BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is jou mooiste moment die je kunt herinneren van Feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
cur56
 cur56 - zondag 17 januari 2010 - 18:18   quote  deeplink  
06 - 05 - 1970, 22.40u. Ove Kindval 2 - 1 !!!
ar
 ar - zondag 17 januari 2010 - 18:33   quote  deeplink  
feyenoord-juventus 2-0 julio cruz!
feyenoord-psv uefa cup. kostte mij 1 jaar van mijn leven.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 12 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
De eerste keer dat ik De Kuip binnenkwam.

Alleen de tocht naar Rotterdam was voor mij al onvergetelijk. Ik was één keer eerder naar een training geweest en dat zal me ook altijd bij staan, maar als je dat Stadion binnenkomt...

Ik weet niet hoe het kwam, maar het leek wel alsof ik al duizenden keren in De Kuip was geweest. Ik kende precies de weg en het voelde echt serieus als een 'tweede' huis. Heel apart. Dan rij je daar over de Brienenoord brug, zie je de Erasmus brug, en dan opeens.... De Kuip. Het moment dat ik binnenkwam zal ik nooit meer vergeten. Ook al was de tweede ring gesloten, ongelooflijk KIPPENVEL. Al die keren daarna dat ik De Kuip binnenkwam deden me weer rillen, maar het was nooit zo hevig als die ene keer...

Nou moet ik stoppen want straks lig ik te janken onder me Feyenoord kussen!
willian
 willian - donderdag 12 augustus 2010 - 17:21   quote  deeplink  
de eerste keer de kuip zien, de eerste keer wedstrijd, de eerste klassieker, alle momenten zijn anders dus alle momenten zijn mooi, mooiste geen idee
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 12 augustus 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Mijn mooiste moment was de uitschakeling van PSV in de UEFA Cup. De kopbal van v Hooijdonck. Ik ben toch uit dolle vruegde naar de hoeren gegaan met wat vrienden. Was de eerste keer. Zal ik nooit meer vergeten. Daarna nog een paar keer gegaan(is geen FUCK aan trouwens), maar zoals die eerste keer is het nooit meer geweest.......
Quiroz
 Quiroz - donderdag 12 augustus 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 - 17:35 schreef scarface1979 het volgende:
Daarna nog een paar keer gegaan(is geen FUCK aan trouwens), maar zoals die eerste keer is het nooit meer geweest.......
Heel goed dat wij dit weten!
niet van toepassing
 niet van toepassing - donderdag 12 augustus 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Als klein jochie mocht ik alleen de eerste helft van de championsleague wedstrijden kijken.
Feyenoord kwam 1-0 achter tegen Lazio Roma.. Ik moest naar bed "Feyenoord gaat toch nog wel winnen he papa".
-Ga er maar van dromen-

Om 6 uur 's ochtends mn nest uit hoppake de volle sprint richting mn ouders kamer.
Hoeveel is Feyenoord geworden?
mompelt mn ma 2-1 2x tomasson..

Welliswaar geen machtig moment uit de uefacup wedstrijden maar dit zal me in iedergeval altijd bij blijven
sevillana
 sevillana - donderdag 12 augustus 2010 - 17:44   quote  deeplink  
herhaal 't nog maar eens;

het laatste fluitsignaal van de scheids (Lo Bello) op 6 mei 1970 in Milaan

geen twijfel mogelijk!
niet van toepassing
 niet van toepassing - donderdag 12 augustus 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Dat is sowieso het mooiste moment uit de geschiedenis. alleen heb ik dat nooit mogen mee maken
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 12 augustus 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 - 17:37 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Heel goed dat wij dit weten!
hahaha ik heb begrepen dat jij nog redelijk jong bent. Dus als je nog nooit geweest bent, je mist niks. Dus ik heb je wellicht zojuist wat geld bespaard. Wees er dus blij mee dat ik mijn ervaringen deel haha ;)
Tjabba
 Tjabba - donderdag 12 augustus 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Het doelpunt van pieuro tegen pisvee voor de uefa cup.
De ijsbal op de muil van wimpie jansen toen die was overgelopen naar 020.
feyenoordq
 feyenoordq - zaterdag 14 augustus 2010 - 00:55   quote  deeplink  
Voor mij blijft het 2002 de laatste minuut van de wedstrijd tegen bvb borussia.
scf 666
 scf 666 - zaterdag 14 augustus 2010 - 07:25   quote  deeplink  
halve finale knvb beker,uit bij psv.henkie fraser schiet ons naar de finale!0-1.
Teringzooi
 Teringzooi - zaterdag 14 augustus 2010 - 08:38   quote  deeplink  
Er zijn er zoveel. Golden goal Obiku tegen 020. Gelijkmaker Pierre tegen PSV in de UEFA. Doelpunt Fraser tegen PSV. Van die momenten waarbij je zo'n vreugde uitbarsting hebt dat je je stembanden bijna afscheurt. Fantastische momenten. Er zijn nog wel meer maar deze springen er even uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 augustus 2010 door Teringzooi --
Milo
 Milo - zaterdag 14 augustus 2010 - 09:26   quote  deeplink  
kampioenschap 92-93 groningen uit, ik was erbij! mijn vader die had speciaal kaartjes voor mij geregeld ik zal die dag nooit meer vergeten!
0-5 daarna kreeg ik de smaak te pakken en heb ik nog mooie wedstrijden gezien Obiku tegen die joden stond ik daar tussen die joden te grinniken(kocht toen gewoon een kaartje bij de ticket box).
Roffa5314
 Roffa5314 - maandag 14 november 2011 - 15:02   quote  deeplink  
de 1e x dat ik de kuip binnen stapte KIPPENVEL

Was tegen heracles 1-1 die homo's daar helemaal uitgescholden VERRGEET IK NOOIT!
sevillana
 sevillana - maandag 14 november 2011 - 18:06   quote  deeplink  
herhaal, . . . 6 mei 1970 natuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 november 2011 - 18:47   quote  deeplink  
Mijn mooiste Feyenoord moment is nog niet zo gek lang geleden. De herdenking van onze aller Coen Moulijn. De uitvaart en ook zeker het eerbetoon in de kuip. Wanneer ik daar aan terugdenk krijg ik weer kippenvel en moet ik nog wel eens een traantje wegpinken.
Overige momenten zijn zeker de goal van Pierre tegen PSV. Kampioenschap 1993 tegen Groningen. En de golden goal van Obiku tegen ajaks bracht me ook in extase

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is jou mooiste moment die je kunt herinneren van Feyenoord?









0.0079250