BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Ik maak me zorgen om Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Royaal
 Royaal - maandag 18 januari 2010 - 23:30   quote  deeplink  
geplaats op:
http://www.sportweek.nl/voetbal/125514/Beenhakker_Ik_maak_me_zorgen_om_Feyenoord
Royaal
 Royaal - maandag 18 januari 2010 - 23:30   quote  deeplink  
Leo Beenhakker (67, foto) is per 1 oktober in dienst als technisch directeur van Feyenoord. In een interview in de nieuwe Sportweek gaat hij onder meer in op zijn onderlinge band met trainer Mario Been en de penibele financiële situatie.

Wanneer maken jullie Feyenoord samen kampioen?
Het contract van Mario loopt tot 2012, dus we hebben nog 2,5 jaar de tijd.

U bent weer in gesprek bent met externe investeerders die Feyenoord willen helpen, hoorde ik.
Natuurlijk help ik de directie daarmee. Ik boor mijn relaties aan voor de club.

Moet Feyenoord niet weer eens zijn eigen broek leren ophouden, in plaats van opnieuw bij investeerders aankloppen?
Uiteraard. Maar dat moet je niet tegen mij zeggen. Het is duidelijk dat onze financiële situatie niet rooskleurig is, maar ík kan die problemen niet oplossen. Daarvoor hebben we een financieel directeur, een algemeen directeur en een raad van commissarissen. Ik kan wél zeggen dat ik me op dit moment heel erg zorgen maak om Feyenoord. Let wel: dit zeg ik op persoonlijke titel, dus niet als technisch directeur.

Er zijn mensen die zeggen: Feyenoord gaat nooit kapot.
Dat is me iets te makkelijk. Ik begrijp dat er heel veel krachten rondom Feyenoord zitten. Dit is een multinational, met een achterban waar je u tegen zegt

maar ook met een schuld waar je u tegen zegt.
Precies. We hebben de komende twee jaar nog meer financiële beperkingen dan gedacht. Daarom zeg ik: ik maak me zorgen. Ik hoop echt dat we het voor elkaar krijgen om de club er weer helemaal bovenop te helpen. Daar ga ik álles aan doen wat in mijn macht ligt.

Lees het volledige interview met Leo Beenhakker in Sportweek 3, vanaf dinsdag in de winkel.
Royaal
 Royaal - maandag 18 januari 2010 - 23:30   quote  deeplink  
ik moet zeggen; als ik dit lees, maak ik me nu toch ook wel erg veel zorgen :(
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 januari 2010 - 23:35   quote  deeplink  
ja maar als je dit leest: ik hoop echt dat we het voor elkaar krijgen om de club er weer helemaal bovenop te helpen. Daar ga ik álles aan doen wat in mijn macht ligt.
toch ook weer niet? beenhakker wil natuurlijk goed afsluiten voordat hij met pensioen gaat!
Royaal
 Royaal - maandag 18 januari 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Nou, als een TD zegt dat hij zich zorgen maakt om Feyenoord pff..
ik weet niet.. hij zegt; nog meer beperkingen dan gedacht

:(
voetballer55
 voetballer55 - maandag 18 januari 2010 - 23:39   quote  deeplink  
ik maak me al jaren zorgen om feyenoord
Xapter
 Xapter - maandag 18 januari 2010 - 23:42   quote  deeplink  
volgens mij dringt het niet zo door tot iedereen door de goede resultaten van de afgelopen weken maar dit jaar lijden we ook gewoon verlies omdat de kosten veeeel te hoog liggen.. Voldend jaar ligt de schuld gewoon weer een paar miljoen hoger door alle salarissen + vaste kosten die feyenoord heeft.. kunnen ze wel goed voetballen, geld komt er niet binnen!

CL moet gewoon binnen 2/3 jaar gehaald worden anders is feyenoord de lul
Xapter
 Xapter - maandag 18 januari 2010 - 23:47   quote  deeplink  
probleem is dat we schuld hebben van 36 mil was het geloof ik

2 makkelijkste manieren om eraf te komen zijn:
- CL halen en hopen op een godswonder (kwartfinale?)
- verkoop goede/jonge spelers

aangezien de markt van de spelers nooit meer klappers maakt als drenthe kun je die ook wel vergeten.. ik denk dat we blij mogen zijn als er een keer 10 tot 12 mil voor Fer geboden wordt..
daar redden we het dus ook niet bepaald mee..

