|
|
mdr8
|
|
|
De kans is aanwezig dat Erik Edman terugkeert naar de Nederlandse competitie. De Zweed speelde in het verleden bij SC Heerenveen, waarna hij naar Engeland vertrok. NEC, Feyenoord en een niet bij naam genoemde derde club willen de verdediger graag terughalen.
De ploeg uit Nijmegen hoopt Edman te strikken als opvolger van Youssef El-Akchaoui, die transfervrij mag vertrekken. Mogelijk is de niet bij naam genoemde club FC Twente. Eerder hadden de Tukkers ook al interesse.
"Op dit moment hebben drie ploegen concrete interesse", weet Allan Bak Jensen, de zaakwaarnemer te melden tegenover SkySports. De linksback heeft zijn antwoord al klaarliggen.
"Mijn focus ligt op dit moment nog steeds op Wigan Athletic. De transferperiode is nog een tijdje open. We zullen zien wat daarin gaat gebeuren", aldus Edman.
Bron: Voetbalcentraal.nl
Waarom willen Been Youssef El-Akchaoui niet, die lijkt mij beter toch? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Edman is gewoon Zweeds international een hele degelijke speler, die niet naar Feyenoord zal verkassen. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
omdat hij in van bronckhorst en de cler al 2 linksbacks heeft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2010 door finsend -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Onzin gerucht, waarom zouden we in godsnaam een 3e "ove the top" links back halen??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
XD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 januari 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: hij komt toch niet uit togo?
sorry, deze gaat echt te ver |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach hij was toch geen buschauffeur? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Welke overbodige speler kwam er ook al weer van Wigan.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pffffffff Edman.. Haal dan El Akchaoui |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat zeker,maar dit hele bericht gaat toch nergens over.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens, geloof er vrij weinig van. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
31 jaar oud. Vrij hoog salaris. Tuurlijk die halen we even we hebben tenslotte niets geleerd in het verleden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 13:37 schreef rich Arnhem het volgende:31 jaar oud. Vrij hoog salaris. Tuurlijk die halen we even we hebben tenslotte niets geleerd in het verleden. mij verbaast niks meer bij Feyenoord |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Dat is een ding dat zeker is. Maar ik mag toch hopen dat er iemand verstand heeft in het Maasgebouw? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie dan?? de koffiejuffrouw?? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Nee die ook niet!! Anders hadden er nooit zoveel schulden geweest. Had ze gewoon laten betalen voor de koffie en extra voor suiker en melk. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben toch al een linkerhoekvlag? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kan die koffiejuffrouw zich niet een paar keer laten pakken voor een paar knaken,alle kleine beetjes helpen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|