BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ome Fred Blankemeijer ontslagen door Gudde

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jjh
 jjh - maandag 18 januari 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Lees net dat Ome Fred (83 jaar) na 70 jaar bij Feyenoord te hebben rondgelopen ontslagen is door Gudde. Ben enorm benieuwd naar de reden maar dit is bijna onmenselijk. Wat vinden we er van?
MMM
 MMM - maandag 18 januari 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Laten we eerst de reactie van Feyenoord maar afwachten..
Xapter
 Xapter - maandag 18 januari 2010 - 23:03   quote  deeplink  
zal wel los lopen..
Derksen zei het

Denk eerder dat het niet meer zo goed kan door zijn gezondheid of iets dergelijks
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 januari 2010 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2010 - 23:03 schreef MMM het volgende:
Laten we eerst de reactie van Feyenoord maar afwachten..
inderdaad, er moet bezuinigd worden ook op personeel in het maasgebouw, ben wel benieuwd wat ze als reden geven.
R()b
 R()b - dinsdag 19 januari 2010 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 01:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

inderdaad, er moet bezuinigd worden ook op personeel in het maasgebouw, ben wel benieuwd wat ze als reden geven.
Precies hij zit er niet gratis hoor , neemt ook een fors salaris mee naar huis.
Klinkt als een goede zaak!
sterski010
 sterski010 - dinsdag 19 januari 2010 - 03:44   quote  deeplink  
kunnen we hem niet in een talentpool doen?
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 19 januari 2010 - 06:06   quote  deeplink  
he he eindelijk zijn we van deze man verlost, zoals vele niet weten heeft juist hij een veto uitgesproken toen de proftak wou fuseren met de amateurtak om zodoende één Feyenoord te krijgen. Nu zullen we zien dat deze fusie er wel zal komen! In ieder geval ik hoop het . Veel respect voor zijn staat van dienst, toch maar even 70 jaar in dienst bij Feyenoord. Maar eens moet het genoeg zijn als het beleid er onder lijdt.............
Its not me
 Its not me - dinsdag 19 januari 2010 - 06:24   quote  deeplink  
Was hij al op zijn 13e in dienst?
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 19 januari 2010 - 06:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 06:24 schreef Its not me het volgende:
Was hij al op zijn 13e in dienst?
Lijkt me toch sterk!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 januari 2010 - 07:27   quote  deeplink  
hij heeft ook eens gezegt dat er bij de training alleen maar hooligans en werkschuw tuig stond.
Maar laten we eerst maar afwachten of de club hier nog op reageert, de club is nu gebaat bij rust, dus laat je niet gek maken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 januari 2010 - 08:28   quote  deeplink  
Misschien moest de man wel tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
GDG
 GDG - dinsdag 19 januari 2010 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 06:24 schreef Its not me het volgende:
Was hij al op zijn 13e in dienst?
jah eerst als voetballer
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 januari 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Fred Blankemeijer is een bijna twee meter lang en 83 jaar oud icoon van Feyenoord. Hij is bijna zeventig jaar lid van de club, was er stopperspil, jeugdtrainer, scout, bestuurslid, perschef en senior manager, een rang die Jorien van den Herik hem verleende. Ik ben erg gesteld op Blankemeijer.

Hij spreekt me, en mij niet alleen, nog steeds aan alsof ik net van de middelbare school kom. Dat voelt op mijn leeftijd grappig aan. Feyenoord heeft in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen. Hij behoudt zijn salaris, zijn plaats in de directorsbox, zijn parkeerplaats, alles. En het Maasgebouw blijft zijn territorium tijdens thuiswedstrijden. Hij hoeft alleen niet meer te komen 'werken' vanwege de specifieke mankementen die zijn ouderdom met zich meebrengt.

