BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie missen we nou?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 18 januari 2010 - 08:33   quote  deeplink  
ik zat gister weer naar ajax-nac te kijken en weer moesten we 1-0 achter komen om wakker te worden de hele wedstrijd had ajax het overwicht wat moet er veranderen binnen deze ploeg? want zo word je nooit meer kampioen!
theo66
 theo66 - maandag 18 januari 2010 - 10:44   quote  deeplink  
Wat er moet komen een team wat wil voetballen ,en meer agressie in het spel,zo wordt het niets . Theo66 jaar.
yngwie
 yngwie - maandag 18 januari 2010 - 11:34   quote  deeplink  
geduld en incasseringsvermogen, dat missen we.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 18 januari 2010 - 12:41   quote  deeplink  
Als Suarez het laat afweten,dan zie je dat 020 een matige ploeg is.
ajacied
 ajacied - maandag 18 januari 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Sulemani verhuen aan haarlem, als je het gister zag zoveel tijd en geen voorzet komt aan, we misten gister pantelic ajax heeft 3 kansen laten liggen al bij al nac uit altijd moeilijk !
Blackeye.73
 Blackeye.73 - maandag 18 januari 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Ik zou zeggen de volgende spelers zeker halen.
- Lodeiro
- Boulahrouz
- Alves
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 januari 2010 - 21:53   quote  deeplink  
puur stabiliteit en geduld. De druk is bij ajax veel te hoog.
bully
 bully - maandag 18 januari 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 21:53 schreef patrickpsv15 het volgende:
puur stabiliteit en geduld. De druk is bij ajax veel te hoog.
mee eens.
als het elftal de kans krijgt om te groeien valt de druk vanzelf weg.
en dat er nog meer dure spelers komen hoef je niet op te rekenen.
en ook dat is geen garantie op succes.
kan me nog herinneren dat toen suljmani werd gekocht iedereen dacht dat ajax op hun sloffen kampioen zou worden.
geef jol de kans er zijn eigen team van te maken en dan denk ik dat succes vanzelf komt.
als je het spel met vorig seisoen vergelijkt is het al een wereld van verschil.
toen werden we zelfs in wedstrijden helemaal weg gespeeld'.
voorbeeld tegen vitesse.
dat is dit seisoen eigenlijk alleen tegen utrecht beetje gebeurd.
ook het aantal doelpunten is dit seisoen al veel hoger.
duidelijkheid
 duidelijkheid - maandag 18 januari 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Lodeiro en boula zouden beide een leuke versterking zijn. Nog is er geen speler die het elftal bij de hand neemt en dat is nodig bij deze jonge ploeg. Zou dan toch liever boula deze transferperiode zien komen en centraal met alderweireld laten spelen. vertonghen op links. Het team verder laten groeien dit seizoen en proberen championsleague te halen. en hopen dat er enkele verhuurde- en jeugd spelers doorkunnen stromen naar ajax1.
Pietje
 Pietje - maandag 18 januari 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Wie we missen? Ik noem geen namen van huidige voetballers, maar meer het type speler dat bereid is zijn mouwen op te stropen. Je ziet het in alle wedstrijden tegen fysiek sterke tegenstanders als FC Utrecht, PSV, FC Twente en gisteren nog NAC Breda. Dus wie we missen? Het type Jaap Stam, het type Edgar Davids, het type Jan Wouters, et cetera. Daarmee kon je een "oorlog" winnen en, helaas, met de meeste jongens die nu in het veld staan lukt dat 3 x niet: nu niet, dan niet, nooit niet...
Bas12345
 Bas12345 - maandag 18 januari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
We missen een links back, een leiding gevende centrale verdedeger. een leiding gevende middevelder. Linksbuiten. Ik zou zo spelen een keer.

------------------------------stekenleburg---------------------------
vd wiel-----boulahrouz--------------------toby of jan----------linksback
------------------------------enoh----------------------------------
---------------------sterke middelvelder----de zeeuw----
----------------------------eriksen------
------------------------suarez-----pantelic-------------

