|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
Ik heb al heel veel verschillende namen gehoord..wie weet ze |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Ik denk Ronaldinho of C. Ronaldo |
|
|
|
|
renkum
|
|
|
seydou Doumbia speler van bsc young boys hij is 22 jaar oud komt uit ivoorkust en heeft dit seizoen in 11 wedstrijden 17x gescoort |
|
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
hmm dat klinkt interresant? maar is dat optie van jou of feyenoord oftwel heb je een bron |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
rijnmond melde gisteren dat het om een 21 jarige nigeriaanse spits gaat uit zwiterse comp |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
seydou gaat al naar cska moscow |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
renkum
|
|
|
21 jarige nigeriaan zal waarscheinlijk Ideye Aide Brown mee bedoelt worden die heeft dit seizoen in 5 wedstrijden 8x gescoort. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ja voor om en nabij 15 miljoen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Weet het niet. Wacht wel af. Van mij hoeft het niet zo perse. Maar goed, uiteindelijk is een goede aanwinst ook niet verkeerd. Maar ik denk dat we het met deze selectie het ook nog wel redden tot het einde van dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2010 door Wallie1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou doe die Nigeriaanse spit van 1.92 er maar bij ,lijkt mij een goed plan... Hoe groot is tie eigenlijk,want zoals hotjumper al melden hij moet wel in het prikkeldraad kunnen hangen... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Feyenoord wil deze winter graag een spits aan de selectie toevoegen. Daarin was het naar alle waarschijnlijkheid ver met de Senegalese spits Mame Biram Diouf. De aanvaller werd afgelopen zomer gekocht door Manchester United van Molde FK. De spits kreeg alleen geen werkvergunning in Engeland, waardoor hij de eerste seizoenshelft werd verhuurd aan zijn voormalige Noorse werkgever Molde FK. In januari kreeg de Senegalees alsnog zijn werkvergunning en verkaste hij naar Manchester. De spits heeft inmiddels 2 wedstrijden voor Man Utd gespeeld en scoorde zaterdag zijn eerste doelpunt voor de Engelse kampioen. Hij maakte de 3-0 tegen Burnley.
Beenhakker zei afgelopen week in het Algemeen Dagblad dat hij ver was met spitsen van grote clubs uit Engeland en Duitsland. Een Engelse club had een aanvaller verhuurd aan een club in een ander land. Die wilde ik hebben en dat kon. Krijgt hij plotseling een werkvergunning en keert hij terug naar Engeland. Anders had hij misschien in Rotterdam-Zuid rond gelopen zei de technisch directeur van Feyenoord in de landelijke krant.
Bron: FeyenoordTime.nl |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
BronkoPonko
|
|
|
Het gerucht gaat dat Beenhakker heeft aangeklopt bij Real Madrid om Ruud van Nistelrooy te huren. Door zijn vriendschap met Valdano. Leo vroeg eerst naar Ronaldo maar daar was niet over te spreken.
Raul van Nistelrooy???
Ook is er geinformeerd naar het jongere broertje van Wayne Rooney. Boris Rooney. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
boris rooney speelt bij everton
ronaldo kan het niveau niet aan en van nistelrooy heeft een slechte deo
next |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
niemand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wacht het wel af, d'r is nog ff tijd en in korte tijd zou veel kunnen gebeuren .................................... |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
ik heb gehoord dattie de kromme terug wil halen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik hoop het, laat ze hun schulden maar afbetalen. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
schulden afbetalen door leningen te sluiten! Diepgaande pyramide taktiekjes toepassen.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: het proces kan alleen maar versneld worden 2 zaken:
1. door succes....CL halen. 2. spelers voor heel veel geld verkopen.
dus moet je goede spelers hebben/halen om succes te boeken
het blijft dus een lastig pakket |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
hopen dat twente zwaar verzwakt en god op je blote knieen hopen dat je voorronde CL haalt..
