|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Guzman: 'Ik denk nu alleen nog maar aan mezelf' (FeyenoordTime)
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2010 - 21:45 schreef alexfr het volgende:spreekkoortje maken? he joh de guzman vieze vuile ****** jood he joh de guzman val maar lekker dood op z'n minst.. ik hoop op fluitconcerten, spandoekjes, spreekkoren!!
feyenoord TIEN jaar verzorgt en salaris en al die troep gegeven.. op zo'n hoere manier omgaan met feyenoord en het publiek mag je letterlijk je been breken!! |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Feyenoord had hem lekker naar Manchester City moeten laten gaan voor 15 miljoen euro dan waren alle problemen een stuk kleiner geweest, iedereen happy....maar helaas. Aan de ene kant begrijp ik die jongen nu ook wel maar aan de andere kant kan hij toch ook voor 1 of 2 jaar bijtekeken net als Kuijt deed, dat toont liefde voor de club en zorgt er voor dat die ook nog wat geld ontvangt. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ROT OP EN KOM NOOIT MEER TERUG. ik vind het ineens een naar vervelend mannetje. ben er absoluut geen voorstander vanom haat te zaaien tegen feyenoord spelers maar dit is niet feyenoord waardig. |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Let op VI schrijft het en het hele verhaal kan wel weer heel erg zijn opgeblazen om weer onrust te veroorzaken. Journalisten willen dit gewoon! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ja natuurlijk de journalisten verzinnen dit allemaal waar rook is is vuur. GUZMAN mag opzouten van mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2010 door gekzat -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2010 - 09:33 schreef jjh het volgende:Let op VI schrijft het en het hele verhaal kan wel weer heel erg zijn opgeblazen om weer onrust te veroorzaken. Journalisten willen dit gewoon! Helemaal eens ,dit verhaal is weer eens helemaal opgeblazen . Ik heb dit artikel al eens gelezen , maar toen was het een stuk positiever. Dit zijn gewoon van die kut journalisten die de boel willen opjutten. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2010 - 09:38 schreef ovi het volgende:[..] Helemaal eens ,dit verhaal is weer eens helemaal opgeblazen . Ik heb dit artikel al eens gelezen , maar toen was het een stuk positiever. Dit zijn gewoon van die kut journalisten die de boel willen opjutten. Het gaat om de intentie die guzman uitspreekt.. Hij wil weg, klaar.. gaat niet bij tekenen en geen gevoel meer voor feyenoord om dat afketsen van die transfer.. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Volgens mij heeft De Guzman al twee jaar alleen aan zichzelf gedacht en heeft Feyenoord met hem meegedacht (herstellen in Canada etc.). |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
maak je niet druk om zo'n ventje |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2010 - 09:47 schreef Xapter het volgende:[..] Het gaat om de intentie die guzman uitspreekt.. Hij wil weg, klaar.. gaat niet bij tekenen en geen gevoel meer voor feyenoord om dat afketsen van die transfer.. Weet ik ,maar er wordt met dit verhaal een beetje olie op het vuur gegooid . Zo als ik al zij ,ik heb dit dit verhaal al eens gelezen ,maar dan een stuk positiever . Die journalisten ruiken gewoon bloed en die willen maar al te graag onrust stoken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Moet je van hooydonck maar eens vragen wat hij van de guzman denkt! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Maar van Hooydonck is ook niet altijd even netjes geweest tegen over Feyenoord . De transfer van hen naar Fenerbace verdienden ook geen schoonheidprijs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nee maar hij zag al dat het een verwent nest was op 17 jarige leeftijd! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook niet netjes hoe de Guzman dit allemaal afhandeld , maar ik blijf gewoon zeggen dat dit word opgeblazen. |
|
|
|