|
|
KKL
|
|
|
Jon Dahl Tomasson heeft dinsdag voor het eerst sinds hij zondag voortijdig de groepstraining verliet weer voet op het trainingsveld gezet. De Deense aanvaller, die kampt met een kneuzing van de bilspier, werkte een korte loopoefening af met hersteltrainer Marcel Cas. Tomasson zal de oefenwedstrijd tegen Kayserispor van aanstaande donderdag aan zich voorbij moeten laten gaan en de rest van de week in Alanya individueel werken aan zijn herstel.
Geweldige speler die Jon maar wat een kneusje is het toch....hij is echt van glas. Had het broertje van Robben kunnen zijn.
So dat wilde ik ff met jullie delen.....komkommertijd hahaha!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
dat word geen orale seks meer...
voor jon dahl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Geen orale sex???? Wat heeft dat te maken met zijn bilspier? Ik maar denken dat oraal met de mond te maken had. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 16:44 schreef rich Arnhem het volgende:Geen orale sex???? Wat heeft dat te maken met zijn bilspier? Ik maar denken dat oraal met de mond te maken had. als het aan de christenunie ligt.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 16:44 schreef rich Arnhem het volgende:Geen orale sex???? Wat heeft dat te maken met zijn bilspier? Ik maar denken dat oraal met de mond te maken had. ach bij randwijk maakt het vaak niet veel verschil, soms lijkt het oftie uit zn aars lult |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:[..] ach bij randwijk maakt het vaak niet veel verschil, soms lijkt het oftie uit zn aars lult hahahahaha |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ben wel blij dat het niet aan mij ligt dan. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:[..] ach bij randwijk maakt het vaak niet veel verschil, soms lijkt het oftie uit zn aars lult hahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 16:44 schreef rich Arnhem het volgende:Geen orale sex???? Wat heeft dat te maken met zijn bilspier? Ik maar denken dat oraal met de mond te maken had. ach kleine jochies moeten dat allemaal nog uitproberen en leren, kan je hem niet kwalijk nemen;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd, wacht met smart op het eerste moment:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: economische crisis japie... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tsja......hoertje is goedkoper als een smart volgens mij |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
dus jij denkt dat ik in die grafstad kom om plezier te maken? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kan ook in deventer heel goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van dat anale????poepjoch |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: past goed in je zin,,,,
nee niet van dat anale, maar moet een 15 jarig jochie van Irakese roots zich bij elke letter afvragen of het wel klopt wat hij zegt???:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik zal je het verschil effe uitleggen tussen adam en deventer:
In adam doen ze het als werk, en zijn ze oud uit en uitgewoont In deventer zijn het studenten die het voor de studie bekostiging doen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 19:58 schreef Jappie_FEY het volgende:ik zal je het verschil effe uitleggen tussen adam en deventer: In adam doen ze het als werk, en zijn ze oud uit en uitgewoont In deventer zijn het studenten die het voor de studie bekostiging doen. leer ik later wel haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 19:57 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] past goed in je zin,,,, nee niet van dat anale, maar moet een 15 jarig jochie van Irakese roots zich bij elke letter afvragen of het wel klopt wat hij zegt???:) Nee maar als columnist wel natuurlijk,anders krijg je geen sterretjes :) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: haha, ben ik mee gekapt, mij teveel werk haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ja,
vond het vroeger leuk om te doen, zie het nu als 'werk' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk gooi je talent maar overboord joh |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ach, k win nog steeds van oversekste veertigers met een dom quizzje, dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oversekst bestaat niet.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
heb dus niet eens zo heel veel talent././ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mwah misschien lees je e vragen sneller :) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: [wilders-modus] en daar houdt jullie soort niet van he?[/wilders-modus] ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, een potje tijdens een trainingskamp is niet zo belangrijk voor hem. als ie volgende week maar weer fit is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja.. dan maar een weekje aan de laxeermiddelen zodat ie niet zo hard meer hoeft af te knijpen.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak