BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders willen Feyenoord verder helpen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
demy44
 demy44 - vrijdag 15 januari 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Investeerders willen Feyenoord verder helpen

De investeerders die Feyenoord afgelopen zomer een forse financiële injectie hebben gegeven, willen de club op korte termijn nog een keer helpen.
Dat heeft Pim Blokland tegen RTV Rijnmond gezegd tijdens het trainingskamp in Turkije. Omdat Feyenoord in categorie 1 zit mag het van de KNVB geen nieuwe financiële verplichtingen aangaan, aldus Blokland. We onderzoeken nu of we een creatieve constructie kunnen bedenken waardoor we Feyenoord toch kunnen helpen.

Dat geld is bijvoorbeeld nodig om op korte termijn een extra aanvaller aan te trekken. Technisch directeur Leo Beenhakker onderzoekt de mogelijkheid om nog in januari een speler te huren.

http://www.feyenoordleven.nl/nieuws1501103.html

prima nieuwes toch
KKL
 KKL - vrijdag 15 januari 2010 - 11:31   quote  deeplink  
nog meer schulden voor de komende jaren
demy44
 demy44 - vrijdag 15 januari 2010 - 11:32   quote  deeplink  
ik weet niet of we het terug moeten betalen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 januari 2010 - 11:33   quote  deeplink  
nee, betekend nieuwe schulden, spelers er bij waarvan ze zelf de de transfer rechten niet hebben. is korte termijn denken
demy44
 demy44 - vrijdag 15 januari 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
nee, betekend nieuwe schulden, spelers er bij waarvan ze zelf de de transfer rechten niet hebben. is korte termijn denken
dat is ook weer waar
qwerto
 qwerto - vrijdag 15 januari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
de regeling is simpel : cisse is gehaald voor ommenabij 5 miljoen als je heb dan verkoop gaat 5 miljoen plus 10 % van de transfer opbrengst naar de investeerders
Voorbeeld : 5 miljoen gehaald 10 miljoen verkocht dan gaan 5 miljoen naar investeerders plus 10 %( is 1.000.000) dan houd Feyenoord zelf 4 Miljoen over

Ik snap dat het moeilijk is om te doen maar we MOETEN nu een spits hebben die er nog 15 in schiet anders lopen we gevaar om punten te verliezen tegenover de concurentie
demy44
 demy44 - vrijdag 15 januari 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 11:39 schreef qwerto het volgende:
de regeling is simpel : cisse is gehaald voor ommenabij 5 miljoen als je heb dan verkoop gaat 5 miljoen plus 10 % van de transfer opbrengst naar de investeerders
Voorbeeld : 5 miljoen gehaald 10 miljoen verkocht dan gaan 5 miljoen naar investeerders plus 10 %( is 1.000.000) dan houd Feyenoord zelf 4 Miljoen over

