BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst: 'Ik vind het nog te vroeg voor een beslissing'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wallie1908
 Wallie1908 - donderdag 14 januari 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Waarom zou hij het niet trekken. Hij loopt ook nog bij Oranje rond. Ik hoop echt dat hij nog blijft!!! We hebben Gio nog vreselijk hart nodig, al is het alleen om zijn ervaring!!

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=8635&abbr=feyenoordnet
bram
 bram - donderdag 14 januari 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 - 10:47 schreef Wallie1908 het volgende:
Waarom zou hij het niet trekken. Hij loopt ook nog bij Oranje rond. Ik hoop echt dat hij nog blijft!!! We hebben Gio nog vreselijk hart nodig, al is het alleen om zijn ervaring!!

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=8635&abbr=feyenoordnet
eens
ovi
 ovi - donderdag 14 januari 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Op zo n leeftijd kan je fysiek snel achteruit gaan en daarom houdt Gio gewoon een slag om de arm .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 januari 2010 door ovi --
bram
 bram - donderdag 14 januari 2010 - 11:29   quote  deeplink  
zou als assistent van grote waarde kunnen zijn,een gozer met zoveel ervaring is goed om erbij te hebben gezien alle jeugd die we hebben
adje
 adje - donderdag 14 januari 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Zou Gio er altijd bijhouden als is het maar om zijn ervaring over te brengen op die jonge gasten, laat de andere oudere maar gaan hebben geen Feyenoord hart spelen (is trouwens wel hun goed recht voor de poen)prioriteit bij de jeugd leggen zodat voetballers als Bruma voortaan blijven.
Royaal
 Royaal - donderdag 14 januari 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 - 11:29 schreef bram het volgende:
zou als assistent van grote waarde kunnen zijn,een gozer met zoveel ervaring is goed om erbij te hebben gezien alle jeugd die we hebben
klopt. Gio gewoon in de basis en afentoe switchen voor jeugdspeler.
is niks voor niks ook nog de aanvoerder onder v. marwijk
moa
 moa - donderdag 14 januari 2010 - 15:13   quote  deeplink  
Gio ziet waarschijnlijk zelf ook in dat hij "over the top" is, en dat het tijd is ruimte te maken voor de jeugd. Het zou leuk zijn als Gio volgend seizoen er nog bij is, tegen een veel minder salaris dan nu. Maar enkel en alleen maar om zijn ervaring,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst: 'Ik vind het nog te vroeg voor een beslissing'









0.0045759