|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Jonathan de Guzman mag dan een concurrent van hem zijn, Stefan Babovic hoopt maar wát graag dat de geboren Canadees bij Feyenoord blijft. Jonathan is een fantastisch persoon en een geweldige voetballer, zegt de Serviër in het Turkse Alanya, waar zijn ploeg een trainingskamp heeft opgeslagen.
Guzzy speelt op mijn favoriete positie, maar ik houd ervan om hem in het team te zien. Ik speel natuurlijk het liefst zélf op tien, maar als hij er in mijn plaats speelt ben ik blij voor hém. Ik zou het erg betreuren als hij vertrekt. En niet alleen ik. We all love Guzzy. Mocht hij tóch weggaan, dan hoop ik dat hij de club vindt die hij zoekt. Dat verdient hij.
Wat Babovic betreft laat Feyenoord evenwel niemand deze maand al gaan. Ons hele team bestaat uit good guys. Ik hoop daarom dat iedereen blijft. Schrijf dat alsjeblieft op. We hebben nu zón fantastische groep, het zou zonde zijn als die uit elkaar valt.
Over zijn eigen toekomstplannen is hij duidelijk. De van FC Nantes gehuurde Babovic wil na dit seizoen nog vele jaren bij Feyenoord blijven. Mijn plan is om met dit team iets moois op te bouwen. De supporters moeten weten dat ik hier niet naartoe ben gekomen om na een jaar alweer weg te gaan
|
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
de baab een man naar mn hart!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2010 door danossopranos -- |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Vind ik ook. Gewoon blijven en contract tekenen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Culemborg
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
laat hem dan zorgen dat ie bijtekent.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Misschien kan zijn vader even met De Guzman gaan praten en ook zijn "sterk verhoogde" salaris betalen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dan mag babovic ook blijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
de BAAB is gewoon een held .... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC DOOR Z'N PA GEHAALD DOOR Z'N PA BETAALD STEFAN BABOVIC |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vind het niet zo aardig klinken eigenlijk...
STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC Een snavel Neergehaald Onze club gestaald STEFAN BABOVIC |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:[..] vind het niet zo aardig klinken eigenlijk... STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC Een snavel Neergehaald Onze club gestaald STEFAN BABOVIC Is al beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tsja.. Van een servier mag je toch verwachten dat ie wel wat mensen kent die... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Baab we love you! Fuck de guzman |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Babovic in de aanval (middenveld).. bruins als invaller.. die hoer hebben we toch niet meer nodig..
hopen dat hij een half jaar op de bank zit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
De Baab moet je eren.. ik zeg altijd U |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
Babović haalde gedurende het seizoen 2008/09 negatief het nieuws toen hij zijn ploeggenoot bij Nantes Djamel Abdouyn knock out schopte.
heerlijk, kon niet laten om het te posten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2010 - 17:55 schreef gaazoo1 het volgende:Baboviæ haalde gedurende het seizoen 2008/09 negatief het nieuws toen hij zijn ploeggenoot bij Nantes Djamel Abdouyn knock out schopte. heerlijk, kon niet laten om het te posten Babovic haalde gedurende het seizoen 2009/10 negatief het nieuws toen hij een jood genaamd jan vertonghen in een betonnen bak knock out sloeg |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nu iederéén wil dat de Guzman weg gaat, is Babovic zeker ook een eikel? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ja.....hypocriet zijn supporters dan eigenlijk hé |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
footballsupport is not a crime |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: vooral die randwijk |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ja, word nog steeds in de gaten gehouden omdat ik een x hamas riep achter teletekst |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 15:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Jonathan de Guzman mag dan een concurrent van hem zijn, Stefan Babovic hoopt maar wát graag dat de geboren Canadees bij Feyenoord blijft. Jonathan is een fantastisch persoon en een geweldige voetballer, zegt de Serviër in het Turkse Alanya, waar zijn ploeg een trainingskamp heeft opgeslagen. Guzzy speelt op mijn favoriete positie, maar ik houd ervan om hem in het team te zien. Ik speel natuurlijk het liefst zélf op tien, maar als hij er in mijn plaats speelt ben ik blij voor hém. Ik zou het erg betreuren als hij vertrekt. En niet alleen ik. We all love Guzzy. Mocht hij tóch weggaan, dan hoop ik dat hij de club vindt die hij zoekt. Dat verdient hij. Wat Babovic betreft laat Feyenoord evenwel niemand deze maand al gaan. Ons hele team bestaat uit good guys. Ik hoop daarom dat iedereen blijft. Schrijf dat alsjeblieft op. We hebben nu zón fantastische groep, het zou zonde zijn als die uit elkaar valt. Over zijn eigen toekomstplannen is hij duidelijk. De van FC Nantes gehuurde Babovic wil na dit seizoen nog vele jaren bij Feyenoord blijven. Mijn plan is om met dit team iets moois op te bouwen. De supporters moeten weten dat ik hier niet naartoe ben gekomen om na een jaar alweer weg te gaan [ afbeelding ] Welke debiel zegt en vind nou zoiets?????