Ik snap dat het moeilijk is om te doen maar we MOETEN nu een spits hebben die er nog 15 in schiet anders lopen we gevaar om punten te verliezen tegenover de concurentie
ik hoop het
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 januari 2010 - 11:41   quote  deeplink  
vandaar dat al die talentpoolers nu binnenlopen op de guzman
demy44
 demy44 - vrijdag 15 januari 2010 - 11:41   quote  deeplink  
ja die talentpool is ook zon succes ....
bram
 bram - vrijdag 15 januari 2010 - 11:46   quote  deeplink  
we hebben niemand nodig,we hebben makaay toch
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 15 januari 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 11:46 schreef bram het volgende:
we hebben niemand nodig,we hebben makaay toch
precies
feyenoordjeroentje95
 feyenoordjeroentje95 - vrijdag 15 januari 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Ja ik heb ook zoiets. veel contracten lopen af. kan je voor die postities dan een nieuwe speler aantrekken?
serge-fr
 serge-fr - vrijdag 15 januari 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat Feyenoord gaat samenwerken met een europese topploeg. Het is toch van de domme dat een ploeg als bv Liverpool gaat samenwerken met Racing Genk.
Liverpool is qua ploeg/speelinstelling gelijk aan Feyenoord, en als je dan overbodige,weinig aan spelen komende spelers verhuurt/uitleeend aan ons, en misschien ruilt voor een tijdje met jeugdspelers van Feyenoord om daar ervaring op te doen, worden beide clubs daar beter van, en natuurlijk ook de spelers zelf. En Feyenoord kost het niks, maar wordt er wel beter op. Misschien zijn er nog andere clubs met wie we kunnen samenwerken. De eredivisie is een goede leerschool om speelminuten en ervaring op te doen voor aankomend talent van topclubs.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 januari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 13:23 schreef serge-fr het volgende:
Het wordt tijd dat Feyenoord gaat samenwerken met een europese topploeg. Het is toch van de domme dat een ploeg als bv Liverpool gaat samenwerken met Racing Genk.
Liverpool is qua ploeg/speelinstelling gelijk aan Feyenoord, en als je dan overbodige,weinig aan spelen komende spelers verhuurt/uitleeend aan ons, en misschien ruilt voor een tijdje met jeugdspelers van Feyenoord om daar ervaring op te doen, worden beide clubs daar beter van, en natuurlijk ook de spelers zelf. En Feyenoord kost het niks, maar wordt er wel beter op. Misschien zijn er nog andere clubs met wie we kunnen samenwerken. De eredivisie is een goede leerschool om speelminuten en ervaring op te doen voor aankomend talent van topclubs.
wat een kul, ik hoef niet het excelsior van liverpool te worden. Feyenoord is een topclub die moet op eigen benen staan. Ze moeten er voor zorgen dat ze zelf weer de tering naar de nering kunnen zetten.
G-child
 G-child - vrijdag 15 januari 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Een spits erbij zou mooi zijn... We moeten dit seizoen Europees voetbal
halen en niet volgend seizoen. Missen we dit jaar Europees voetbal dan kunnen
we aandelen nemen bij de voedselbank, met alle respect voor het bestaan ervan.
Nu hebben we mazzel met weinig blessures, geen garantie voor de tweede helft van
het seizoen! Eindelijk zitten we goed in de breedte, houden zo en goede spits erbij!
Makaay eraf einde seizoen en Luc klaarstomen voor het grote werk! Feyenoord weer een
topclub maken op het veld, nu is dit enkel door de geweldige aanhang. Blij een feyenoorder te
zijn en eindelijk kijk ik een wedstrijd met vertrouwen! Thanx Mario en Don Leo
serge-fr
 serge-fr - vrijdag 15 januari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 13:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat een kul, ik hoef niet het excelsior van liverpool te worden. Feyenoord is een topclub die moet op eigen benen staan. Ze moeten er voor zorgen dat ze zelf weer de tering naar de nering kunnen zetten.
Kul of niet, het is in deze tijd van geldcrisis een goedkope en snellere manier om weer aan te pikken bij de top3. Ik zie het liever ook anders maar wanneer we weer op eigen benen kunnen staan, en weer bij de top3 behoren is nog een lange en moeilijke weg. Vergeet niet dat in de toekomst, pakweg de komende 3 jaar, de concurrentie niet slechter zal gaan worden (ajakkes en psv en twente misschien).Ik vindt het een van de mogelijkheden voor Feyenoord om op een goedkope manier beter te worden, moet wel een club zijn die qua instelling gelijk is aan Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 januari 2010 - 13:59   quote  deeplink  
