|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha mmmmmm lekker ranja met een rietje |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Ik ben pas van de generatie van een paar kikkers later...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: en waar dronk ze dat.......
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op een Amsterdams terras volgens mij....de slet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
----------------AFCA---------------
----After FEYENOORD Comes Ajax------
------------------------------------ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahaha.............. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Een snor... Daar zit meestal een "SNAVEL" boven...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
"Heeft de selectie het verpest... Gudde verziekt de rest!!!" |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2010 - 08:59 schreef KKL het volgende:----------------AFCA--------------- ----After FEYENOORD Comes Ajax------ ------------------------------------ heheheheheh
Hoop het dit jaar mee te maken man! |
|
|
|
|
dikke
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2010 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:Jouw tekst op een spandoek tijdens de Klassieker? Geschreven op 2010-01-18 om 16:30 | Bekeken: 6401 | Reacties: 272 | Bron: FR12.nl Wij van FR12.nl gaan in het vervolg tijdens élke thuiswedstrijd van Feyenoord één spandoek maken met daarop de ingezonden tekst van één van de leden. Jouw eigen tekst kan je in een reactie toevoegen, let er wel op dat kwetsende teksten niet zullen worden geaccepteerd door Feyenoord en ook niet door ons. Er zijn genoeg teksten te bedenken die pro-Feyenoord zijn en de kracht van Het Legioen onderschrijven. Vermeld bij jouw reactie je voornaam en je vak. De winnende tekst wordt op de wedstrijddag bekend gemaakt. De foto van dit doek komt natuurlijk in het FR12.nl fotoverslag en daarbij komt jouw naam en vak. FR12.nl Reacties met teksten die niet in aanmerking komen voor een doek of die niks met deze actie te maken hebben worden verwijderd. Ook bestaat er weer de mogelijkheid om jouw spandoek in te leveren na de wedstrijd voor de Legioenzaal, na elke thuiswedstrijd worden daar de spandoeken verzameld die door FR Lyrics en FR12.nl worden beheerd. Bij volgende wedstrijden worden de doeken dan voor jou opgehangen. Na de wedstrijd tegen 020 komt er op FR Lyrics en FR12.nl bij de fotoverslagen een blijvend overzicht met daarin alle spandoeken die door ons worden beheerd. Per doek zullen wij indien gewenst de naam van de eigenaar(en) en zijn vak vermelden. De doeken blijven dus altijd in eigendom van de makers. Dus veel plezier met het verzinnen van een unieke en ludieke tekst. En vergeet je naam en vak niet te vermelden! Je kunt je eigen verzonnen tekst plaatsen via een reactie. Wat zeggie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niets is sterker dan dat eens woord Feyenoord |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ik had er toen al verstand van!
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
met PIJN in me hart lees ik dit
'Gudde stuurt Blankemeijer uit De Kuip' Geschreven op 2010-01-18 om 20:47 | Bekeken: 1623 | Reacties: 33 | Bron: FR12.nl Fred Blankemeijer is op 83-jarige leeftijd per direct De Kuip uit gestuurd door algemeen directeur Eric Gudde, zo meldde Johan Derksen in het programma Voetbal International. Blankemeijer, die al zeventig jaar aan Feyenoord verbonden is, debuteerde in 1949 in het eerste elftal van de Rotterdamse club en was na zijn voetbalcarrière op vele manieren actief voor de club. Zo was hij jeugdtrainer, technisch directeur, scout etc.