ajax moet dit jaar wel voor gehouden worden als we gelijk of winnen de 31ste |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 10:22 schreef Xapter het volgende:hopen dat twente zwaar verzwakt en god op je blote knieen hopen dat je voorronde CL haalt.. ajax moet dit jaar wel voor gehouden worden als we gelijk of winnen de 31ste ja, maar die zullen we wel weer verliezen. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Niets halen, makaay is fit, we staan 4e met 2 punten achter ajax en 5 punten voor op de nummer 5. Gaat toch goed? Scoren gaat makaay echt wel als feyenoord vanuit het middenveld de ballen afleverd en hem op maat bediend. Dan schiet hij er dit seizoen nog 10 in. Ajax speelt belabberd en daar moeten wij over twee weken eens flink aan de bak om hen een lesje te leren. Dan staan we zelfs 3e. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik ben er ook bang voor, al weer veel te veel hossanna gedrag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja ik ben vanaf vandaag ook overal de verwachtingen aan t temperen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ook, begin er steeds meer een onbehagelijk gevoel over te krijgen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Wij worden nog gewoon 2de ,let maar op. |
|
|
|
|
albie1962
|
|
|
Koevermans Halen!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ga jij ff ouwe koevermansen uit de sloot halen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Koevermans pffffff.............die zeker niet! |
|
|
|
|
albie1962
|
|
|
nee makaay is lekker jong!! koevermans staat garand voor 15 goals dit seizoen nog bij psv zit hij meestal op de bank, mooi toch en dan in de beker koef in de basis. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 11:03 schreef albie1962 het volgende:nee makaay is lekker jong!! koevermans staat garand voor 15 goals dit seizoen nog bij psv zit hij meestal op de bank, mooi toch en dan in de beker koef in de basis. Ik ben om , halen die Koevermans . :XD |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
juist investeren , dat is mijn inziens de beste oplossing , we moeten juist investeren in talent en die weer doorverkopen ,kijk naar twente en AZ die hebben veel geinvesteerd in talent spelen daarbij of beter gezegd daardoor goed en fris voetbal waardoor het niveau omhoog gaat en daardoor de talenten die we al hebben lopen ook naar een hoger niveau getild worden , en als onze investeerders willen investeren in talent waar wij weer aan kunnen verdienen is het alleen een win situatie voor ons |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
koef is 30 , die verkoop je niet weer door , beter jong talent |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 11:08 schreef kenny het volgende:juist investeren , dat is mijn inziens de beste oplossing , we moeten juist investeren in talent en die weer doorverkopen ,kijk naar twente en AZ die hebben veel geinvesteerd in talent spelen daarbij of beter gezegd daardoor goed en fris voetbal waardoor het niveau omhoog gaat en daardoor de talenten die we al hebben lopen ook naar een hoger niveau getild worden , en als onze investeerders willen investeren in talent waar wij weer aan kunnen verdienen is het alleen een win situatie voor ons Hier ben ik het wel in grote lijnen mee eens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 11:08 schreef kenny het volgende:juist investeren , dat is mijn inziens de beste oplossing , we moeten juist investeren in talent en die weer doorverkopen ,kijk naar twente en AZ die hebben veel geinvesteerd in talent spelen daarbij of beter gezegd daardoor goed en fris voetbal waardoor het niveau omhoog gaat en daardoor de talenten die we al hebben lopen ook naar een hoger niveau getild worden , en als onze investeerders willen investeren in talent waar wij weer aan kunnen verdienen is het alleen een win situatie voor ons Ik denk dat de tijd van grote klappers op de transfer markt een beetje voorbij is. Je ziet dat clubs steeds minder te besteden hebben. Men wacht gewoon tot een speler transfer vrij is. Je moet wel echt een klasbak in huis hebben voor je echt munten gaat pakken. Het zou zo maar kunnen dat Drenthe ons laatste wapenfeit op dat gebied is. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Heb er nooit goed gevoel over gehad.. Ajax is in slechte doen nog steeds een klasse beter dan dit feyenoord!
En zo goed speelt feyenoord laatste 10 wedstrijden ook weer niet.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 11:18 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat de tijd van grote klappers op de transfer markt een beetje voorbij is. Je ziet dat clubs steeds minder te besteden hebben. Men wacht gewoon tot een speler transfer vrij is. Je moet wel echt een klasbak in huis hebben voor je echt munten gaat pakken. Het zou zo maar kunnen dat Drenthe ons laatste wapenfeit op dat gebied is. Ben ik ook bang voor . Clubs wachten steeds vaker tot de desbetreffende speler transfervrij is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 11:08 schreef kenny het volgende:juist investeren , dat is mijn inziens de beste oplossing , we moeten juist investeren in talent en die weer doorverkopen ,kijk naar twente en AZ die hebben veel geinvesteerd in talent spelen daarbij of beter gezegd daardoor goed en fris voetbal waardoor het niveau omhoog gaat en daardoor de talenten die we al hebben lopen ook naar een hoger niveau getild worden , en als onze investeerders willen investeren in talent waar wij weer aan kunnen verdienen is het alleen een win situatie voor ons ik heb een idee... een talent pool! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Wouw, wat een goed idee!!! ik denk dat dat bakken met geld op gaat leveren! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: misschien ligt er nog 1 in de gracht.... |
|
|
|