Weg met die Babovic!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Juist, de guzman moet blijven! echte clubman! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is die homo van een de Guzman nog niet weg.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik denk dat ie de 1-0 maakt in de 92ste minuut. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ach iedereen schijnt elkaar lief te vinden dit jaar das ook wat waard... Voor de rest vind ik het een nietszeggend stukje eigenlijk. We hebben geld nodig dus de guzman moet opdonderen, zelfs 5 ton is beter als nix, scheelt ook weer een half jaar salaris. Later Jonathan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door sterski010 -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Zal ik juichen voor wat ik waard ben, al mot ik die canadese opvreter ook niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
juichen doe je voor de club! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Vind het een beetje gelul van Babovic,laat die zich bezighouden met zichzelf,goede speler maar voorlopig nog geen basisspeler.
Over Guzzie.....tja Feyenoord(lees Gudde),had hem voor 14 miljoen kunnen verkopen aan City,nu tekent die niet bij er valt wat voor te zeggen. Het is wel de zoveelste blunder van een falend lomp kutbestuur....
Soms denk ik nog weleens aan Jorien,maar dat is misschien ook niet eerlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door De Spot -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:[..] vind het niet zo aardig klinken eigenlijk... STEFAN BABOVIC STEFAN BABOVIC Een snavel Neergehaald Onze club gestaald STEFAN BABOVIC ha ha ha..jawel. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 09:00 schreef De Spot het volgende:Vind het een beetje gelul van Babovic,laat die zich bezighouden met zichzelf,goede speler maar voorlopig nog geen basisspeler. Over Guzzie.....tja Feyenoord(lees Gudde),had hem voor 14 miljoen kunnen verkopen aan City,nu tekent die niet bij er valt wat voor te zeggen. Het is wel de zoveelste blunder van een falend lomp kutbestuur.... Soms denk ik nog weleens aan Jorien,maar dat is misschien ook niet eerlijk. Als dit je reden is om aan Jorien te denken noem ik dat oneerlijk en bovenal dom Het is namelijk niet echt snugger om iemand die de club verkracht heeft terug te halen naar aanleiding van iets waar jezelf onzin over verkondigd Elke beslissing op basis van onzin is immers automatisch ook onzin
Wij hebben Jonathan namelijk nooit kunnen verkopen aan ManCity ManCity heeft zich namelijk nooit echt gemeld
Er is maar één ding gebeurd betreffend deze situatie: Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt kwam er een engelse kerel het Maasgebouw binnen wandelen Hij verkondigde dat ManCity Jonathan zou willen kopen voor 10 miljoen Na wat gepraat is de man bij Gudde, Jacobs en Bosz uitgekomen Die hebben gezegd met hem te praten als hij kon aantonen dat hij namens ManCity sprak De beste man kon dat niet, is vertrokken en heeft niks meer van zich laten horen
Wat een schande voor de club... Het is namelijk wel erg belachelijk om te verwachten dat een gesprekspartner kan laten zien of hij een club vertegenwoordigd en welke.. Dan kun je jezelf toch niet meer serieus nemen als bestuurder!
Of juist wel? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 21:44 schreef Phyxsius het volgende:[..] Als dit je reden is om aan Jorien te denken noem ik dat oneerlijk en bovenal dom Het is namelijk niet echt snugger om iemand die de club verkracht heeft terug te halen naar aanleiding van iets waar jezelf onzin over verkondigd Elke beslissing op basis van onzin is immers automatisch ook onzin Wij hebben Jonathan namelijk nooit kunnen verkopen aan ManCity ManCity heeft zich namelijk nooit echt gemeld Er is maar één ding gebeurd betreffend deze situatie: Een paar uur voor het sluiten van de transfermarkt kwam er een engelse kerel het Maasgebouw binnen wandelen Hij verkondigde dat ManCity Jonathan zou willen kopen voor 10 miljoen Na wat gepraat is de man bij Gudde, Jacobs en Bosz uitgekomen Die hebben gezegd met hem te praten als hij kon aantonen dat hij namens ManCity sprak De beste man kon dat niet, is vertrokken en heeft niks meer van zich laten horen Wat een schande voor de club... Het is namelijk wel erg belachelijk om te verwachten dat een gesprekspartner kan laten zien of hij een club vertegenwoordigd en welke.. Dan kun je jezelf toch niet meer serieus nemen als bestuurder! Of juist wel? Als dat verhaal klopt,zit ik er voledig naast wat dat betreft,al weten we daar niet van de hoed en de rand. Ik begreep dat er wel concrete belangstelling was voor hem,maar dat die makelaar ook een aardig bedrag wou hebben om hem bij City te plaatsen.