Een relletje dreigt. Blankemeijers vriendin heeft gisteren boos Freds kantoor leeggehaald. Zij vindt niet dat hij aan zijn pensioen toe is. Als er ergens herrie in de tent is, genieten we graag mee. Hier is dat niet het geval. Een iconenafscheid kun je niet beter uitvoeren dan Feyenoord het nu zachtjes probeert. Maar pijn doet het altijd. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
KKL
 KKL - dinsdag 19 januari 2010 - 09:48   quote  deeplink  
aan alles komt een eind...ook voor ome Fred (respect)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 19 januari 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Gudde moet lekker naar joodse vriendjes in 020 gaan!!
bram
 bram - dinsdag 19 januari 2010 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 11:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gudde moet lekker naar joodse vriendjes in 020 gaan!!
he jongen,welkom terug
KKL
 KKL - dinsdag 19 januari 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 11:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gudde moet lekker naar joodse vriendjes in 020 gaan!!
je bent uit je functie als Sneeuwpop ontheven?
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 19 januari 2010 - 12:29   quote  deeplink  
straks brengt ome fred (diep respect) de regering nog op een idee en moet we straks tot onze 83e jaar doorwerken.
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 19 januari 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Terecht dat Ome Fred niet meer door Feyenoord salaris krijgt......die man kan toch niet veel meer doen en iedereen heeft nu nog aow op 65ste. Onbegrijpelijk als Feyenoord hem wel zolang heeft doorbetaald...we zijn geen goede doelenstichting. Kijk als je nou zwemt in geld......
Wat wat anders is is dat je zo'n man met zo'n staat van dienst nog met alle egards moet behandelen. Laat een vrijwilliger die toch al de jeugd rondrijdt zo af en toe Ome Fred ophalen en in het Maasgebouw afzetten. Wellicht kan hij nog iets doen voor de club....
Overigens vond ik Ome Fred maar een azijnzeiker.....was niet echt klantvriendelijk richting supporters.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 11:50 schreef KKL het volgende:

[..]

je bent uit je functie als Sneeuwpop ontheven?
hahahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 11:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gudde moet lekker naar joodse vriendjes in 020 gaan!!
zat je ingesneeuwd in limburg??
peertje93
 peertje93 - dinsdag 19 januari 2010 - 19:15   quote  deeplink  
hij krijgt nog wel steeds salaris, goed om zo'n man te betalen met een schuld van 30 miljoen, top jongens.

Fr12.:http://www.fr12.nl/nieuws/9532-rumoer-over-het-vertrek-van-fred-blankemeijer-bij-feyenoord.html
Daarom heeft Feyenoord in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen met zijn werkzaamheden. Daarintegen behoudt hij zijn salaris, zijn plaats in de directors-box, zijn parkeerplaats dus eigenlijk alle privileges die hem toen door toenmalig voorzitter Van den Herik zijn toegezegd en waaraan de huidige directie zich keurig houdt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door peertje93 --
peertje93
 peertje93 - dinsdag 19 januari 2010 - 19:16   quote  deeplink  
Op dinsdag 19 januari 2010 - 19:15 schreef peertje93 het volgende:
hij krijgt nog wel steeds salaris, goed om zo'n man te betalen met een schuld van 30 miljoen, top jongens.

Fr12.: http://www.fr12.nl/nieuws/9532-rumoer-over-het-vertrek-van-fred-blankemeijer-bij-feyenoord.html
Daarom heeft Feyenoord in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen met zijn werkzaamheden. Daarintegen behoudt hij zijn salaris, zijn plaats in de directors-box, zijn parkeerplaats dus eigenlijk alle privileges die hem toen door toenmalig voorzitter Van den Herik zijn toegezegd en waaraan de huidige directie zich keurig houdt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door peertje93 --
De Spot
 De Spot - dinsdag 19 januari 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 09:45 schreef hotjumper het volgende:
Fred Blankemeijer is een bijna twee meter lang en 83 jaar oud icoon van Feyenoord. Hij is bijna zeventig jaar lid van de club, was er stopperspil, jeugdtrainer, scout, bestuurslid, perschef en senior manager, een rang die Jorien van den Herik hem verleende. Ik ben erg gesteld op Blankemeijer.

Hij spreekt me, en mij niet alleen, nog steeds aan alsof ik net van de middelbare school kom. Dat voelt op mijn leeftijd grappig aan. Feyenoord heeft in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen. Hij behoudt zijn salaris, zijn plaats in de directorsbox, zijn parkeerplaats, alles. En het Maasgebouw blijft zijn territorium tijdens thuiswedstrijden. Hij hoeft alleen niet meer te komen 'werken' vanwege de specifieke mankementen die zijn ouderdom met zich meebrengt.

Een relletje dreigt. Blankemeijers vriendin heeft gisteren boos Freds kantoor leeggehaald. Zij vindt niet dat hij aan zijn pensioen toe is. Als er ergens herrie in de tent is, genieten we graag mee. Hier is dat niet het geval. Een iconenafscheid kun je niet beter uitvoeren dan Feyenoord het nu zachtjes probeert. Maar pijn doet het altijd. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
Als er wat bij Feyenoord is,dan zal Chris de boel wel weer ff opblazen,heb het trouwens ook gelezen in de krant.

Weten niet van de hoed en de rand,man is ook al in de 80 misschien om gezondheids redenen.
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 19 januari 2010 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 19:16 schreef peertje93 het volgende:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 19:15 schreef peertje93 het volgende:
hij krijgt nog wel steeds salaris, goed om zo'n man te betalen met een schuld van 30 miljoen, top jongens.

