|
|
KKL
|
|
|
Heb jij tattoos en toevallig ook Feyenoord tattoos?
Laat ze hier zien en praat erover!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er geen, maar mijn avatar was bedoeld om als tattoo gezet te worden..
Tis een eigen ontwerp. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vreselijk! het lijkt me erg pijnlijk en het is toch een vorm van zelfverminking. ik zou het nooit doen.... alleen die Feyenoord tattoo's xzijn wel erg mooi! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
snap die mensen ook niet!
ziet er toch niet uit en God heeft ons toch niet gemaakt met tattoos?! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
logisch dat Feyenoord supporters zo'n slechte naam hebben |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
die randwijk lijkt me wel zo'n getattoëerde aap |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
volgens mij zit ie ook helemaal onder.
vind hij denk ik stoer ofzo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mja.. pftoei op die getattoëerde tokkies! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
bah tattoeages, zo asociaal!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
past niet bij feyenoordsupporters. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wie heeft nog een mooi feyenoord ontwerp voor tattoo,moet wel apart zijn |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Logisch, wat niet bestaat kan niets maken, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Heb zelf geen tattoo, maar vind de feyenoord tattoos wel erg mooi. Overigens zie ik niet waarom tattoos niet bij Feyenoord zouden passen? Sinds wanneer staan wij bekend als nette koorballen?
@Craven, zie je eigen avatar? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik richtte me ook op alle andere reacties in dit topic :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: sorry ik wist niet dat je boos werd! tijdje niet gezien heb je in de stront gezeten? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2010 - 15:16 schreef moa het volgende:Heb zelf geen tattoo, maar vind de feyenoord tattoos wel erg mooi. Overigens zie ik niet waarom tattoos niet bij Feyenoord zouden passen? Sinds wanneer staan wij bekend als nette koorballen? @Craven, zie je eigen avatar? tikje ironisch :) |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Ik zelf heb er geen maar de skyline van rotterdam boven de F van feyenoord in een wapen ( zoals in de legioenzaal ) zou ik wel willen nemen later
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2010 door kvy -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
erg mooi die bovenste tat's
heb zelf ook tattoo maar nie van feyenoord, lijkt me zo moeilijk is de clup straks failliet loop je met het logo op je huid .. al ben je natuurlijk wel feyenoorder voor altijd, maar toch ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: haha! daar ben je dan mooi in getrapt!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 - 17:00 schreef BRAYY het volgende:erg mooi die bovenste tat's heb zelf ook tattoo maar nie van feyenoord, lijkt me zo moeilijk is de clup straks failliet loop je met het logo op je huid .. al ben je natuurlijk wel feyenoorder voor altijd, maar toch ... ik draag de club in mn hart, inkt in mn huid. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Niemand boos aan deze kant van het www. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: idd, geert wilders op me kont, |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahahaha mooi ;) Weet iemand waar FTID uithangt, wanneer heeft hij voor het laatst ingelogt boudewijn? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 14 januari 2010 - 18:31 schreef Milo het volgende:[..] hahahahaha mooi ;) Weet iemand waar FTID uithangt, wanneer heeft hij voor het laatst ingelogt boudewijn? op hyves istie ook erg stil... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: als je dit op je laat zetten ben je echt ziek in je hoofd.......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maar dat wist je toch al?? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
niemand een tattoo?
of zijn de meeste hier nog geen 18 jaar en mogen ze van hun ouders niet? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik heb wel een tattoo ,maar nog niet van Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik heb er 4. Maar geen van Feyenoord. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik heb een bull-dog op me bovenarm,in 1992 was het leuk,nu een beetje spijt van. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: spijt is wat de koe schijt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja, maar je kan er toch wat overheen laten prikken |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja met een punaise, lachen man:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja.. een mooie roos ofzo.... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
gewoon zwarte vlek op je arm maken! Tribal's.. Zijn ook hip tegenwoordig! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat hoeft niet meer hoor, heb hele mooie coverup's gezien. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Op internet zijn nog wel die afleveringen van Miami ink te zien.. die gasten maken van een zwarte bovenarm nog een mooie tatoo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 11:44 schreef Xapter het volgende:Op internet zijn nog wel die afleveringen van Miami ink te zien.. die gasten maken van een zwarte bovenarm nog een mooie tatoo.. ja maken ze dr een witte 8 in noemen ze t een 8-ball..
dope! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 11:44 schreef Xapter het volgende:Op internet zijn nog wel die afleveringen van Miami ink te zien.. die gasten maken van een zwarte bovenarm nog een mooie tatoo.. die zou ik nog op geen honderd meter van mn tattooeerbare ledematen laten... is 1 grote hoax die show. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Hahahahaahaha
nooit over nagedacht eigenlijk dat ze nep waren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als je er heen wilt moet je auditie doen en dan die domme verhalen... "ik heb een hele slechte tijd gehad, die wil ik vergeten, dus neem ik een tattoo" |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Kat von D en haar chicks zijn leuker om te zien!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|