|
|
legrande
|
|
|
Wat is in godsnaam de reden dat 31 januari tegen ZERO Twenty nog niet is uitverkocht.
Vroeger lagen we nachten in de rij en konden er nog 65000 in. Ik begrijp het niet.
Waar zijn die supporters?????? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
misschien omdat 65 euro voor een kaartje in vak o voor sommige mensen iets te gortig is |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 21:24 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:misschien omdat 65 euro voor een kaartje in vak o voor sommige mensen iets te gortig is dusdat. precies de reden voor mij. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Het is wel veel maar voor pot tegen 020. De goedkoopste kaarten bij Barcelona is al 70 en chelsey 2 keer zo veel.
Ga je weer zeggen dat je daar veel meer ziet. Is vaak waar. Maar de kraker tegen Zero twenty kom op zeg. Vroeger werden de prijzen ook verdubbeld. |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 21:27 schreef legrande het volgende:Het is wel veel maar voor pot tegen 020. De goedkoopste kaarten bij Barcelona is al 70 en chelsey 2 keer zo veel. Ga je weer zeggen dat je daar veel meer ziet. Is vaak waar. Maar de kraker tegen Zero twenty kom op zeg. Vroeger werden de prijzen ook verdubbeld. Nederland is ook gewoon niet zo voetbalgek als Spanje en Engeland. We houden wel van voetbal, maar zoeken altijd de slimste manier. Als het thuis voor de TV kan, dan liever voor die 65 euries... Ik zou zelf graag gaan, maar wil het verder niet uitleggen.........
Feyenoord was normaal de uitzondering die de regel bevestigt, maar helaas... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 21:32 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Nederland is ook gewoon niet zo voetbalgek als Spanje en Engeland. We houden wel van voetbal, maar zoeken altijd de slimste manier. Als het thuis voor de TV kan, dan liever voor die 65 euries... Ik zou zelf graag gaan, maar wil het verder niet uitleggen......... Feyenoord was normaal de uitzondering die de regel bevestigt, maar helaas... die laatste zin snap ik niet haha de uitzondering die de regel bevestigd? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja eredivisie live is daar ook debet aan. Ze kijken meer thuis. Toch roep ik iedereen op. 31b januari moet het vol zijn. Kom op geen kaart koop er 1. massaal achter de club. Zoals Babovic zegt ze zullen staan te sjaken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nog 2 weken en dan is het uitverkocht let maar op.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
omdat Blankemeijer weg gestuurd is... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Feyenoorders hebben meer over voor hun club dan de gemiddelde supporter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vak Q, zoals elke wedstrijd er weer bij. EN ik ben er klaar voor. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Moet er net iets te ver voor reizen om erbij te kunnen zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 31 januari heb je ook Vitesse - psv, dat is wel dichtbij! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Woon inmiddels niet meer in Arnhem ben gelukkig weer terug in de regio. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
inderdaad heb het toch wel gemist hier. Hier hebben veel mensen nog een ruggegraat en durven een discussie te voeren. In Arnhem vragen ze of je een biertje wil als het ze te moeilijk wordt (wat ik trouwens ook geen probleem, vind maar een discussie op zijn tijd is ook leuk). |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft trekken he, je eigen regio. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
als je in de regio woont is het toch niet meer TE ver? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik ben voor mijn werk in Houston en vind het dus net iets te ver om even heen en weer te reizen. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
als je hart voor je club hebt.. :) ok, maakt het lastig inderdaad |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 22:54 schreef rich Arnhem het volgende:Ik ben voor mijn werk in Houston en vind het dus net iets te ver om even heen en weer te reizen. kijk gewoon lekker op sopcast:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
of via Eredivisielive.nl, of werkt dat daar niet? |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Ik kom ervoor uit Friesland en hoop vurig dat we weer eens gaan winnen van hunnie daaro uit 020 |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
