|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Beste mensen,
iemand hier een site waar ik AJAX kan gaan bekijken als die vanmiddag tegen GRONINGEN spelen? het moet tevens wel gratis zijn omdat ik niet ga betalen voor een oefenpotje te bekijken...
help me aub... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
ik ga geen twitter kijken. ik wil die wedstrijd live aanschouwen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1 - 0 achter, ik hoop dat ajax wint! (echt waar) |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote: waarom hoop je dat dan ineens:p |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
quote: hij heeft een rare denkwijze, hij denkt dat als ajax nu wint ze te veel moed krijgen zodat ze wanneer het er echt om gaat wel verliezen :P |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Volgens mij zijn die er niet voor dit soort oefenwedstrijden, anders zou eredivisielive de rechten hebben. Ik denk dat je op een samenvatting van Ajax.tv moet wachten. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
erg jammer.. had die eriksen wel eens aan het werk willen zien. nog nooit zien spelen |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote: Had je maar naar Portugal moeten gaan, als je dit oefenpotje zo graag had willen aanschouwen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
wil jij hem niet kijken dan?? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Eigenlijk wel :P Maar niet zo graag :P Ik kijk wel samenvatting op youtube morgen |
|
|
|
|
afcamsterdam
|
|
|
|
|
|
pala
|
|
|
kerel wat lul jij die is er al uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
wedstrijd afgelopen, het is 1-1 gebleven, Erikson heeft de 2e helft gespeeld en schijnt een goede wedstrijd gespeelt te hebben, vooral de hoge handelingssnelheid op dit voor hem nieuwe niveau schijnt op te vallen.. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Nou en,die wedstrijd is niet belangerijk ze zitten met hun koppies aanstaande Zondag tegen Nac.
Veel belangerijker als we die winnen...kunnen we nog kampioen worden!
En onze grote talent Eriksen zit in de wedstrijdselectie.Hij is een type Sneijder/VdV.
Gruwelijk straks samen met De Zeeuw en Gabri op het middenveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2010 door AjaxThebesteVanNL -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 18:04 schreef gunmaster het volgende:[..] hij heeft een rare denkwijze, hij denkt dat als ajax nu wint ze te veel moed krijgen zodat ze wanneer het er echt om gaat wel verliezen :P precies:) |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote: Ik wil jou straks wel horen als psv straks tegen ajax moet in de Arena,niet te vroeg juigen martin jol is aan het bouwen aan een team. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 22:02 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Ik wil jou straks wel horen als psv straks tegen ajax moet in de Arena,niet te vroeg juigen martin jol is aan het bouwen aan een team. haha, heb ik dat gezegd dan?:P |
|
|
|