|
|
Leon FR1908
|
|
|
'Jol is zich aan het indekken, want het is niet beter geworden' John van 't Schip kijkt zonder wrok om naar zijn vertrek bij Ajax, maar constateert dat de Amsterdamse ploeg er niet veel op vooruit is gegaan. De ploeg heeft evenveel punten als vorig jaar onder Marco van Basten, maar Martin Jol weet dat volgens Van t Schip anders in te pakken. Martin is zich redelijk aan het indekken, zegt hij.
De huidige trainer van Melbourne Heart stelt dat Ajax op hetzelfde niveau zit als vorig jaar. Het indekken is zijn (Jols, red.) manier om het te verkopen, zei Van t Schip bij Sport1 United. Hij staat negen punten achter FC Twente en heeft er evenveel als wij vorig jaar. Bovendien heeft hij De Zeeuw en Pantelic erbij, dus heeft hij een betere selectie. Maar een jaar later is het niet beter.
Over Van 't Schips keuze om aan de slag te gaan in Australië, is de coach van de nieuwe club Melbourne Heart realistisch. Ik heb misschien te lang in de schaduw van Marco gewerkt, maar dat is mijn keuze geweest. En ik heb de kans gehad bij Twente. Een club in de Eredivisie is daardoor niet waarschijnlijk. Dat heeft ook meegespeeld om de uitdaging in Australië aan te gaan. bron :voetbalzone |
|
|
|
|
bully
|
|
|
volgens mij zien wij momenteel wel ander voetbal dan vorig seisoen. plus dat bij het puntverlies dit jaar wedstrijden bijzaten die net zo goed andersom hadden kunnen zijn. vorig seisoen zag je geen progressie nu wel. de slechte tweede seisoenshelft had je toen zien aankomen. dus gewoon wrok al zegt hij van niet. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 22:44 schreef bully het volgende:volgens mij zien wij momenteel wel ander voetbal dan vorig seisoen. plus dat bij het puntverlies dit jaar wedstrijden bijzaten die net zo goed andersom hadden kunnen zijn. vorig seisoen zag je geen progressie nu wel. de slechte tweede seisoenshelft had je toen zien aankomen. dus gewoon wrok al zegt hij van niet. tegen sparta hadden ze inderdaad een overwinning verdiend. twente misschien een gelijkspel maar verder hadden ze nergens geen recht op .bij roda nog een gelijkspel gestolen. of ze beter voetballen weet ik niet. Maar dan een hele belangrijke vraag waar komt die wrok dan vandaan? volgens mij is(was) van t schip een echte Ajax man. |
|
|
|
|
khymo
|
|
|
Het voetbal is veel beter,doen nog mee voor de prijsjes,dus Sjonnie moet niet in wrok omkijken!MvB was een van de beste voetballers aller tijden,maar als coach een "volwaardige clown"!Een fan |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 11 januari 2010 - 23:10 schreef voetballer55 het volgende:[..] tegen sparta hadden ze inderdaad een overwinning verdiend. twente misschien een gelijkspel maar verder hadden ze nergens geen recht op .bij roda nog een gelijkspel gestolen. of ze beter voetballen weet ik niet. Maar dan een hele belangrijke vraag waar komt die wrok dan vandaan? volgens mij is(was) van t schip een echte Ajax man. ook tegen psv had niemans geklaagt als het gelijkspel was. denk ook dat je de wedstrijden van vorig seisoen maar eens moet terug kijken. voorbeeld de wedstrijd tegen twente waar we met cattanacio voetbal wonnen. maar die net zo goed andersom had kunnen zijn omdat twente de betere kansen kreeg maar ze niet maakte. we konden de neergang in tweede helft van seisoen al in eerste helft zien aankomen. kijk alleen maar naar het doelsaldo dit seisoen en vorig seisoen. wrok omdat jol nu wel doet wat bij hun is mislukt. er een team van maken. zegt niks over dat hij geen ajax man is. als trainer vond ik van basten ook geen succes. maar dat zegt niet dat ik niet met veel plezier aan zijn mooie voetbal bij ajax terug kijk. en hem geen echte ajax man vind. een goede voetballer zegt nou niet dat je gelijk ook goede trainer bent. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Toch grappig dat een feyenoorder dit topic open. Geen nieuws daar? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T leuke is ook dat er gezegt is van dat ajax nu ook nog de zeeuw een panteelic erbij heeft.. ja maar enoh, en gabri zijn niet veel aan spelen toe gekomen.. en is groot verschil en ik vindt dat pantelic te veel dingen heeft die hij nog niet heeft verandert.. Nu na een half jaar moet er wel verandering in gaan komen.. En dan nog wat jol of elke andere trainer die kan niet in een half jaar verandering laten zien.. ja wel een beetje maar dat doet jol.. namelijk: Talent aantrekken.. En begin van het seizoen noodoplossingen aantrekken(pantelic als voorbeeld) En dan ook nog eens een hoop spelers gaan verhuren of verkopen.. protentieis niet te zien in de uitslagen misschien.. maar wel in het beleid van spelers verkopen/verhuren en ook nog eens contacten hebben met buitenlandse clubs.. