BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Collect call van Mike's zus!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 17 januari 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Collect call van Mike's zus!

Opeens is er een collect call voor Mike; het is zijn zus die hij ruim zeven jaar niet heeft gezien. De zwerver is zeer verrast dat zijn kleine zusje belt en kletst de oren van haar hoofd. "Ik voel me hier wel prima, wat mij betreft hoop ik dat het nog wel tien jaar mag blijven", vertelt hij zijn zus. Broer en zus kletsen een tijdje met elkaar en Mike merkt dat er veel veranderd is in zijn familie. Wanneer zijn tijd er op zit vraagt de zwerver of zijn zus nog strooikaarten wil hebben voor haar kinderen. "Doe er maar negen", zegt zijn zus. "Ook voor de buurkindjes", vervolgt zij. Als hij afscheid heeft genomen, gaat hij direct naar Jaap toe om strooikaarten te vragen. "Voor tien euro per stuk krijg jij je strooikaarten", grapt de Briellenaar. Wat fijn toch dat Jaap zo'n gulle Miljonair is...

bron: tien.tv
Decency
 Decency - donderdag 17 januari 2008 - 23:46   quote  deeplink  
Mike's leven heeft toch wel heel erg stil gestaan, haal ik uit het telefoon gesprek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Collect call van Mike's zus!

0.0055458