Fr12.: http://www.fr12.nl/nieuws/9532-rumoer-over-het-vertrek-van-fred-blankemeijer-bij-feyenoord.html
Daarom heeft Feyenoord in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen met zijn werkzaamheden. Daarintegen behoudt hij zijn salaris, zijn plaats in de directors-box, zijn parkeerplaats dus eigenlijk alle privileges die hem toen door toenmalig voorzitter Van den Herik zijn toegezegd en waaraan de huidige directie zich keurig houdt.
Wat zijn we weer een hypocriet tering volkje.......Nu krijgt Gudde de zwarte piet toegeschoven omdat Derksen het als een zielig berichtje brengt dat Feyenoord Ome Fred ietwat terzijde schuift.

Wat als Derksen het volgende had gezegd: Die Gudde snapt er niets van, miljoenenschuld, werknemers ontslagen en een oude man die niet meer kan lopen en ernstig hulpbehoevend is krijgt van Feyenoord nog maandelijks een managersalaris uitgekeerd!!!! terwijl daar geen arbeid tegenover staat en de Staat middels AOW gewoon een uitkering verzorgd. Tja nou snap ik waarom Feyenoord geen geld heeft.........Aldus Derksen als hij het nieuwtje anders had gebracht.

Wedden dat dan ook iedereen over Gudde heen was gevallen!!! ZIe hier hoe machtig de media is en hoe dom wij allen zijn. Waarom denk je dat heel veel mensen (nep)supporter zijn van 020...juist door de positieve invloed van de media richting deze club. Overal weer staatjes dat ze weer een jeudig talent hebben, met 17 jaar in ajakkes 1. Breaking news....
Xapter
 Xapter - dinsdag 19 januari 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Jongens.. bekijk het van de andere kant

die fred heeft al genoeg geld om verder te leven (voor zolang hij nog heeft)
en ontvangt nog salaris tot zijn dood...
Duidelijk geen feyenoord hart, anders had hij zijn salaris wel ingeleverd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 januari 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 11:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Gudde moet lekker naar joodse vriendjes in 020 gaan!!
Kijk eens wie we hier hebben!!!!
En gelijk met een zinnige binnenkommertje... :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
komkommertje???
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 19 januari 2010 - 20:09   quote  deeplink  
komkommertijd?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 20:15   quote  deeplink  
denk het
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 19 januari 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Ook aan de FSV wordt een mening gevraag over deze kwestie. Het is de supporters bekend dat Feyenoord niet bekend staat om zijn tactische manier en tijdstip van afscheid nemen. Wat in deze kwestie waarschijnlijk niet anders zal zijn, gezien de reactie van de partner van de heer Blankemeijer. Ondanks dat begrijpen wij het afscheid nemen van de heer. Blankemeijer als actieve werknemer bij de club wel.

Het geestelijk gestel van de heer Blankemeijer is prima in orde maar zijn fysieke gestel is van dien aard dat hij gedurende de dag verzorgd moet worden. Jarenlang hebben een aantal werknemers bij de club zijn dagelijkse verzorging met liefde en geduld op zich genomen. Zijn beperkingen zijn nu van dien aard dat dit voor die werknemers niet meer op te brengen is.

Daarom heeft Feyenoord in december besloten dat 'ome Fred' moet stoppen met zijn werkzaamheden. Daarintegen behoudt hij zijn salaris, zijn plaats in de directors-box, zijn parkeerplaats dus eigenlijk alle privileges die hem toen door toenmalig voorzitter Van den Herik zijn toegezegd en waaraan de huidige directie zich keurig houdt.

Het (opnieuw) brengen van negatief nieuws over de club door Johan Derksen en andere media, dat de heer Blankemeijer niet langer welkom is in De Kuip, is klinkklare onzin. Hiermee doen zij niet alleen de club tekort, maar vooral die mensen die jarenlang hebben gezorgd dat Ome Fred met zijn beperkingen kon functioneren.

Voor ome Fred blijft de appel zuur, zeker omdat hij met veel plezier naar zijn werk ging. Maar ome Fred is een weldenkend mensen en dus zal boosheid en onbegrip slijten. Hij zal zich bewust zijn dat het eigenlijk niet meer ging en begrip kunnen opbrengen voor hetgeen besloten is. Niet meer als functionaris wedstrijden bezoeken, maar als supporter, wat hij van oorsprong is.

Ome Fred bedankt voor alles wat u voor de club heeft betekend, wij zien u graag terug.

THANKS DERKSEN VOOR JE ONZIN
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 januari 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 20:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
komkommertje???
hahahaha kom kom kommertje :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha kom kom kommertje :)
hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ome Fred Blankemeijer ontslagen door Gudde









0.0067300