 12 januari 2010 - 09:52   quote  deeplink  
landzaat
demy44
 demy44 - dinsdag 12 januari 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 - 09:52 schreef bram het volgende:
landzaat
ik vind dat landzaat moet blijven staan hij doet het prima
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 januari 2010 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 - 10:13 schreef demy44 het volgende:

[..]

ik vind dat landzaat moet blijven staan hij doet het prima
wat? onzichtbaar, het is dat je met z'n 11'en moet spelen anders had ik er nog gelukkig aan toegevoegd.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 12 januari 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 - 13:27 schreef Milo het volgende:

[..]

jij moet je alleen druk maken over dat jochie uit maastricht.
nee joh dat komt wel goed, we moeten ons meer druk maken om dombo's like you and all your friends...........die zogenaamd jan en alleman steunen bij Feyenoord. Die dezelfde dombo's van Feyenoord zoals: Bruins en Slory maar blijven steunen. Nee daar worden we vrolijk van....hahaha. Lang leve de lol mat jullie , de azijnzeikers van de kuip.
Ja nu moeten jullie weer gaan nadenken wat is dat nu weer..............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt dat Bruins alsnog bij Feyenoord blijft









0.0105221