eerste stap al die oude mensen lager contract aanbieden en anders weg.. maar dat was al duidelijk uiteraard
Royaal
 Royaal - maandag 18 januari 2010 - 23:50   quote  deeplink  
jaa..
laten we hopen dat twente paar keer mistrapt, dan kunnen we 2e worden.
en als we (met alle respect) de ouderen niet meer onder contract hebben is de vaste last toch al een stuk minder?

en ef ; zijn inkomsten van europa league zoveel lager dan?
Xapter
 Xapter - dinsdag 19 januari 2010 - 07:55   quote  deeplink  
ja, doe maar de CL gedeeld door een factor van 10 tot 15.. dan heb je ongeveer wat je verdient aan de europa league.. misschien nog wel erger
KKL
 KKL - dinsdag 19 januari 2010 - 09:49   quote  deeplink  
Giro 555

Red Feyenoord!!
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 19 januari 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 09:49 schreef KKL het volgende:
Giro 555

Red Feyenoord!!
Dat gaat te ver!
Actievoeren prima, maar niet tenkoste van de mensen in Haiti

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door PieterBos --
KKL
 KKL - dinsdag 19 januari 2010 - 13:24   quote  deeplink  
hoezo?

Haiti is zolang het land bestaat het armste land ter wereld!

Nooit of te nimmer hoor je er iemand over praten.....oftwel ver van m'n bed show.
Nu die vreselijke aardbeving erover heen en plotseling kent iedereen Haiti en heeft medelijden.

Verschrikkelijk allemaal maar deze mensen hebben hun hele leven bijna niets te eten gehad en nu opeens krijgen ze de aandacht van de wereld die ze al veel eerder hadden moeten krijgen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door KKL --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 januari 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Feyenoord gaat boven alles...
KKL
 KKL - dinsdag 19 januari 2010 - 13:28   quote  deeplink  
preziez
fredje
 fredje - dinsdag 19 januari 2010 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 13:25 schreef hotjumper het volgende:
Feyenoord gaat boven alles...
Voor mij staat een mensenleven ver boven Feyenoord
KKL
 KKL - dinsdag 19 januari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 14:01 schreef fredje het volgende:

[..]

Voor mij staat een mensenleven ver boven Feyenoord
meen je dat nou serieus?
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 januari 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 13:25 schreef hotjumper het volgende:
Feyenoord gaat boven alles...
misschien helpt 't als Feyenoord 1 de Kuip weer eens laat beven door de spanning?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 januari 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Bij voorkeur tijdens een wedstrijd.
derq
 derq - dinsdag 19 januari 2010 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 13:24 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Dat gaat te ver!
Actievoeren prima, maar niet tenkoste van de mensen in Haiti
WE ZULLEN ZE LAATEN BEVEN... ZE ZULLEN WAT BELEVEN!
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 januari 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 14:12 schreef derq het volgende:

[..]

WE ZULLEN ZE LAATEN BEVEN... ZE ZULLEN WAT BELEVEN!
hoop het ...................................
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 19 januari 2010 - 15:59   quote  deeplink  
FEITEN JONGENS

- In Haïti zijn de meest mensen dood... dus aan wie geven we het geld?
- Komt het geld wel terecht bij degene (wie?) aan wie ze het moeten geven?

- Feyenoord word gesteund door miljoenen mensen.... die mogen toch ook wel is wat?

(ok, dit is té respectloos haha)
Xapter
 Xapter - dinsdag 19 januari 2010 - 16:03   quote  deeplink  
je slaat de spijker op zijn kop..
Daarbij komt dat je een kuip kunt vullen aan de aantal criminelen die ontsnapt zijn!

Storten op giro feyenoord heeft meer rendement
bram
 bram - dinsdag 19 januari 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 15:59 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
FEITEN JONGENS

- In Haïti zijn de meest mensen dood... dus aan wie geven we het geld?
- Komt het geld wel terecht bij degene (wie?) aan wie ze het moeten geven?

- Feyenoord word gesteund door miljoenen mensen.... die mogen toch ook wel is wat?

