|
|
MUFC
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
finian990
|
|
|
neee , liever kennedy verkopen |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Neejoh, moet je nu in selectie zetten en af en toe invalbeurt. |
|
|
|
|
MikeT
|
|
|
Als hij ergens anders weekelijks speelt is dat beter voor hem. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Nee gewoon laten spelen hij is goed, een type Babel kan hij worden! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Op Links kan sulejmani beter minuten pakken. Dus verhuur beter dan komt ie volgend seizoen wel sterker terug! |
|
|
|
|
adje
|
|
|
Ach lekker verhuren aan Willen2 of zo speelt tie zeker wekelijks en we helpen de trainer en kan hij boutahar overhalen (transfervrij einde seizoen) om te komen |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
ja verkoop hem maar dan komt hij weer wat meer aan spelen toe, zo kan hij beter opgroeien. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zeegelaar komt op mij over als een hele sterke persoonlijkheid, die makkelijk kan slagen bij Ajax. Wanneer het bij Ajax goed zou zitten, draait hij moeiteloos mee. Hetzelfde geld voor Anita, ook iemand met een sterke persoonlijkheid, maar die niet kan presteren aan een zwalkend geheel. V.D.Boog praat steeds over sterke persoonlijkheden, maar die hebben we meer dan voldoende in de gelederen. Allemaal geleuter van een man die denkt er verstand van te hebben, maar op mij overkomt als iemand met een ZWAKKE PERSOONLIJKHEID. |
|
|
|
|
J.D.
|
|
|
ik denk dat je hem een kans moet geven want slechter als sulejmani op dit moment kan toch niet en dan moet je ook gelijk voor rechts josef zoon erbij halen want dat is nou een echte rechtsbuiten zoals we ze kennen uit de jeugd van ajax actie paseren voorzet of zelf afmaken.hij is zowiezo beter als kennedy en rommendael |
|
|
|