BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ex-Feyenoord speler Ono keert terug naar Japan

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 10 januari 2010 - 09:47   quote  deeplink  
Ex-Feyenoorder Shinji Ono keert terug naar Japan

Shinji Ono heeft een nieuwe werkgever gevonden. De 30-jarige middenvelder verlaat de Duitse Bundesliga voor een terugkeer naar zijn vaderland. De ex-Feyenoorder zal te bewonderen zijn bij Shimizu S-Pulse.

De Japanse middenvelder kwam dit seizoen weinig aan spelen toe bij zijn werkgever VfL Bochum. In drie seizoenen tijd kwam Ono 29 in actie voor de Duitse club.

In de periode 2001-2006 was de Japanner te bewonderen bij Feyenoord. Bij de Rotterdamse club kwam de middenvelder 119 competitieduels in actie en scoorde 19 keer. Eerder speelde Ono bij de Japanse club Urawa Red Diamonds.

Zijn beste tijd was toch wel bij Feyenoord. Ik ben blij dat hij voor ons gevoetbald heeft. Hij heeft mooie dingen laten zien. Helaas voor hem is het na Feyenoord niet echt meer zo goed geweest zover ik weet. Een van de voetballers die ik niet snel meer vergeet uit de geschiedenis van onze club.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 10 januari 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Ono is oke!
BRAYY
 BRAYY - zondag 10 januari 2010 - 14:06   quote  deeplink  
Fantastische voetballer bij feyenoord. ik vraag me af waarom hij nooit geslaagt is bij de europese (sub)top, hij had het zeker in zich ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 14:06 schreef BRAYY het volgende:
Fantastische voetballer bij feyenoord. ik vraag me af waarom hij nooit geslaagt is bij de europese (sub)top, hij had het zeker in zich ...
Fantastisch was hij zeker maar was ook in het bezit van een porsie gemakzucht wat hem waarschijnlijk bij de top heeft weggehouden..
Ono is zeker een Feyenoordtopper geweest...
De Spot
 De Spot - zondag 10 januari 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 14:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fantastisch was hij zeker maar was ook in het bezit van een porsie gemakzucht wat hem waarschijnlijk bij de top heeft weggehouden..
Ono is zeker een Feyenoordtopper geweest...
100% eens.
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 januari 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 14:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fantastisch was hij zeker maar was ook in het bezit van een porsie gemakzucht wat hem waarschijnlijk bij de top heeft weggehouden..
Ono is zeker een Feyenoordtopper geweest...
het was gewoon het hele team. en daar was hij precies op zijn plaats. Veel voetballers vergeten dat tegenwoordig en denken dat ze alleen wel het verschil maken. Wij hebben nog niet zo lang geleden aan de lijve ondervonden dat een team niet gekocht kan worden. Door in het juiste team te spelen kunnen spelers boven zichzelf uit stijgen, wat ze dan later niet meer waar kunnen maken zonder de juiste mensen om hen heen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 januari 2010 - 21:16   quote  deeplink  
helemaal mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

het was gewoon het hele team. en daar was hij precies op zijn plaats. Veel voetballers vergeten dat tegenwoordig en denken dat ze alleen wel het verschil maken. Wij hebben nog niet zo lang geleden aan de lijve ondervonden dat een team niet gekocht kan worden. Door in het juiste team te spelen kunnen spelers boven zichzelf uit stijgen, wat ze dan later niet meer waar kunnen maken zonder de juiste mensen om hen heen.
Ono bezit een briljante overzicht en kan op elke manier dan ook de bal bij de juiste aanvaller krijgen.Maar hij miste fysieke duel kracht en deed daar ook geen moeite voor.In een sterk team heb je aan zo`n speler een briljant binnen het elftal...
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 januari 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ono bezit een briljante overzicht en kan op elke manier dan ook de bal bij de juiste aanvaller krijgen.Maar hij miste fysieke duel kracht en deed daar ook geen moeite voor.In een sterk team heb je aan zo`n speler een briljant binnen het elftal...
raar eigenlijk dat hij wel zo gevierd is en Bruins niet. Hoe zou het bijvoorbeeld geweest zijn als Bruins een Bosveld, Paauwe en van Wonderen om zich heen gehad had....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 januari 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2010 - 21:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

raar eigenlijk dat hij wel zo gevierd is en Bruins niet. Hoe zou het bijvoorbeeld geweest zijn als Bruins een Bosveld, Paauwe en van Wonderen om zich heen gehad had....
Ik denk dat Bruins dan idd ook briljant zal spelen,misschien nog beter zelfs..
Xapter
 Xapter - maandag 11 januari 2010 - 08:43   quote  deeplink  
ach, hij heeft nog een paar jaar..
Hoop toch liever dat er een nieuwe bosvelt opstapt ipv een ono..
Mist nog een beetje karakter, vuur in de beker, stoom in de douche, wind in de haren om maar wat cliché's ertegen aan te gooien..
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 08:43 schreef Xapter het volgende:
ach, hij heeft nog een paar jaar..
Hoop toch liever dat er een nieuwe bosvelt opstapt ipv een ono..
Mist nog een beetje karakter, vuur in de beker, stoom in de douche, wind in de haren om maar wat cliché's ertegen aan te gooien..
hij speelde het beste toen ie kaal was...
Xapter
 Xapter - maandag 11 januari 2010 - 08:54   quote  deeplink  
shinji-ono.jpg

hoefde ook niet te verwachten dat we hem zó nog serieus namen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 januari 2010 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 08:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hij speelde het beste toen ie kaal was...
Geldt ook voor Bahia.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 10:25   quote  deeplink  
ze moeten ze gewoon allemaal kaal scheren
KKL
 KKL - maandag 11 januari 2010 - 10:42   quote  deeplink  
vind ik ook!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 januari 2010 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2010 - 10:42 schreef KKL het volgende:
vind ik ook!!!
en het publiek ook
KKL
 KKL - maandag 11 januari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
ik heb mijn plicht gedaan!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 11 januari 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Het bekende Gabberkapsel, ik zal mijn tondeuse meenemen en ff bij de selectie langsgaan.
MMM
 MMM - maandag 11 januari 2010 - 21:10   quote  deeplink  
Wat een geweldenaar was dit! Y.N.W.A

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ex-Feyenoord speler Ono keert terug naar Japan









0.0068120