BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman: 'Ik denk nu alleen nog maar aan mezelf'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 13 januari 2010 - 16:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Guzman: 'Ik denk nu alleen nog maar aan mezelf' (FeyenoordTime)

bram
 bram - woensdag 13 januari 2010 - 16:13   quote  deeplink  
opzouten dan,kwal
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 16:13   quote  deeplink  
idd
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 januari 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Ha en weet je wat t mooie is?
In de winterstop gaat niemand hem kopen, want wie wil nu een speler die van de afgelopen 1.5 jaar minstens 80% geblesseerd is geweest. En als Been slim is stelt hij de Guzman niet meer op dit seizoen. Maar spelers waar hij wel mee doorgaat of die die intentie hebben.

Speelt de Guzman volgend jaar bij FC ball on the roof 6 in Canucklecountry.

Dikke doeiiiiii!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door Stylzz --
turok
 turok - woensdag 13 januari 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 16:26 schreef Stylzz het volgende:
Ha en weet je wat t mooie is?
In de winterstop gaat niemand hem kopen, want wie wil nu een speler die van de afgelopen 1.5 jaar minstens 80% geblesseerd is geweest. En als Been slim is stelt hij de Guzman niet meer op dit seizoen. Maar spelers waar hij wel mee doorgaat of die die intentie hebben.

Speelt de Guzman volgend jaar bij FC ball on the roof 6 in Canucklecountry.

Dikke doeiiiiii!
Mag hopen dat dat gaat gebeuren
bram
 bram - woensdag 13 januari 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 16:26 schreef Stylzz het volgende:
Ha en weet je wat t mooie is?
In de winterstop gaat niemand hem kopen, want wie wil nu een speler die van de afgelopen 1.5 jaar minstens 80% geblesseerd is geweest. En als Been slim is stelt hij de Guzman niet meer op dit seizoen. Maar spelers waar hij wel mee doorgaat of die die intentie hebben.

Speelt de Guzman volgend jaar bij FC ball on the roof 6 in Canucklecountry.

Dikke doeiiiiii!
we zijn het weer eens,
MMM
 MMM - woensdag 13 januari 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Hopen dat die z'n been breekt, kijken of die dan nog naar een andere club kan.
jizza
 jizza - woensdag 13 januari 2010 - 16:42   quote  deeplink  
trieste reacties hier, iedereen in zijn situatie had hetzelfde gedaan, maar hier een beetje hypocriet en selectief verontwaardigheid nabootsen is de tendens tegenwoordig
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 16:42 schreef jizza het volgende:
trieste reacties hier, iedereen in zijn situatie had hetzelfde gedaan, maar hier een beetje hypocriet en selectief verontwaardigheid nabootsen is de tendens tegenwoordig
Hij had ook gewoon een clausule in zijn contract laten zetten voor de club waar hij bekend is geworden en ondanks zijn slechte wedstrijden en blessures en hem heeft gehaald in canada....
FR12-1908
 FR12-1908 - woensdag 13 januari 2010 - 16:51   quote  deeplink  
gozer. kijk dan wat ie ons flikt.
voetballer55
 voetballer55 - woensdag 13 januari 2010 - 16:52   quote  deeplink  
het tekent gewoon de profvoetballers. clubliefde bestaat niet of maar bij een klein gedeelte. Daar heb je als supporter gewoon mee te leven.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 13 januari 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Wat een gelul, De Guzman heeft gelijk en feyenoord niet goed gehandeld toen Man City interrese had. Ben het gezeik wel beu rondom hem, wij moeten gewoon verder en spelen al anderhalf jaar zonder hem. Alleen opmerkingen als, dat hij maar een been breekt en teringleier vind ik nou niet echt op zijn plaats.
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Duidelijk dat er niemand voor hem aanklopt nu.. aangezien hij over een half jaar tranfervrij is.. geen één club gaat 2 miljoen voor hem betalen!