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Misschien gewoon voetbal interesse ;) Zouden jullie ook een keer moeten tonen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Maar er word wel vergeten dat huntelaar en vermaelen er niet meer bij zijn. Intresse genoeg maar om nu bij jullie topics te openen gaat me iets te ver. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja ag t is niet verkeert wat leon doet hoor.. alleen t bericht slaat totaal nergens op.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Misschien reageert Van 't Schip een beetje af en wil hij Van Basten verdedigen vanwege uitspraken die Jol in de media heeft gedaan over die 30 miljoen aan investeringen. Is ook niet netjes van Jol. Verder is Ajax m.i. wel degelijk verder. Van Basten rouleerde te veel, er was veel meer onrust...nu zijn er meer vastigheden. Het probleem voor Ajax is dat Twente en PSV uitzonderlijk presteren. Volgens mij is het nooit voorgekomen dat 2 ploegen in de eerste seizoenshelft geen wedstrijd hebben verloren. Als Twente en PSV ook zo hadden gepresteerd onder de periode Van Basten, dan had Ajax waarschijnlijk nog minder punten behaald en was de progressie onder Jol ook in punten zichtbaarder geweest. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Mee eens mocro. Misschien had ie toch beter zijn mond kunnen houden. Dit AJAX staat beter dan vorig jaar, waarom? Juist om dat jol een basiself neerzet. En over de aankopen 16 mill. voor sulejmani als ie geen dip gehad had hoorde je niemand. Sno snap ik niet erg. Oleguer ja wat is er met hem aan de hand? Aissatie draaide goed maar blijkt te licht en dan Cvitanich scoorde aardig maar net niet. en dan Huntelaar die weg is en Vermaelen. Dan vind ik dat Jol met weinig middelen het goed doet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat huntelaar en vermaelen weg zijn heeft jol niks aan gehad.. Die heeft hij ook niet gehad.. jol doet het goed omdat hij duidelijkheid schept en ook gaat het goed omdat ajax rustig is.. ajax doet het goed, maar je kan een trainer niet egt goed beoordelen op een half jaar.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Snap dat jol er niks aan gehad heb dat is mijn punt juist! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja leuk maar laat het dan zo stellen hij heeft nu de zeeuw en suarez... Hij heeft nooit het gemis van huntelaar en vermaelen gehad.. en van basten ook niet.. dus t is totaal niet aan de orde.. T feit is dat er teveel is aangekocht.. uiteraard mag jol dat ook doen maar let wel! t zijn niet egt aankopen geweest.. pantelic is na een jaar weg als hij t niet goed doet(naar behoren) dat is bij kerlon en eduardo ook zo.. alleen als ze denken van we hebben daar wel wat aan blijven ze miss.. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: meer dan dat ga maar eens kijken. daar zijn ook nog topics bij die bewijzen dat feyenoorders mensen zijn met brede interesses. en dit voedt de discussie natuurlijk ,hebben jullie ook een beetje nodig;-) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Bullshit,wij hebben de beste trainer van de competitie en hij blijft nog jaren bij ajax.We gaan mooie tijden tegemoet met Jol!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 21:38 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:Bullshit,wij hebben de beste trainer van de competitie en hij blijft nog jaren bij ajax.We gaan mooie tijden tegemoet met Jol!!! ik spreek je de volgende maand nog wel een X... |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Ja is goed, wij hebben toch meer kwaliteit dan feyenoord die zijn er nog lang niet!kan niet wachten mooie wedstrijd in de kuip.altijd goeie resultaten van onze ajacieden! |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Jol doet het tot op heden zelfs minder dan van Basten! Als je o.a. Kennedy, Anita, Eriksen, Lindgren opstelt kan dat ook haast niet anders. Jol maakt dus verkeerde keuzes! Zou hij wel de goede keuzes maken dan worden we overigens ook geen kampioen of 2e. 80 % van de huidige 74 contractspelers zijn domweg niet goed genoeg. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