Kijk den heb je verdedigent tenmisnte goed staan en voorin met eriksen de zeeuw en suarez en pantelic. En boulahrouz proberen te halen is ene kei van verdediger. Want toby en jan zijn niet echt kannibalen. Ik vind dit ideale opstelling. linksback moet je soort vd wiel hebben. en sterke middelvelder was engelaar misschien optie geweest. En de rest kun je gewoon verkopen. Want die kenniedy is zo slecht. kan die wel hard werken maar daar bereikt je niks mee als je kennydy heet. zie liever rommedahl. Anita als reserver voor middeveld. en Eriksen heeft ondersteuning van middeveld ik zeg ideaal. Wat vinden jullie hiervan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2010 door Bas12345 --
schapio
 schapio - maandag 18 januari 2010 - 23:38   quote  deeplink  
ja boula is wel n goede optie, howel hij in duitsland niet geweldig presteerd.
misschien eerst half jaartje huren met koopoptie, kun je zien hoe goed hij nog is en hij krijgt de kans zich naar zuid afrika te spelen.
niet te veel risico nemen nu, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven dus doe het dan goed.
John2
 John2 - dinsdag 19 januari 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Van het elftal wat tegen NAC speelde zijn er een stuk of 7 gewoon niet goed genoeg. Daarnaast speelt Suarez ook al maanden als een natte krant. Van de ik meen 74 contractspelers kunnen er minimaal 60 weggedaan worden. Dan eens kwaliteit inkopen!!
bully
 bully - dinsdag 19 januari 2010 - 18:32   quote  deeplink  
trek jij je beurs dan john2?
denk je nou echt dat ajax nu zomaar een bijna compleet elftal kan kopen.
ps in vorige topic had je het over 65 van de 74.
worden er dus wel minder.
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 19 januari 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Ja. Doe vooral 60 spelers weg. Doe de B- en A-junioren weg, die een JEUGDCONTRACT hebben en dus niet 5 ton per jaar verdienen!
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 19 januari 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Probeer robbie wielaert is!!!! Die jongen is toch gehaald om verdediging te leiden??? En dan jan linksback. Kijk is naar zijn niveau bij twente...... Wat jullie?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2010 - 20:53   quote  deeplink  
robbie wielaert is geen killer!! CV een Killer(Boula) nodig en LB Atouba hoop ik snel weer dan heb je een alleen nog een echte linksbuiten nodig(sulejmani in vorm). chadli?(goedkope oplossing en liep bruno silva helemaal kapot)
John2
 John2 - woensdag 20 januari 2010 - 11:17   quote  deeplink  
Als je 60 spelers weg doet hoef ik mijn beurs niet te trekken, lijkt mij Bully. Daar kan je toch wel wat spelers voor halen?(huren,kopen) Maar je hebt gelijk. Het is misscien wat overdreven. Maar als je naar zeg eens de basis van 15 a 16 spelers kijkt die Jol regelmatig gebruikt, hebben er te weinig een winnaarsmentaliteit. Het zijn allemaal aardige voetballers met name aan de bal, maar bij balverlies lijkt het wel of ze denken zoek het maar uit of die bal gaat er toch niet in. Zie het tegendoelpunt tegen NAC. Die spits(3e keus overigens) kan tot drie!! keer toe inschieten terwijl er 4! spelers van Ajax staan te kijken. Ik mis de over mijn lijk mentaliteit. Uitgezonderd, naar mijn idee, de Zeeuw, Steekelenburg en Suarez(ook al is hij al lang uit vorm, hij vecht er wel voor)Het voordeel van de twijfel Alderweireld, vd Wiel(loopt momenteel een beetje naast zijn schoenen) en Sulejmani. Laat deze jongen nu eens een wedstrijd of 6,7 in de basis beginnen, wissel hem niet ook al gaat het niet goed. Kortom geef hem het vertrouwen!! En ook al speelt hij niet goed, hij is dan toch altijd nog beter als die Kennedy of Rommedaal. En waarom die linksback van NEC niet gratis gehaald? Is toch een goede verdediger met een goede (vrije) trap en is een vechter! Kortom om in de nabije toekomst weer mee te kunnen doen moet de selectie flink op de schop. Daar heeft Jol gelijk in. Bouwen aan een nieuw elftal. We rommelen al jaren aan met een selectie die Ajax niet waardig is.
ajacied
 ajacied - woensdag 20 januari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
sulejmani heeft kansen genoeg gehad denk ik zo?? nac uit altijd lastig hoe dan ook, neemt niet weg dat we hadden moet winnen! het komt best goed met ajax alleen niet dit seizoen!we missen pantelic en een goed draaiende aissati denk ik, erkisen komt te vroeg moet nog maar even wachten
alibabba
 alibabba - woensdag 20 januari 2010 - 20:10   quote  deeplink  
Het is heel duidelijk wat we missen; MENSEN MET VOETBALVERSTAND.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 20 januari 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 11:39 schreef ajacied het volgende:
sulejmani heeft kansen genoeg gehad denk ik zo?? nac uit altijd lastig hoe dan ook, neemt niet weg dat we hadden moet winnen! het komt best goed met ajax alleen niet dit seizoen!we missen pantelic en een goed draaiende aissati denk ik, erkisen komt te vroeg moet nog maar even wachten
Hoeveel wedstrijden heeft Sulejmani onder Jol achter elkaar in de basis gestaan? Alleen daarmee geef je zo een speler vertrouwen.
bully
 bully - woensdag 20 januari 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 20:10 schreef alibabba het volgende:
Het is heel duidelijk wat we missen; MENSEN MET VOETBALVERSTAND.
en dat heb jij wel?
remco k
 remco k - donderdag 21 januari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 23:08 schreef bully het volgende:

[..]

en dat heb jij wel?
werkt hij bij ajax dan?
Bossa
 Bossa - maandag 20 september 2010 - 10:47   quote  deeplink  
We missen één (of twee) aanvaller(s) die echt een bal vast kunnen houden (ik noem een Moussa Dembele). Pantelic kan ´t een beetje, maar is qua postuur wat aan de lichte kant. Suarez heeft ´t ook niet, die is toch meer op de actie / het doel gericht. Kijk maar naar internationale topwedstrijden, alles draait om balbezit.
hellboy
 hellboy - woensdag 06 april 2011 - 18:46   quote  deeplink  
witsel van stanard luik
joduh
 joduh - donderdag 07 april 2011 - 18:13   quote  deeplink  
ik miste altijd prijs een tijdje,maar hij is ook weer boven water man.....was ff op vakantie geweest....geile donder
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 april 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 18:13 schreef joduh het volgende:
ik miste altijd prijs een tijdje,maar hij is ook weer boven water man.....was ff op vakantie geweest....geile donder
idd, me back now!
Pietje
 Pietje - donderdag 07 april 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2011 - 19:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

idd, me back now!
Hoera!!! :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 april 2011 - 20:58   quote  deeplink  
allemaal geile donders hiero!!

Ajax nog gespeeld? 8)
Mike¥¥
 Mike¥¥ - vrijdag 08 april 2011 - 01:01   quote  deeplink  
wat we nodig hebben is lef,kwaliteit ,flexibiliteit ,techniek ,en n mix van jong en oud :P en niet te vergeten die F*cking 3e Ster !!
ook in noord brabant willen we die !!!
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - vrijdag 08 april 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 21:43 schreef Blackeye.73 het volgende:
Ik zou zeggen de volgende spelers zeker halen.
- Lodeiro
- Boulahrouz
- Alves
haha, weer zo een moeilijk gozertje net als el hamdaoui. Nee Alves daar wil ik niets meer van horen, die brengt alleen maar problemen. 1 keer op de bank en hij is niet meer instaat om te spelen.
Ik weet niet of jij de selectie van ajax kent maar zo te zien niet. Lodeiro hebben we namelijk al in de selectie. Zat er ook bij zondag tegen heracles.
Boulahrouz: misschien, weet niet hoe die is op dit moment. Maar volgens mij lang niet meer zo goed als vroeger.

Een belangrijke speler die wij missen is Theo Janssen. Het is een leider die wij missen voor het middenveld. Iemand die kan opstaan wanneer het wat minder gaat.

Voor de spits positie zal ik eens kijken bij Junker. Scoord veel bij Roda en volgens mij ook een goed aanspeelpunt.

Voor op de flanken kies ik voor Dries Mertens of Chadli. Twee snelle jongens die het niveau goed aankunnen. Ze zijn ook jong dus kunnen nog flink groeien.
Verhoek is wat mij betreft ook meer dan welkom.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - vrijdag 08 april 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 14:40 schreef Love-Ajax. het volgende:

[..]
Ik weet niet of jij de selectie van ajax kent maar zo te zien niet. Lodeiro hebben we namelijk al in de selectie. Zat er ook bij zondag tegen heracles.
Vriend, misschien moet je eerst eens naar de datum van een post kijken voordat je een bijdehante opmerking gaat plaatsen... ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 08 april 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 15:21 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Vriend, misschien moet je eerst eens naar de datum van een post kijken voordat je een bijdehante opmerking gaat plaatsen... ;-)
Haha! Helemaal mee eens!
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - vrijdag 08 april 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2011 - 15:21 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Oeps, bedankt voor de tip. Zag er net een reatie staan dus dacht dat die niet zo oud zou zijn. Haha. Lekker oud topic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie missen we nou?

0.0070528