Ik verwacht meer dan een fluitconcert eerstvolgende optreden in de kuip..
.. wat een homo, zet je erover heen dat je niet naar man city bent gegaan.. mietje
bram
 bram - woensdag 13 januari 2010 - 16:58   quote  deeplink  
in 40-45 had je ook zulke nederlanders
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 16:59   quote  deeplink  
Der Gußmann

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door Xapter --
danossopranos
 danossopranos - woensdag 13 januari 2010 - 16:59   quote  deeplink  
jullie lezen de rest van het verhaal niet hij hoopt dat hij feyenoord een mooie transfersom kan bezoren. ik vind het niks dat deze jongen ineens zo word afgekraakt waar is jullie gevoel gebleven?

bring back the passion!
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 16:59 schreef danossopranos het volgende:
jullie lezen de rest van het verhaal niet hij hoopt dat hij feyenoord een mooie transfersom kan bezoren. ik vind het niks dat deze jongen ineens zo word afgekraakt waar is jullie gevoel gebleven?

bring back the passion!
Welke mooie transfersom?

2miljoen?

dat heeft hij denk dubbel en dwars gekregen de afgelopen 2 jaar aan salaris, bonnussen etcetc..
Milo
 Milo - woensdag 13 januari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 16:59 schreef Xapter het volgende:
Der Gußmann
idd
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 16:59 schreef danossopranos het volgende:
jullie lezen de rest van het verhaal niet hij hoopt dat hij feyenoord een mooie transfersom kan bezoren. ik vind het niks dat deze jongen ineens zo word afgekraakt waar is jullie gevoel gebleven?

bring back the passion!
dan zou hij wel een clausule in zijn contract laten opnemen!
danossopranos
 danossopranos - woensdag 13 januari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
ik hoop het de guzman heeft genoeg klaargespeeld in de kuip hij is klaar voor een overgang maar dan is het idd jammer dat hij voor een prikkie weg mag terwijl hij een jaar geleden zo'n hoop geld waard was !
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Oja, tuurlijk het is Feyenoords' schuld! Mag Feyenoord effe een dagje nadenken als ze een bod krijgen? Eigen schuld dikke bult volgens de Guzman, nou flikker dan maar een eind op vuile kut canadees!!
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Ik begrijp best dat je boos bent over zo'n kut afkets als man city (volledig aan Gudde te danken btw)
Maar die gast ziet zichzelf al helemaal spelen in barcelona..
dream on boy..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 17:05 schreef Xapter het volgende:
Ik begrijp best dat je boos bent over zo'n kut afkets als man city (volledig aan Gudde te danken btw)
Maar die gast ziet zichzelf al helemaal spelen in barcelona..
dream on boy..
ja en? hoeveel schade heeft hij Feyenoord daarmee toegebracht? een domme domme domme uit fustatie gegeven elleboog waardoor hij rood kreeg en Feyenoord verloor tegen Heracles vorig seizoen......... Uiteindelijk loop je dan toch van alles mis!
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Ik hoop oprecht dat been hem lekker op de tribune zet en zo nu en dan tegen VVV of RKC laat opdraven om ff lekker uitgefloten te worden..

Verheug me er nu al op!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 13 januari 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Blijft schuld van feyenoord, handel is handel en als je niet snel genoeg bent dan voor jou 10 anderen, zo werkt het en dat had feyenoord moeten weten. Dikke pech, zaken zijn zaken. Het is niet de eerste misser en verwacht dat beenhakker meer kennis van zaken heeft dan diegene die de tranfer naar Man City verneukt heeft.
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 17:10 schreef Ronneke het volgende:
Het is niet de eerste misser en verwacht dat beenhakker meer kennis van zaken heeft dan diegene die de tranfer naar Man City verneukt heeft.
Probleem is dat diegene nog steeds algemeen directeur is bij feyenoord..

huh? een zaakwaarnemer?
Dat moet ik niet hier...

doei 10 mil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door Xapter --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 17:13   quote  deeplink  
ja joh, 14 mil. maak t nog spannender
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 17:15   quote  deeplink  
tussen 10 en 14 lag het toch?
volgens dinges borst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door Xapter --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 17:17   quote  deeplink  
Feyenoord heeft een kans laten lopen om Jonathan de Guzman te verkopen. Volgens De Telegraaf bood Manchester City vorige week tien miljoen euro op de middenvelder, maar verwezen de Rotterdammers dit bod naar de prullenbank.