daar kan jol niks aan doen dat laatste.. En dan eriksen deed het uitstekend, anita tjsa t kan niet anders.. Ja of ema daar zette en dan sulejmani in aanval en lindgren kon ook niet anders.. John2 slaat de plak weer giga mis.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 17:20 schreef John2 het volgende:Jol doet het tot op heden zelfs minder dan van Basten! Als je o.a. Kennedy, Anita, Eriksen, Lindgren opstelt kan dat ook haast niet anders. Jol maakt dus verkeerde keuzes! Zou hij wel de goede keuzes maken dan worden we overigens ook geen kampioen of 2e. 80 % van de huidige 74 contractspelers zijn domweg niet goed genoeg. denk dat jij de wedstrijden van vorig seisoen maar eens moet gaan terug kijken. denk dat ik me er verder niet over moet uitweiden dat zegt al genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 22:27 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Ja is goed, wij hebben toch meer kwaliteit dan feyenoord die zijn er nog lang niet!kan niet wachten mooie wedstrijd in de kuip.altijd goeie resultaten van onze ajacieden! Jullie hebben vooral meer spelers ,iets van 40 ofzo. Bij elkaar opgeteld zou je inderdaad mogen verwachten dat de kwaliteit dan hoger is.halverwegen het seizoen is het verschil in punten 2. En ja jullie hebben idd vaak goede resultaten in de KUIP,maar zou dat over 2 weken niet eens een keer niet zo zijn???? Mocht het een x niet zo zijn dan is het al bijna dag Jol... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Leon FR jol gaat nu egt niet weg.. ajax zou zich voorgek zette.. jol met bouwen in inderdaad een selectie van 40 spelers.. ik zou gek worden als je t mij vraagt je moet 10 ogen hebben en veel notitie blaadjes.. Snap trouwens wel dat je zo reageert op ajaxthebestevannl.. slaat nergens op... Dat jol de beste trainer is van nederland slaat ook nergens op als iemand nu de eer zou moeten krijgen is t verbeek wel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 23:05 schreef freakie het volgende:Leon FR jol gaat nu egt niet weg.. ajax zou zich voorgek zette.. jol met bouwen in inderdaad een selectie van 40 spelers.. ik zou gek worden als je t mij vraagt je moet 10 ogen hebben en veel notitie blaadjes.. Snap trouwens wel dat je zo reageert op ajaxthebestevannl.. slaat nergens op... Dat jol de beste trainer is van nederland slaat ook nergens op als iemand nu de eer zou moeten krijgen is t verbeek wel.. Jol gaat ook niet weg,verders denk ik dat je gelijk heb... Ik denk dat jullie gewoon een president nodig hebben en kan maar 1 naam verzinnen Johan C.. Niet als TD omdat het geen geschikte functie is voor hem,maar de touwtjes vieren over alles en iedereen daar is hij groot van geworden... En die v der Boog ,neeeee dat gaat `m niet worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja van cruijf terug laten komen weet ik niet.. Ajax maakt vorderingen en trekt jonge spelers aaan zo hoort het.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 23:00 schreef freakie het volgende:tsja van cruijf terug laten komen weet ik niet.. Ajax maakt vorderingen en trekt jonge spelers aaan zo hoort het.. Het zou fantastisch zijn als heel Ajax éénsgezind zou zijn en zich laat adviseren door Cruijff. De man heeft een schat aan ervaring en heeft ontzettend veel verstand van voetbal. Velen zien het als een nederlaag om de hulp van Cruijff in te roepen, omdat ze zich daar te groot voor voelen. Integendeel is het geval, je laten adviseren door Cruijff moet je goed doen en je moet het zien als een overwinning. We hebben het tenslotte wel over de goeroe van het voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 - 11:10 schreef alibabba het volgende:[..] Het zou fantastisch zijn als heel Ajax éénsgezind zou zijn en zich laat adviseren door Cruijff. De man heeft een schat aan ervaring en heeft ontzettend veel verstand van voetbal. Velen zien het als een nederlaag om de hulp van Cruijff in te roepen, omdat ze zich daar te groot voor voelen. Integendeel is het geval, je laten adviseren door Cruijff moet je goed doen en je moet het zien als een overwinning. We hebben het tenslotte wel over de goeroe van het voetbal. Barcelona wint er in de afglopen jaren na van Gaal gewoon 2 x de CL door, en dit toch echt met een zeer nadrukkelijk aanwezige Cruiyff |
|
|
|
|
bully
|
|
|
daar zijn we het duidelijk oneens over. bij barcelona houden ze hem ook op afstand. plus dat je daar makkelijker met de jeugdopleiding om kan gaan omdat ze daar het geld hebben de spelers vast tehouden. cruif kan niet tegen kritiek en heefd al meerdere malen zich terug getrokken op moment dat ze hem de verantwoordelijkheid wouen geven. omdat hij liever op afstand zijn gal spuit maar geen verantwoordelijkheid wil nemen. plus dat hij zelf al heefd bewezen dat hij geen bedrijf kan runnen. en hoe je het ook wend of keert ajax is ook soort bedrijf wat winst zal moeten blijven maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