is gewoon allemaal korter termijn geneuzel. Daar zijn ze ze sinds de jaren 80 van de vorige eeuw al mee bezig. Feyenoord moet structureel verbeteren, het duurt dan wellicht nog een paar jaar voor we weer boven jan zijn maar dan kan je de toekomst echt met vertrouwen tegemoet zien. Ik denk dat er toch een hoop gaat veranderen in het internationale voetbal. De tijd dat het niet op kon lijkt voorbij. Kijk maar naar de oorverdovende stilte op de transfermarkt. De kans op echte klappers door de verkoop van spelers wordt steeds kleiner. Bij het laten financieren van spelers gaat men er maar vanuit dat er later wel een geld schip komt binnen varen zodra diens contract afloopt, het is tekenend in deze dat de laatste succesvolle verkoop die van Charisteas was....
Clubs wachten steeds meer tot een gewenste speler transfer vrij is bij zijn huidigee club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2010 door hotjumper --
finsend
 finsend - vrijdag 15 januari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
we hebben een snelle goaltjesdief nodig (ik weet het, dat is vrijwel de perfecte spits)
makaay mist de snelheid/loopvermogen om aan mijn verwachtingen te kunnen voldoen.
een speler als connoly was. Snelle fitte jongen, met een neusje voor de goal.
en dan een jaar of 22-26.
maargoed, dat is mijn mening..
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 15 januari 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Bestaat er niet zoiets als schuldhulpverlening voor voetbalclubs? Dan zijn we over drie jaar schulden vrij
gaazoo1
 gaazoo1 - vrijdag 15 januari 2010 - 14:43   quote  deeplink  
prima nieuws ja, mits feyenoord niet nog meer schulden krijgt en de transferrechten zelf houdt.
Xapter
 Xapter - vrijdag 15 januari 2010 - 15:08   quote  deeplink  
Ik heb het een beetje gehad met al die investeerders..
begin van de zomer: 40 MILJOEN
uiteindelijk een speler of 2 a la 3/4 miljoen..
Xapter
 Xapter - vrijdag 15 januari 2010 - 15:08   quote  deeplink  
Ik heb het een beetje gehad met al die investeerders..
begin van de zomer: 40 MILJOEN
uiteindelijk een speler of 2 a la 3/4 miljoen..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 15 januari 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 15:08 schreef Xapter het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met al die investeerders..
begin van de zomer: 40 MILJOEN
uiteindelijk een speler of 2 a la 3/4 miljoen..
dus omdat hans kraay wat roept krijgen hun de schild?
De Spot
 De Spot - vrijdag 15 januari 2010 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:
nee, betekend nieuwe schulden, spelers er bij waarvan ze zelf de de transfer rechten niet hebben. is korte termijn denken
Eens al is de voetballerij vaak wel korte termijn visie,als Cisse er twee maakt tegen die Joden dan is toch iedereen die schuldsen ff vergeten.
Wallie1908
 Wallie1908 - vrijdag 15 januari 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Ik weet niet. We moeten er toch zelf een keer uit komen.
fredje
 fredje - vrijdag 15 januari 2010 - 16:16   quote  deeplink  
Dat van de investeerders vind ik een goede zaak. feyenoord kan er voetballend alleen maar beter van worden en daar gaat het allemaal om.Als we met behulp van deze investeerders europa in gaan komt het geld vanzelf binnen. We moeten zowel op de lange als op de korte temijn denken. we moeten blij zijn dat er nog gasten zijn die geld willen stoppen in Feyenoord. het is wat mij betreft een win-win situatie.
alexfr
 alexfr - vrijdag 15 januari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
het ketst toch weer af, net als altijd!
bjorn
 bjorn - vrijdag 15 januari 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 16:16 schreef fredje het volgende:
Dat van de investeerders vind ik een goede zaak. feyenoord kan er voetballend alleen maar beter van worden en daar gaat het allemaal om.Als we met behulp van deze investeerders europa in gaan komt het geld vanzelf binnen. We moeten zowel op de lange als op de korte temijn denken. we moeten blij zijn dat er nog gasten zijn die geld willen stoppen in Feyenoord. het is wat mij betreft een win-win situatie.
dit jaar gaan we ook zonder inversteringen europa in
fredje
 fredje - vrijdag 15 januari 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 17:48 schreef bjorn het volgende:

