|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Rob van Dijk: 'Telkens ligt er nieuw contract klaar' (Voetbalcentraal)
|
|
|
bram
|
|
|
laten we hopen dat hij tekent,op dit moment de beste keeper van nederland |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: objectief gezien ben ik het daar niet echt mee eens haha |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Gezien naar de cijfers van meeste clean sheets wellicht, issakson is toch ff 2 klassen beter laatste tijd ben ik bang..
Ach.. volgend jaar 2de keuze en dit halve jaar nog paar wedstrijdjes tegen de toppers en hij moet ook blij zijn denk ik.. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: daar heb je wel een punt ja.. vind echter Jeroen Verhoeven ook een keeper met potentie hahah |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Qua potentie denk ik dat we wel voor de toekomst de twee beste in huis hebben. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dan stop je toch van dijk het is graag of niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Darley moet gewoon spelen. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Hij speelt waarschijnlijk ook wel... een half uur... en dan mag van dijk weer wedstrijden maken tot darley fit is! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Met alle respect voor Rob,ik vind het gek dat zijn contract verlengd word,heeft goede wedstrijden gespeeld,maar ook een paar behoorlijke fouten en heeft geen toekomst. PSV thuis en willem 2 uit bijvoorbeeld. Die cleansheets is ook zijn verdienste,maar meer de verdienste van de verdediging en dan met belangrijkste man Ron Vlaar. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 17:45 schreef De Spot het volgende:Met alle respect voor Rob,ik vind het gek dat zijn contract verlengd word,heeft goede wedstrijden gespeeld,maar ook een paar behoorlijke fouten en heeft geen toekomst. PSV thuis en willem 2 uit bijvoorbeeld. Die cleansheets is ook zijn verdienste,maar meer de verdienste van de verdediging en dan met belangrijkste man Ron Vlaar. ik vind het niet zo vreemd dat zn contract word verlengt.hij doet het gewoon goed |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Ieder zijn eigen mening,maar je bent toch met mij eens dat die er verschillende keren niet goed uitzag,plus Darley is gewoon een betere jongere vervanger! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Van Dijk zal niet beter worden de komende jaren, darley kan nog goed groeien |
|
|
|
|
bram
|
|
|
van dijk is op dit ogenblik de beste en leeftijd maakt geen ruk uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De beste.. ben ik t niet mee eens. Darley is evengoed. Alleen tsja.. van Dijk is fit en heeft ritme. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Nu Been heeft aangegeven dat van Dijk eerste keeper wordt is de kans misschien wel groter dat hij bijtekent. Van mij mag het!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij krijgt straks AOW, dus dat scheelt weer salaris... |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Aanvullend bijverdienen zeker. Altijd gunstig voor de leuke dingen in het leven om te overwinteren in Spanje bijvoorbeeld:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar Been zal toch echt volgend seizoen met Darley op de proppen moeten komen.. Of van Dijk nu bijtekend of niet.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
sterker nog, hij moet dit jaar al zo nu en dan om de hoek komen kijken anders begint hij volgend jaar lekker koud + een half jaar minder ervaring |
|
|
|
|
passie
|
|
|
vind t jammer dat mulder niet in dit rijtje voor komt. Denk zelf dat hij niks minder is dan darley en van dijk... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 10:34 schreef passie het volgende:vind t jammer dat mulder niet in dit rijtje voor komt. Denk zelf dat hij niks minder is dan darley en van dijk... ik ook |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 10:34 schreef passie het volgende:vind t jammer dat mulder niet in dit rijtje voor komt. Denk zelf dat hij niks minder is dan darley en van dijk... Er werd zoveel goeds over Mulder gesproken ,maar ik vond hem nou niet echt super bij Excelsior en ja Mario zal wel weten wie de betere keeper is , die werkt er elke dag mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien kunnen ze van Dijk nog verkopen? |
|
|
|