wat je zegt over Cruiyff is onzin, De president heeft vorig seizoen in een intervieuw nog aangegeven dat Cruiyff Barca's voornaamste adviseur is. En dat hij daar nu nog heel belangrijk is voor de club. Hij wou vorig seizoen dingen reorganisren bij Ajax als hem dan verteld wordt dat dit niet gaat gebeuren, waarom zou hij dan blijven?? Ze houden hem daar dus echt niet op aftand, Zelfs Guardiola geeft aan dat Cruiyff daar heel belangrijk is. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
je vergeet erbij tevertellen dat degeen die hem dat vertelde door hemzelf was aanbevolen. en dat hij geeneens de strijd aanging maar gelijk weg ging zonder het ajax bestuur te raadplegen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 - 23:42 schreef bully het volgende:je vergeet erbij tevertellen dat degeen die hem dat vertelde door hemzelf was aanbevolen. en dat hij geeneens de strijd aanging maar gelijk weg ging zonder het ajax bestuur te raadplegen. V.Basten was destijds inderdaad door Cruijff aanbevolen, maar V.Basten vond het te rigoreus wat Cruijff wilde. V.Basten weet nu dondersgoed wat Cruijff bedoelde, want na een bekoelde relatie met elkaar zijn ze nu weer goeie vrienden. Dat V.Basten destijds Cruijff zijn werk niet liet uitvoeren, betekende V.Basten's ondergang bij Ajax en dat weet V.Basten nu ook. Cruijff was overtuigd van hetgeen wat bij Ajax nodig is, omdat hij ontzettend veel verstand van voetbal heeft. V.Basten was net aangesteld als coach, dus het bestuur zou zich altijd achter V.Basten geschaard hebben, ze hadden hem nota bene zelf aangesteld. Cruijff had daardoor geen andere keus dan te vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 00:37 schreef alibabba het volgende:[..] V.Basten was destijds inderdaad door Cruijff aanbevolen, maar V.Basten vond het te rigoreus wat Cruijff wilde. V.Basten weet nu dondersgoed wat Cruijff bedoelde, want na een bekoelde relatie met elkaar zijn ze nu weer goeie vrienden. Dat V.Basten destijds Cruijff zijn werk niet liet uitvoeren, betekende V.Basten's ondergang bij Ajax en dat weet V.Basten nu ook. Cruijff was overtuigd van hetgeen wat bij Ajax nodig is, omdat hij ontzettend veel verstand van voetbal heeft. V.Basten was net aangesteld als coach, dus het bestuur zou zich altijd achter V.Basten geschaard hebben, ze hadden hem nota bene zelf aangesteld. Cruijff had daardoor geen andere keus dan te vertrekken. niks meer aan toe te voegen. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
"Met De Zeeuw en Pantelich, heeft hij wel een betere selectie."
Beste Johnie, vergeet je nu niet een klein detail? Jullie konden inkopen doen voor 30miljoen, terwijl Jol elk dubbeltje moest omdraaien... Met die opmerking zeg je wel heel duidelijk dat die 30miljoen heel slecht besteed is!
Kijk eens verder dan alleen het aantal punten! Ik zie heel veel verschil is spel niveau en tegen doelpunten... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Degene die wat verder moet kijken ben jij Chukkie beste vriend. Je zit te reageren op een topic van een jaar geleden... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 07:32 schreef Harm de Graaf het volgende:Degene die wat verder moet kijken ben jij Chukkie beste vriend. Je zit te reageren op een topic van een jaar geleden... Hahaha
hij denkt dat Jol nog aan het roer staat bij Ajax.. dan kom je echt net uit een grot gewandeld... |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
Tsja dat was het gevolg van nu pas een registratielink activeren....
Kom dus niet uit een grot en ben prima op de hoogte van Ajax... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 08:52 schreef chukkie76 het volgende:Tsja dat was het gevolg van nu pas een registratielink activeren.... Kom dus niet uit een grot en ben prima op de hoogte van Ajax... En waarom reageer je dan nu erop?
Is meer dan raar... zeker als je prima op de hoogte bent van Ajax want dan weet je dat het totaal geen nut heeft. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
Als je je registratie activeert wordt je bericht alsnog geplaatst...
De laatste keer dat wilde posten was dus destijds toen het topic actueel was.
Ride ik wil het hier graag bij laten... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 09:03 schreef chukkie76 het volgende:Als je je registratie activeert wordt je bericht alsnog geplaatst... De laatste keer dat wilde posten was dus destijds toen het topic actueel was. Ride ik wil het hier graag bij laten... Aha
duidelijk.. lullig |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 06 januari 2011 - 09:03 schreef chukkie76 het volgende:Als je je registratie activeert wordt je bericht alsnog geplaatst... De laatste keer dat wilde posten was dus destijds toen het topic actueel was. Ride ik wil het hier graag bij laten... Je lult je er mooi uit!!
Je kan veilig trainer van feyenerd worden :) |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
|
|