ik heb nog een seizoenkaart in de aanbieding.........vakkie D , kan je lekker die joden van dichtbij uitschelden. Ik ga helaas de komende jaren niet meer naar de kuip Ik heb er geen plezier meer in . Ik zal Feyenoord wel blijven volgen maar voorlopig helaas niet meer in de kuip |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Maar waarom geen plezier meer? of trap ik nu in een grap? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 22:59 schreef jjh het volgende:Ik kom ervoor uit Friesland en hoop vurig dat we weer eens gaan winnen van hunnie daaro uit 020 Poeh, al een visum aangevraagd op NL binnen te komen? |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
quote: Uiteraard :)
Wil alleen maar zeggen dat afstand niks uit moet maken, De Kuip moet gewoon vol zitten. Ik heb er wel 450 km voor over. Is zelfs een gast die elke thuiswedstrijd over komt uit Spanje. Een ander komt tweewekelijks met de trein uit Engeland, zegt toch wel wat over de aantrekkingskracht van de club. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
pfff.. ben blij dat ik in de buurt woon |
|
|
|
|
yannick1992
|
|
|
als je een echte feyenoorder betn moet de prijs niks uitmaken voor tegen 020 het is de wedstrijd van het jaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 00:56 schreef yannick1992 het volgende:als je een echte feyenoorder betn moet de prijs niks uitmaken voor tegen 020 het is de wedstrijd van het jaar vandaar dat jopie v. zoveel geld heeft opgehaald. Ik ken genoeg echte Feyenoorders die dat geld niet zomaar ff kunnen missen voor een voetbal wedstrijd. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: voetbal is in de kuip al jaren een drama en dat zal voorlopig niet veranderen helaas. Ik wil ook graag genieten van voetbal zoals vroeger met spelers zoals Kuyt,Kalou en van Hooijdonk.Tegenwoordig kunnen ze nog geen lantaarnpaal passeren en van bikkelen hebben ze nog nooit gehoord. Bruins ,Slory dat zijn toch drama's , daar wil je toch niet voor naar de kuip komen. Tenminste zo denk ik erover. Ik hoop van harte dat Leo Beenhakker eens met een leuke verrassende speler komt waarvoor je wel naar de kuip wil...................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 06:12 schreef antoniorijen het volgende:[..] voetbal is in de kuip al jaren een drama en dat zal voorlopig niet veranderen helaas. Ik wil ook graag genieten van voetbal zoals vroeger met spelers zoals Kuyt,Kalou en van Hooijdonk.Tegenwoordig kunnen ze nog geen lantaarnpaal passeren en van bikkelen hebben ze nog nooit gehoord. Bruins ,Slory dat zijn toch drama's , daar wil je toch niet voor naar de kuip komen. Tenminste zo denk ik erover. Ik hoop van harte dat Leo Beenhakker eens met een leuke verrassende speler komt waarvoor je wel naar de kuip wil...................... ik zie het somber voor je in, het hedendaagse voetbal wordt steeds meer een wijvensport, jammer dat je geen maten hebt waarmee je gewoon voor de gezelligheid naar de kuip kan.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De wedstrijden tegen 020 hebben mij nooit getrokken om in de Kuip te kijken. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat heb je er nou van als je 3x heen gaat zonder opgepakt te worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 07:31 schreef hotjumper het volgende:[..] ik zie het somber voor je in, het hedendaagse voetbal wordt steeds meer een wijvensport, jammer dat je geen maten hebt waarmee je gewoon voor de gezelligheid naar de kuip kan. [ afbeelding ] mijn maten zijn al langer verstandig.................hahahaha die komen al jaren niet meer vonden het zonde van het geld en pijnlijk voor de ogen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tsja, ik hoop dat ik nooit verstandig wordt. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: mag jij er wel weer in dan KKL? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 16:58 schreef antoniorijen het volgende:[..] mijn maten zijn al langer verstandig.................hahahaha die komen al jaren niet meer vonden het zonde van het geld en pijnlijk voor de ogen Zijn dat nou ECHTE maten, of hebben ze thuis de broek niet aan, en willen wel maar mogen niet? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 16:58 schreef antoniorijen het volgende:[..] mijn maten zijn al langer verstandig.................hahahaha die komen al jaren niet meer vonden het zonde van het geld en pijnlijk voor de ogen Vandaar dat we antoniorijen's neefje uit maastricht nooit meer zien. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Kwam waarschijnlijk voor de plaatselijke held K. struikelovermijntekel Hofland |
|
|
|