Je kan over Jorien zeggen wat je wilt maar die heeft Feyenoord nooit met zoveel schulden opgezadeld. Hij heeft ook fouten gemaakt ben ik helemaal met je eens.
Ik heb alleen heel erg weinig vertrouwen in dit bestuur. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 21:55 schreef De Spot het volgende:[..] Als dat verhaal klopt,zit ik er voledig naast wat dat betreft,al weten we daar niet van de hoed en de rand. Ik begreep dat er wel concrete belangstelling was voor hem,maar dat die makelaar ook een aardig bedrag wou hebben om hem bij City te plaatsen. Je kan over Jorien zeggen wat je wilt maar die heeft Feyenoord nooit met zoveel schulden opgezadeld. Hij heeft ook fouten gemaakt ben ik helemaal met je eens. Ik heb alleen heel erg weinig vertrouwen in dit bestuur. Je zult me nu wel erg vervelend vinden Maar ook hier zit je er naast Jorien is de voornaamste oorzaak van onze schulden Alleen het te kort van vorig jaar kunnen we hem niet toeschrijven Hij is echter wel verantwoordelijk voor meer dan 30 Miljoen Euro schuld
Toen hij vertrok was er een directe schuld van 6 ton Na zijn vertrek kwamen er echter een hoop lijken uit de kast Schulden die op het eerste oog geen schulden leken Het is waar dat deze "lijken" niet onder zijn bewind uit de kast zijn gekomen Maar hij heeft de "lijken" echter wel in de kast gestopt
En vertel eens, wie is de schuldige? Hij die de lijken in kast vind en ze eruit haalt? Of hij die de lijken in de kast gestopt heeft?
...
Ik denk dat we allemaal wel weten wie de schuldige is, alleen willen sommigen het niet zien
Toevoeging: een voorbeeldje: De problemen die onze dure spelers opleveren zijn pas aan het licht gekomen naar het vertrek van Petertje Maar we houden allemaal Peter daarvoor verantwoordelijk Waarom behandelen we Jorien anders dan Petertje?
Ze zijn in feite gelijk Jorien heeft de club eerst gered en weer diep in de schulden gewerkt Petertje heeft onze schuld eerst voor ruim 70% weggewerkt, maar vervolgens stak hij ons er weer bijna even diep in Beide zijn ze in feite te lang doorgegaan Ze hadden moeten stoppen op hun hoogte punt
Het enige verschil is zelfs in het voordeel van Petertje Petertje heeft zichzelf nooit verrijkt over de rug van de club Jorien deed dat wel
En toch denken er meer mensen positief over Jorien dan over Petertje
Eigenlijk best oneerlijk...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ook met een beetje pinda? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 22:17 schreef Phyxsius het volgende:[..] ... Ik denk dat we allemaal wel weten wie de schuldige is, alleen willen sommigen het niet zien Toevoeging: een voorbeeldje: De problemen die onze dure spelers opleveren zijn pas aan het licht gekomen naar het vertrek van Petertje Maar we houden allemaal Peter daarvoor verantwoordelijk Waarom behandelen we Jorien anders dan Petertje? Ze zijn in feite gelijk Jorien heeft de club eerst gered en weer diep in de schulden gewerkt Petertje heeft onze schuld eerst voor ruim 70% weggewerkt, maar vervolgens stak hij ons er weer bijna even diep in Beide zijn ze in feite te lang doorgegaan Ze hadden moeten stoppen op hun hoogte punt Het enige verschil is zelfs in het voordeel van Petertje Petertje heeft zichzelf nooit verrijkt over de rug van de club Jorien deed dat wel En toch denken er meer mensen positief over Jorien dan over Petertje Eigenlijk best oneerlijk... helemaal mee eens Phyxsius |
|
|
|
|
douwe 1970
|
|
|
Wie wilde Feyenoord helpen naar de HCS-affaire, vlgs. mij alleen Jorien. Hij bracht ons sucessen (KNVB-bekers, schaal en Europacup). Noem mij één zakenman die blindelings miljoenen in een club pomt, zonder er iets voor terug te willen? Misschien had hij minder teruggevraagd als sommige mensen hem niet aan de schandpaal hadden genageld. Hij schikte niet met de Belasting, zoals de huidige directie, omdat hij vond dat Feyenoord gelijk had. Sommige "supporters"moeten bij zichzelf te rade gaan, hoeveel de rellen Feyenoord al gekost hebben (uitsluiting Europees voetbal, spelen zonder publiek, boetes, schade, spelers die hierdoor niet komen) vele MILJOENEN waarvoor we aardige spelers hadden kunnen aantrekken! |
|
|
|