Naar verluidt wees Feyenorod dit bod af, omdat het in de laatste week van de transferperiode een nog beter bod op de 21-jarige Nederlander verwachtte. Dat bleef echter uit, waardoor De Guzman voorlopig bij Feyenoord blijft. Het contract van de geboren Canadees in de Kuip loopt nog twee jaar door, tot de zomer van 2010.

Overigens kan Feyenoord voorlopig weinig plezier aan De Guzman beleven. De middenvelder is namelijk voor de komende vier duels geschorst, als gevolg van zijn rode kaart in de competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo (3-1).
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 17:18   quote  deeplink  
ik heb het voor je verandert :)
Xapter
 Xapter - woensdag 13 januari 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Iemand intresse voor een spandoek met: Der Gußmann?
MMM
 MMM - woensdag 13 januari 2010 - 17:24   quote  deeplink  
De Guzman vertoont joods gedrag
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 13 januari 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 17:24 schreef Xapter het volgende:
Iemand intresse voor een spandoek met: Der Gußmann?
ik bied €2.50 haha
erikkfr
 erikkfr - woensdag 13 januari 2010 - 17:30   quote  deeplink  
alsof hij wel effe op dit moment bij een betere club aan spelen toe komt ga eerst maar zorgen dat je blesure vrij bent lul met grote letters LUL
aad 64
 aad 64 - woensdag 13 januari 2010 - 17:37   quote  deeplink  
Tjonge zoveel jaar door feyenoord gesteund en nu DIT!!!!!!!! ben ik ech op afgeknapt
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 januari 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 16:35 schreef MMM het volgende:
Hopen dat die z'n been breekt, kijken of die dan nog naar een andere club kan.
je zou het bijna gaan denken..........
bram
 bram - woensdag 13 januari 2010 - 19:36   quote  deeplink  
ik ben zo kwaad,de snotneus heeft alles te danken aan onze club,nooit meer opstellen en hem verhuren aan HAARLEM
ar
 ar - woensdag 13 januari 2010 - 19:52   quote  deeplink  
door z,n blessures heeft hij feyenoord bar weinig gegeven. juist als hij weer fit is moet hij zich laten gelden voor de club!
dus gewoon 2 jaar bijtekenen en dan evt van de zomer vertrekken. feyenoord blij guzman blij. is pas 22 of zo.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 januari 2010 - 19:53   quote  deeplink  
ik stel voor aan fc reyijkjavic (of hoe je dat ook schrijft, daar moet je voor bij LEON zijn)
Terminator
 Terminator - woensdag 13 januari 2010 - 20:12   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHAHA net of dat iets nieuws voor ons!!HAHAHAHA

Oh gossie gussie.......P:
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 januari 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 19:53 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik stel voor aan fc reyijkjavic (of hoe je dat ook schrijft, daar moet je voor bij LEON zijn)
Reikjahviik Jappie...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 januari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Beenhakker: 'Wat De Guzman wil, willen wij ook' Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 13-jan-2010 20:32

Door Sander van Hal

Alanya - Leo Beenhakker is bereid mee te werken aan een vertrek van Jonathan De Guzman (foto, rechts), die het liefst nog deze maand naar een grote Spaanse of Engelse club vertrekt. Dat zei de technisch directeur van Feyenoord woensdag tijdens een persmoment in het Turkse Alanya, waar de Rotterdammers op trainingskamp zijn. Er is een weg uitgestippeld om te kijken of Jonathan bij de club van zn dromen terecht kan komen én wij nog deels aan ons trekken kunnen komen.

