|
|
erwin-letteboer
|
|
|
vraagje..weet iemand of dit live uitgezonden word door bijv eurosport-eredivisie live etc? of dat er een live stream van is?..volgens mij niet namelijk..en dit is toch ff een andere wedstrijd dan die van vitesse afgelopen week, die overigens wel LIVE werd uitgezonden op eurosport..
thnx voor de reacties alvast. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heeeeeee leef je ook nog?
heb geen idee of het wordt uitgezonden
is wel op raadio rijnmond:
http://www.fr-fanatic.com/2010/01/13/19753/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
hey jumper.. helaas leef ik nog.. ben nog steeds onbezonnen bezig, en leef in de riolering van mijn huis.. door dat kut wijf..stink juf.. nee grapje, alles goed hoor:D..en daar??
ik las het ja..maja we wachten af!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach het gaat zijn gangetje, wordt tijd dat het voetbal weer begint. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Waarschijnlijk met schotel wel te ontvangen. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: dan moet er ergens ook een stream te vinden zijn! iemand een turkse tv gids? haha |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
lekker boeiend zo'n trainingspotje |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hmm, dan maar op mobieltje luisteren op sgool......
vorige x gesnapt, maar heb t er voor over! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
sgool?
ik snap het....succes op sgool |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ja, zolang ik op school zit wil ik nog geen kinderen hoor haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: willen kinderen jou wel hebben als vader?
laat staan een vrouw! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ik treed met de harde hand op en als ik gewoon ff een boerka omdoen zie je der tog niks van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu praat je zelfs ook als een allochtoon.... |
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2010 - 11:49 schreef erwin-letteboer het volgende:hey jumper.. helaas leef ik nog.. ben nog steeds onbezonnen bezig, en leef in de riolering van mijn huis.. door dat kut wijf..stink juf.. nee grapje, alles goed hoor:D..en daar?? ik las het ja..maja we wachten af!! De man van een paar honderd euro;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Is er geen livestream vandaag? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Toch niet voor deze wedstrijd ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Die wedstrijd gaat toch nergens over. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: maar het is toch je club die speelt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dat dan weer wel natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie dat der Gußmann mag spelen |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: nee allemaal eraf gevreten....als we verliezen tegen Kariyessyepspor dan zie ik ons niet meer kampioen worden dit seizoen. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Het lijkt er niet op dat dit op Rijnmond te horen is... Weet iemand waar we terecht kunnen voor een echt live verslag met geluid en of beeld? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is t niet 14:00 Turkey time? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
en waar kunnen we kijken ergens live op tv???iemand enig idee? P: |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Wedstrijd is al bezig, 0-1!! Heb ff niet meegekregen wie scoorde maar was een hoekschop genomen door de Guzman. |
|
|
|
|
serge-fr
|
|
|
Ben toch weer blij dat Guzman weer speelt. Als hij niet vertrekt, is hij toch belangrijk en nodig voor Feyenoord voor het verloop van het seizoen. Europees voetbal halen. Ik denk dat we hem nodig hebben voor een goed verloop van het seizoen. Dus deze wedstrijd is zeker van belang. Heeft dit trainingskamp wat opgeleverd voor de komende spelwijze,vooruitgang van Feyenoord. Hoe ver staan ze nu?? Het is toch tegen de nr.3 van Turkije, redelijk goede tegenstander. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rijnmond aan.. ook al niets. |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
iemand al een live streampje ?? ? ? zoek me een ongeluk maar kan echt niks vinden.. Kan iemand turks lezen en zoeken op welk turks net het uitgezonden word ? |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Op rijnmond komt heeeeeel af en toe een stukje tussendoor. Daar hoorde ik dat het 0-1 staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen als er wat gebeurd dus..
Jammer dat Rijnmond van die KuMu heeft. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Pff je neemt me de woorden uit de mond. Zware KuMu! Maargoed als ze de hele wedstrijd laten horen dan is er niemand meer aan het werk :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gast moet ff uit de wind gaan staan. |
|
|
|