(ok, dit is té respectloos haha)
wat een misselijke opmerking,je zegt dan wel dit is te respectloos,maar de woorden staan er wel,ik roep de aanhang op om op 31-1 een donatie te doen,ik doneer om te beginnen 1500euro en mede namens mijn vriend Milo nog eens 1000euro
derq
 derq - dinsdag 19 januari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
respectloos of niet, er zit wel een kern van waarheid in en ze krijgen van mij geen stuiver zolang ik niet weet waar het geld heen gaat.
bram
 bram - dinsdag 19 januari 2010 - 17:12   quote  deeplink  
waar zit dan die waarheid
derq
 derq - dinsdag 19 januari 2010 - 17:14   quote  deeplink  
dat je niet weet waar je centjes belanden. en dat Feyenoord gesteund wordt door miljoenen mensen... en dat er een boel dood zijn op Haïti.
bram
 bram - dinsdag 19 januari 2010 - 17:26   quote  deeplink  
jongen,je weet niet waarover je praat,je gaat feyenoord stellen boven de ellende die de mensen daar meemaken,waar is je verstand
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 januari 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 16:49 schreef bram het volgende:

[..]

wat een misselijke opmerking,je zegt dan wel dit is te respectloos,maar de woorden staan er wel,ik roep de aanhang op om op 31-1 een donatie te doen,ik doneer om te beginnen 1500euro en mede namens mijn vriend Milo nog eens 1000euro
Jullie mogen ook naar mij doneren, ik damp en snuffel en borrel die centjes wel op voor jullie, en een talent daarin ben ik, dus heb ik er maar een talentenpool van gemaakt...Mocht er intresse komen voor mij om dat kunstje in het buitenland te gaan doen, krijgen jullie je geld nog terug ook.
bram
 bram - dinsdag 19 januari 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 18:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Jullie mogen ook naar mij doneren, ik damp en snuffel en borrel die centjes wel op voor jullie, en een talent daarin ben ik, dus heb ik er maar een talentenpool van gemaakt...Mocht er intresse komen voor mij om dat kunstje in het buitenland te gaan doen, krijgen jullie je geld nog terug ook.
klootzak,heb er geen woorden voor,wat ben jij een loser
derq
 derq - dinsdag 19 januari 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 17:26 schreef bram het volgende:
jongen,je weet niet waarover je praat,je gaat feyenoord stellen boven de ellende die de mensen daar meemaken,waar is je verstand
ik was dat niet die dat zei
ik zei alleen dat er een kern van waarheid in zijn woorden zat.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 januari 2010 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 18:36 schreef bram het volgende:

[..]

klootzak,heb er geen woorden voor,wat ben jij een loser
Toch nog een paar woorden gevonden? En nee ben geen loser maar een winner
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 19 januari 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 16:49 schreef bram het volgende:

[..]

wat een misselijke opmerking,je zegt dan wel dit is te respectloos,maar de woorden staan er wel,ik roep de aanhang op om op 31-1 een donatie te doen,ik doneer om te beginnen 1500euro en mede namens mijn vriend Milo nog eens 1000euro
Nu ineens wel? Kan me namelijk herinneren dat je niet al te lachoniek reageerde op ene FR met zijn Serieus Request actie! Ik hoor hier grapjes over Joden met Gas, kk en weet ik het, maar dit kan niet volgens de beugel terwijl ik er notabene iets onder zet? Volgens mij heeft dit meer te maken met het persoonlijke vlak tussen ons twee dan met die aardbeving...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 17:12 schreef bram het volgende:
waar zit dan die waarheid
dat je niet weet waar het geld heen gaat............