Het contract van De Guzman loopt aan het einde van dit seizoen af. De aanvallende middenvelder (22) is niet bereid het te verlengen. Daarom had Feyenoord hem eigenlijk al afgelopen zomer willen verkopen. Maar wij én hij hebben nou eenmaal de pech gehad dat hij twee keer achter elkaar geblesseerd is geraakt, aldus Beenhakker. Wat Jonathan nu wil, willen wij gezien de situatie ook. Ik heb er al een paar keer met hem en zijn zaakwaarnemer Rodger Linse over gesproken. Het is ons beider streven om zijn situatie in januari op te lossen. Maar we zijn daarbij wél afhankelijk van andere clubs.

Concrete interesse is er nog niet voor De Guzman. Beenhakker maakt zich daarover geen zorgen. Sportief gezien zou het namelijk helemaal niet erg zijn als Jonathan tot het einde van het seizoen blijft. Dan moet hij er maar mede voor zorgen dat we minstens vierde worden en met twee vingers in de neus de Europa League ingaan. Het enige dat me stoort is dat hij roept dat Feyenoord blij mag zijn als het nog twee miljoen voor hem vangt. Dat bedrag komt bij hem echt uit de lucht vallen.

ophoeren met dat kut jong...
fr2
 fr2 - woensdag 13 januari 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Dat hij er een slaatje uit wil slaan, kan ik me nog wel een heel klein beetje voorstellen. Die miljoenen voor Feyenoord gaan naar hem toe en wie wil dat niet.

Maar die zin dat hij zonder emotie de Kuip zal verlaten als je er 10 jaar heb gevoetbalt heb ? Dan kan er bij mij niet in en hij weet dat de supporters dit soort uitspraken niet pikken. Beetje judasgedrag, naar mannetje blijkt. In rijtje Leonardo en Lurling dan maar plaatsen ?
MMM
 MMM - woensdag 13 januari 2010 - 21:01   quote  deeplink  
Blijft hij, TRIBUNEKLANT A.U.B

Mario lees je mee?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 13 januari 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 21:00 schreef fr2 het volgende:
Dat hij er een slaatje uit wil slaan, kan ik me nog wel een heel klein beetje voorstellen. Die miljoenen voor Feyenoord gaan naar hem toe en wie wil dat niet.

Maar die zin dat hij zonder emotie de Kuip zal verlaten als je er 10 jaar heb gevoetbalt heb ? Dan kan er bij mij niet in en hij weet dat de supporters dit soort uitspraken niet pikken. Beetje judasgedrag, naar mannetje blijkt. In rijtje Leonardo en Lurling dan maar plaatsen ?
Flikker op met hem, hij heb ons genoeg gekost! Ik zet hem tussen Leonardo en Lurling in....gadverdamme, de viespeuk, maar wel met emotie juichen als de wind de bal in het doel blies. Heel naar mannetje, lekker naar de tribune.
Wallie1908
 Wallie1908 - woensdag 13 januari 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Klein beetje begrijp ik wel, maar hou het dan voor je. Zo maak je lekker vrienden in Rotterdam. Hij is wel groot gemaakt door Feyenoord en dat moet je koesteren en nu niet gaan lopen zeiken.

Dit valt vies van hem tegen!!
alexfr
 alexfr - woensdag 13 januari 2010 - 21:45   quote  deeplink  
spreekkoortje maken?
he joh de guzman
vieze vuile ****** jood
he joh de guzman val maar lekker dood
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 januari 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Reikjahviik Jappie...
dank je
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 januari 2010 - 22:51   quote  deeplink  
het enige waar ik hem gelijk in geef is het verhaal over man city, voor de rest is het een oppurtinistische grafhond. die hoef ik echt niet meer in een Feyenoord shirt te zien.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 13 januari 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Ik heb hier een beetje een Lazovic gevoel bij. Die hondenkop durfde alleen pas toen hij weg was af te geven op Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2010 door rich Arnhem --
Xapter
 Xapter - donderdag 14 januari 2010 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 - 21:12 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

maar wel met emotie juichen als de wind de bal in het doel blies. Heel naar mannetje, lekker naar de tribune.
hahahaha, zit wat in!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Guzman: 'Ik denk nu alleen nog maar aan mezelf'









0.0070829