|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:46 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Er zijn er die nog een ander violkje de schuld geven............hebben ze mij verteld ohwja, vertel is. wie dan??............. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 18:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Jullie mogen ook naar mij doneren, ik damp en snuffel en borrel die centjes wel op voor jullie, en een talent daarin ben ik, dus heb ik er maar een talentenpool van gemaakt...Mocht er intresse komen voor mij om dat kunstje in het buitenland te gaan doen, krijgen jullie je geld nog terug ook. ha ha ha hij is wel sterk. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het is allemaal de schuld van geert wilders |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
vrijheid van meningsuiting is recht dat te nimmer geschonden mag worden behalve als japie het zegt |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
sorry ben t alweer vergeten |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
dus dat betekend dat we nu alles mogen typen en geen geld meer hoeven te betalen aan leraressen? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
ja ik ook en niet alleen om feyenoord maar ook om mezelf!!lol |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: deventer, wat was daar ook alweer mee|????............ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
levert dit eigenlijk geld op?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Ben28
|
|
|
Er is toch al een plan bedacht binnen de club? Dus Feyenoord kom er zeker uit, tja Kampioen worden kom wel weer eerst gezond worden en werken aan een vaste selectie dan komen de prijzen wel weer, ik wil eerst mijn en onze club gezond wordt. Feyenoord forever !!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2010 - 17:05 schreef Ben28 het volgende:Er is toch al een plan bedacht binnen de club? Dus Feyenoord kom er zeker uit, tja Kampioen worden kom wel weer eerst gezond worden en werken aan een vaste selectie dan komen de prijzen wel weer, ik wil eerst mijn en onze club gezond wordt. Feyenoord forever !!! bedankt voor je positieve bijdrage aan dit forum.
'De Smaakpolitie'. |
|
|
|