|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik zie ze toch liever op volle sterkte tegen ons aantreden , dan hebben ze in ieder geval na afloop geen excuus. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 13:38 schreef ovi het volgende:Ik zie ze toch liever op volle sterkte tegen ons aantreden , dan hebben ze in ieder geval na afloop geen excuus. het zou een hoop schelen al alderwerld en vertongen geel geschorst zijn dat is toch het centrale duo |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Zo goed zijn die toch ook weer niet en daarbij ga ik van eigen kracht uit . |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: we pakken ze gewoon !!
ps maar suarez zou wel fijn zijn |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb liever dat ze wel spelen, die verdediging is niet best. verder gewoon van eigen kracht uit gaan. Onbelangrijk nieuws dus. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
idd zo sterk zijn die twee niet. Cairo mocht gister in 3 keer scoren,en Penders mocht gewoon twee keer vrijuit inkoppen alleen een beetje jammer dat hij ze miste. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
klopt allemaal maar suarez is toch hoe dan ook een gevaar suarez kan in zijn 1tje een hele wedstrijd beslissen dus zou wel mooi zijn haha maar ik denk dat hij wel oppast tegen AZ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wrom? die kan je toch gewoon blesseren de eerste 5mins. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
haha en Bahia met rood zien vertrekken?
maar wie staan bij ons op scherp? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja, gewoon afzagen net onder de knie. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nou zoals die konijn gister speelde,geen angst,verder uitgaan van eigen kracht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: Inderdaad dat zou kunnen.....maar Bahia of Vlaar zullen tegen vvv wel al kaarten krijgen en waarschijnlijk wel meerdere van ons.Dat is namelijk altijd het geval als we de week erna tegen die neuzen moeten, dus zal dat nu wel weer zo zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio en Bahia staan op 4 kaarten.
Fer op 6.. Dus die volgens mij ook. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote: Dat zijn er dan al drie die je voor 75% kwijt ben. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Misschien moeten we mensen gaan sparen tegen VVV. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: Ik zal Fer niet laten spelen, doe maar op middenveld Babo, Guz en Landzaat. En Hofland even een wedstrijd voor Bahia. Heb wel weer vertrouwen in die jongen. Gio er gewoon in laten denk. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@ovi,onderschat die vlaaiboeren niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hoezo die sushivreter is toch weg? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
alsof wij spelers in de selectie hebben die onderdoen aan VVV wij kunnen een B-elftal opstellen die op papier beter is dan hun. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: precies,gewoon met B elftal spelen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik bespeur toch dat sommige er wel wat te simpel over denken |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: haha ik bespeur overschatting! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Alleen bij Bram,voor de rest ziet het er goed uit :) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: nja.. niet persoonlijk he bram, maar je kan toch landzaat en hofland toch niet minder vinden dan VVV? en kom op, Babo is geen B-speler, laat staan bv. een Slory dat zijn droomspelers voor VVV |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Doe ik ook zeker niet hoor @Bram , maar we winnen daar hoe dan ook wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
tuurlijk weet ik ook wel dat wij veeeeeeeeeeeeeeeel beter zijn,maar we waren ook beter dan sparta |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tweede rode kaarten is hopelijk uitzondering. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Shit, Ik was er net overheen Bedankt Bram :( |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zo helpen we elkaar,handin hand (: |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: het zou wel lekker zijn als ze alledrie geschorst zijn dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken wie er wint |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Het leukste is nog dat Ajax tegen AZ moet spelen die altjid pepers schijten als ze tegen ajax moeten.. wordt denk wel een leuk hard potje met gele (zo niet rode) kaarten!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 15:53 schreef Xapter het volgende:Het leukste is nog dat Ajax tegen AZ moet spelen die altjid pepers schijten als ze tegen ajax moeten.. wordt denk wel een leuk hard potje met gele (zo niet rode) kaarten!! en ze hebben voor de rest ook geen goede centrale verdedigers |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Het enige waar we zondag een half oog op moeten laten vallen is Calibra,maar dat lost ons B elftal ook wel op. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: inderdaat dat zit het hem ook in ze hebben dan nog wielaart en olguer |
|
|
|