van die tsunami is ook nog ongeveer 30 miljoen 'zoek'
bram
 bram - dinsdag 19 januari 2010 - 19:54   quote  deeplink  
ik wil zowieso niets met je te maken hebben,ik heb bij de actie van 3fm gezegd dat er eens gekeken moet worden naar de ellende in ons eigen land.heb toen het voorbeeld gegeven van een buurtgenoot die,na zijn keiharde werken in de kolen nu niets meer had,stoflongen een kapotte rug,dat heeft de beste man overgehouden.wat nu gebeurt in haiti verdiend onze aandacht en respect,dat jij ,snotneus dat niet op kunt brengen zegt veel over jou en je familie,wat ik heb begrepen ben je hier ook om redenen,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 januari 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 19:30 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Nu ineens wel? Kan me namelijk herinneren dat je niet al te lachoniek reageerde op ene FR met zijn Serieus Request actie! Ik hoor hier grapjes over Joden met Gas, kk en weet ik het, maar dit kan niet volgens de beugel terwijl ik er notabene iets onder zet? Volgens mij heeft dit meer te maken met het persoonlijke vlak tussen ons twee dan met die aardbeving...
Ja maar dat ging over een land waar ze kipsatè
eten en daar hou Bram niet zo van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 januari 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 19:54 schreef bram het volgende:
ik wil zowieso niets met je te maken hebben,ik heb bij de actie van 3fm gezegd dat er eens gekeken moet worden naar de ellende in ons eigen land.heb toen het voorbeeld gegeven van een buurtgenoot die,na zijn keiharde werken in de kolen nu niets meer had,stoflongen een kapotte rug,dat heeft de beste man overgehouden.wat nu gebeurt in haiti verdiend onze aandacht en respect,dat jij ,snotneus dat niet op kunt brengen zegt veel over jou en je familie,wat ik heb begrepen ben je hier ook om redenen,
Is Milo met je vrouw op vakantie Bram????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 20:00   quote  deeplink  
toch niet naar haiti??
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 19 januari 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 19:54 schreef bram het volgende:
ik wil zowieso niets met je te maken hebben,ik heb bij de actie van 3fm gezegd dat er eens gekeken moet worden naar de ellende in ons eigen land.heb toen het voorbeeld gegeven van een buurtgenoot die,na zijn keiharde werken in de kolen nu niets meer had,stoflongen een kapotte rug,dat heeft de beste man overgehouden.wat nu gebeurt in haiti verdiend onze aandacht en respect,dat jij ,snotneus dat niet op kunt brengen zegt veel over jou en je familie,wat ik heb begrepen ben je hier ook om redenen,
Oh, dus omdat ik een cynische grap maak daarover kan ik er geen respect voor opbrengen? Wat denk je? Dat ik juichend voor de TV staat als ik zie wat voor ellende dat is?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
bij jou kan je alles verwachten, maar zelfs dat niet.........
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 19 januari 2010 - 20:06   quote  deeplink  
als japie t zegt dan moet t wel waar zijn
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 januari 2010 - 20:08   quote  deeplink  
precies
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 januari 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 20:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Oh, dus omdat ik een cynische grap maak daarover kan ik er geen respect voor opbrengen? Wat denk je? Dat ik juichend voor de TV staat als ik zie wat voor ellende dat is?
Joh Bram is vandaag even zichzelf niet .....
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 19 januari 2010 - 20:11   quote  deeplink  
tis tog geen blue monday ofwel
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 januari 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 19:54 schreef bram het volgende:
ik wil zowieso niets met je te maken hebben,ik heb bij de actie van 3fm gezegd dat er eens gekeken moet worden naar de ellende in ons eigen land.heb toen het voorbeeld gegeven van een buurtgenoot die,na zijn keiharde werken in de kolen nu niets meer had,stoflongen een kapotte rug,dat heeft de beste man overgehouden.wat nu gebeurt in haiti verdiend onze aandacht en respect,dat jij ,snotneus dat niet op kunt brengen zegt veel over jou en je familie,wat ik heb begrepen ben je hier ook om redenen,
Dus jij verandert gewoon van standpunt......Is die buurtgenoot er dan niet meer? En die mensen met malaria moeten we maar lekker laten gaan? Sorry maar een beetje kort door de bocht.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 januari 2010 - 22:30   quote  deeplink  
wat mij altijd een beetje bevreemd is dat dat hele Haiti ons geen fuck kon schelen, terwijl het volk het daar onwijs slecht had onder het juk van allerlei dubieuze regeringen. Maarja er zit daar geen olie etc. En nu opeens moeten we er voor gaan dokken.
Als ze stoppen met het opdringen van een democratie aan een stel geitenneukende papaver-telers, en dat geld en die soldaten naar haiti sturen om het volk te helpen
derq
 derq - dinsdag 19 januari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
allemaal de schuld van de geallieerden
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 januari 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:36 schreef derq het volgende:
allemaal de schuld van de geallieerden
hahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 januari 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:30 schreef hotjumper het volgende:
wat mij altijd een beetje bevreemd is dat dat hele Haiti ons geen fuck kon schelen, terwijl het volk het daar onwijs slecht had onder het juk van allerlei dubieuze regeringen. Maarja er zit daar geen olie etc. En nu opeens moeten we er voor gaan dokken.
Als ze stoppen met het opdringen van een democratie aan een stel geitenneukende papaver-telers, en dat geld en die soldaten naar haiti sturen om het volk te helpen
Eerst Iran nog en misschien Sirië als Balkende het meeloop gedrag van hem aan de de USA nog heeft overleeft is Haiti (misschien)aan de beurt..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 19 januari 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:36 schreef derq het volgende:
allemaal de schuld van de geallieerden
Er zijn er die nog een ander violkje de schuld geven............hebben ze mij verteld

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Ik maak me zorgen om Feyenoord









0.0075728