[..]

dit jaar gaan we ook zonder inversteringen europa in
Klopt we gaan europa in.Maar éénmaal daar moeten we ook presteren om door te gaan naar de volgende ronde. Het is anders alleen maar zak geld.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 15 januari 2010 - 18:20   quote  deeplink  
is het toch wel, of je moet in de 1/4 finale komen.......dan wordt het pas interessant
Red
 Red - vrijdag 15 januari 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Er mogen GEEN nieuwe financiele verplichtingen worden aangegaan. Dat wil zeggen dat een lening is uitgesloten!
Daarom zijn ze nu een constructie aan het bedenken die Feyenoord geen geld zal gaan kosten, want dit mag niet, geen financiele verplichtingen.
Zomaar een paar miljoen geven is ook geen optie en volgens mij mag dit niet eens want daar moet dan de schuld van worden afbetaald. (of ik moet me vergissen)

Ben dus erg benieuwd met wat voor creative oplossing ze denken te gaan komen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 januari 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 11:41 schreef demy44 het volgende:
ja die talentpool is ook zon succes ....
voor Feyenoord wel.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 16 januari 2010 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 - 18:20 schreef Red het volgende:
.........want daar moet dan de schuld van worden afbetaald. (
Wellicht een concept waar Feyenoord eens over na moet denken.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 16 januari 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Nu lees ik weer dat de kans erg klein is dat we versterking halen omdat we nix mogen doen,dus de investeerders stellen geld ter beschikking wat we toch niet uit mogen geven,schiet lekker op
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 16 januari 2010 - 13:01   quote  deeplink  
ben blij als het 31 januari is, zijn we weer van al dat gezeik af....
gekzat
 gekzat - zaterdag 16 januari 2010 - 13:01   quote  deeplink  
ach geruchten.. dit loopt toch op niks uit... maar dromen mag altijd
ovi
 ovi - zaterdag 16 januari 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Ik begrijp niet waarom ze dit naar buiten brengen, ze weten niet nog niet eens zeker of het wel haalbaar is
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 16 januari 2010 - 14:00   quote  deeplink  
eens,schept wederom verwachtingspatroon,wat is het nut om te zeggen dat de geldschieters willen helpen met geld wat je niet uitmag geven ?
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 16 januari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
Blokland en consorten nemen de nieuwe spits persoonlijk in dienst en laten hem gratis stagelopen bij Feijenoord. Bij transfer krijgt Blokland zijn investering terug plus zijn gebruikelijke 10% en het restant gaat naar Feijenoord alszijnde opleidingskosten. Lijkt mij een geweldige constructie! Ja toch?
ovi
 ovi - zaterdag 16 januari 2010 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 15:05 schreef Trouwe hond het volgende:
Blokland en consorten nemen de nieuwe spits persoonlijk in dienst en laten hem gratis stagelopen bij Feijenoord. Bij transfer krijgt Blokland zijn investering terug plus zijn gebruikelijke 10% en het restant gaat naar Feijenoord alszijnde opleidingskosten. Lijkt mij een geweldige constructie! Ja toch?
Dat wel, maar er is nog niks zeker , dus waarom dit naar buiten brengen vraag ik mij af.
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 januari 2010 - 18:23   quote  deeplink  
vraag is: is het echt noodzakelijk om nu op korte termijn versterking te laten komen?
ovi
 ovi - zaterdag 16 januari 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 18:23 schreef sevillana het volgende:
vraag is: is het echt noodzakelijk om nu op korte termijn versterking te laten komen?
Ik denk van niet , maar feit blijft wel dat we een echte scorende spits missen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 januari 2010 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 - 19:29 schreef ovi het volgende:

[..]

Ik denk van niet , maar feit blijft wel dat we een echte scorende spits missen.
dus wel.
De Spot
 De Spot - maandag 18 januari 2010 - 09:15   quote  deeplink  
Laten we nu gewoon deze ploeg bij elkaar houden,zorgen dat we verder uit de schulden komen en dan weer verder kijken zo blijf je achter de feiten lopen,leuk van die investeerders maar het woord zegt het al zij willen ook een keer de poen terug.
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 januari 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 09:15 schreef De Spot het volgende:
Laten we nu gewoon deze ploeg bij elkaar houden,zorgen dat we verder uit de schulden komen en dan weer verder kijken zo blijf je achter de feiten lopen,leuk van die investeerders maar het woord zegt het al zij willen ook een keer de poen terug.
precies
fredje
 fredje - maandag 18 januari 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 09:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

precies
Poen in % uitgedrukt dus kan Feyenoord alleen maar beter van worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders willen Feyenoord verder helpen









0.0067901