Blankemeijer heeft vandaag zijn bureau moeten ruimen en is dusdanig boos dat hij niet aanwezig zal zijn op de nieuwjaarsreceptie. Dit bericht zal ongetwijfeld snel een gevolg krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door rcrd -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:33 schreef rcrd het volgende:met PIJN in me hart lees ik dit 'Gudde stuurt Blankemeijer uit De Kuip' Geschreven op 2010-01-18 om 20:47 | Bekeken: 1623 | Reacties: 33 | Bron: FR12.nl Fred Blankemeijer is op 83-jarige leeftijd per direct De Kuip uit gestuurd door algemeen directeur Eric Gudde, zo meldde Johan Derksen in het programma Voetbal International. Blankemeijer, die al zeventig jaar aan Feyenoord verbonden is, debuteerde in 1949 in het eerste elftal van de Rotterdamse club en was na zijn voetbalcarrière op vele manieren actief voor de club. Zo was hij jeugdtrainer, technisch directeur, scout etc. Blankemeijer heeft vandaag zijn bureau moeten ruimen en is dusdanig boos dat hij niet aanwezig zal zijn op de nieuwjaarsreceptie. Dit bericht zal ongetwijfeld snel een gevolg krijgen. Heb je het nieuws niet gevolgd jongen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad, schande om zijn naam te gebruiken voor deze hetze. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:33 schreef rcrd het volgende:met PIJN in me hart lees ik dit 'Gudde stuurt Blankemeijer uit De Kuip' Geschreven op 2010-01-18 om 20:47 | Bekeken: 1623 | Reacties: 33 | Bron: FR12.nl Fred Blankemeijer is op 83-jarige leeftijd per direct De Kuip uit gestuurd door algemeen directeur Eric Gudde, zo meldde Johan Derksen in het programma Voetbal International. Blankemeijer, die al zeventig jaar aan Feyenoord verbonden is, debuteerde in 1949 in het eerste elftal van de Rotterdamse club en was na zijn voetbalcarrière op vele manieren actief voor de club. Zo was hij jeugdtrainer, technisch directeur, scout etc. Blankemeijer heeft vandaag zijn bureau moeten ruimen en is dusdanig boos dat hij niet aanwezig zal zijn op de nieuwjaarsreceptie. Dit bericht zal ongetwijfeld snel een gevolg krijgen. Ontiegelijke lul ben jij. Dat je een hekel aan Gudde hebt, okee, maar laat dit soort dingen er buiten. Heilige boon. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ik mis dan tóch m'n likkie Luijks! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:33 schreef rcrd het volgende:met PIJN in me hart lees ik dit 'Gudde stuurt Blankemeijer uit De Kuip' Geschreven op 2010-01-18 om 20:47 | Bekeken: 1623 | Reacties: 33 | Bron: FR12.nl Fred Blankemeijer is op 83-jarige leeftijd per direct De Kuip uit gestuurd door algemeen directeur Eric Gudde, zo meldde Johan Derksen in het programma Voetbal International. Blankemeijer, die al zeventig jaar aan Feyenoord verbonden is, debuteerde in 1949 in het eerste elftal van de Rotterdamse club en was na zijn voetbalcarrière op vele manieren actief voor de club. Zo was hij jeugdtrainer, technisch directeur, scout etc. Blankemeijer heeft vandaag zijn bureau moeten ruimen en is dusdanig boos dat hij niet aanwezig zal zijn op de nieuwjaarsreceptie. Dit bericht zal ongetwijfeld snel een gevolg krijgen. ?????beetje raar om dit nu naar voren te brengen vind je niet? |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:33 schreef rcrd het volgende:met PIJN in me hart lees ik dit 'Gudde stuurt Blankemeijer uit De Kuip' Geschreven op 2010-01-18 om 20:47 | Bekeken: 1623 | Reacties: 33 | Bron: FR12.nl Fred Blankemeijer is op 83-jarige leeftijd per direct De Kuip uit gestuurd door algemeen directeur Eric Gudde, zo meldde Johan Derksen in het programma Voetbal International. Blankemeijer, die al zeventig jaar aan Feyenoord verbonden is, debuteerde in 1949 in het eerste elftal van de Rotterdamse club en was na zijn voetbalcarrière op vele manieren actief voor de club. Zo was hij jeugdtrainer, technisch directeur, scout etc. Blankemeijer heeft vandaag zijn bureau moeten ruimen en is dusdanig boos dat hij niet aanwezig zal zijn op de nieuwjaarsreceptie. Dit bericht zal ongetwijfeld snel een gevolg krijgen. Gudde is een man zonder respect!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Die hotdog mostert is ook erg lekkert hoort! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fok off, dan laat je Blankemeijer er verder buiten.
En ken je hem zo goed dan? |
|
|
|