|
|
Royaal
|
|
|
of hoe je het ook schrijft! Las net in het rotterdams dagblad dat hij per direct weggaat!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door Royaal -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
link, bron? kan op internet nog niks vinden. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
haha ik zal zeggen: koop een krantje! ik heb geen link/url/site.. Helaas je zal me op mijn woord moeten geloven tot fr12.nl wakker wordt! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
heb even voor je gekeken, kan niet 123 een site vinden nee, maar ik ben ook in de metro, misschien op een pc handiger. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
papieren kranten zijn zo vorige eeuw! Gaat ie gewoon terug naar servie? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
hahaha. Maar ja, hij gaat met wederzijds goedvinden opzoek naar een nieuwe club. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ok. ik zal hem missen.... not! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ik zal hem gaan missen... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Wat een scouting ..........Israel heeft die jonge 1,5 jaar gevolgd, met zijn ogen dicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: z'n bril zat nog in de koker? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ja maar ook een halfjaar salaris naar de gvd |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hij voldeed niet aan de verwachtingen,hoeveel kansen heeft hij gehad dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: is waarschijnlijk een paar keer op de training door bruins en slory gedolt... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: bij jong Feyenoord kwam hij al te kort |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Filmpje gekeken (in de kleedkamer met lepel op zijn kop)? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ha.. ohja dat ook nog.. nee ik bedoelde echt op t veld. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij mocht toch niet meer trainen omdat ze aan de gang bleven met ruiten vernieuwen op Varkenoord. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 13:37 schreef hotjumper het volgende:hij mocht toch niet meer trainen omdat ze aan de gang bleven met ruiten vernieuwen op Varkenoord. nee niet varkenoord maar DHZ dus ken je nagaan hehehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maarja,dan kan hij wel lekker mikken. Dus misschien een goeie spits,30 ramen 30 doelpunten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Daar kan toch geen bril tegen op? |
|
|
|