|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik laat me toch alleen nog maar door vrouwen tattoo-eren |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: vandaar dat dit soort tattoos op je goddelijke lichaam te zien zijn
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die krijg je dr gratis bij. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
en ik maar denken dat hotjumper nog geen baard in zijn keel heeft....maar nu begin ik het te begrijpen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 12:53 schreef KKL het volgende:en ik maar denken dat hotjumper nog geen baard in zijn keel heeft....maar nu begin ik het te begrijpen hoe kom je daarbij, je zit een klas hoger bij mij op school... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
klopt, jij op de begane grond en ik op de eerste verdieping |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
RESPECT!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
leuk, is dat die van otto? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
nee hier past hij toch 2 keer in hahaha....hij liep alleen maar te piepen dat het zeer deed hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 13:37 schreef KKL het volgende:nee hier past hij toch 2 keer in hahaha....hij liep alleen maar te piepen dat het zeer deed hahaha ja ik hoord al zo iets. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nee jongens dit is RANDWIJK |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Twee maal. Een Feyenoordembleem op de bovenarm in een tribal verwerkt en een Bulldog met Feyenoordpet met Feyenoord Rotterdam onderschrift op de borst!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:Twee maal. Een Feyenoordembleem op de bovenarm in een tribal verwerkt en een Bulldog met Feyenoordpet met Feyenoord Rotterdam onderschrift op de borst!! Respect!!!!!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:01 schreef Feyenoord till i die het volgende:Twee maal. Een Feyenoordembleem op de bovenarm in een tribal verwerkt en een Bulldog met Feyenoordpet met Feyenoord Rotterdam onderschrift op de borst!! junkie hahahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zit inderdaad helemaal onder! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
tering hee, ik wist niet dat Schiffmacher een Feyenoorder was???!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
tatoo Bob dan he!! ook al heeft die zelf geen tattoos!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
aha, de plaatselijke schilder? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooie tats hoor damn! Ga er ook weer paar zetten deze zomer. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Tis ook geen Amsterdammer. Geboren hier in Harderwijk. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
in het dolfinarium of daar buiten? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hehehehe is Dolfinarium je beste shot! ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Dolfinarium heeft ie stiekem op z'n reet staan maar dat weer alleen zijn minnaar... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahaha dat zou me niet eens verbazen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
t zou me niet eens verbazen als ie er voor uitkomt dat ie geen mens is |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: nee, jij!!!!
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 19:18 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Dolfinarium heeft ie stiekem op z'n reet staan maar dat weer alleen zijn minnaar... je zegt dat alleen zijn minnaar het weet, 1 persoon dus. en jij vertelt het;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jaja, heb pas een kwart fles wodka op;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus zo ga jij over de doorgetrokken streep rijden op de provinciale weg? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nee, dat is alleen in het weekend |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd, zitten lekker die björn Borgs |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: HAhahaha jah .... het zet je wel aan het denken. Foute ideeen in combinatie met teveel zuipen en weddenschappen :D:D |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 20:33 schreef R()b het volgende:[..] HAhahaha jah .... het zet je wel aan het denken. Foute ideeen in combinatie met teveel zuipen en weddenschappen :D:D nee hij is gewoon geniaal!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hoezo, moeten ze om de rimpels heen tattooeren? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb geen feyenoord tattoos |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb wel tattoos en mn avatar is een ontwerp voor een tattoo die ik ooit wilde zetten, maar niet gedaan heb. Dus geen Feyenoord tattoos. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 maart 2010 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:[..] ik heb wel tattoos en mn avatar is een ontwerp voor een tattoo die ik ooit wilde zetten, maar niet gedaan heb. Dus geen Feyenoord tattoos. dat ik je dan nog niet gezien heb op de AW zoveel mensen lopen daar niet met tattoo's, of heb je ze verborgen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha meestal wel, alleen in de zomer kan je die op mn rechteronderarm zien... Die is namelijk redelijk van formaat.
De rest zit op plaatsen wat eigenlijk altijd bedekt is. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|