|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
is die scheids familie van blom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lol, kijk die grens.. gedecideerd naar t midden redden. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Het scheelt maar 1,5meter hahahaha
Dit zou ons eens moeten gebeuren tegen 020 en je verliest of speelt gelijk in de laatste minuut!!!
woehahahaaa |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 11:48 schreef KKL het volgende:Het scheelt maar 1,5meter hahahaha Dit zou ons eens moeten gebeuren tegen 020 en je verliest of speelt gelijk in de laatste minuut!!! woehahahaaa ik denk dat geen amsterdammer levend thuis komt.... oh nee, die zijn er niet... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: die zijn er niet? hahahaaa
de helft van onze treinbende komt uit 020 hahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: alleen rappert B nog he... de rest komt uit 0229 |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
namaak 020-ers....maar ze lullen welzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeggen ze ook veel Ouwe enzo.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja, maar dat is iederéén voor hunnie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
LPO...
Ik word nu al moe.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: daarom drink ik zo veel als ik naar voetbal ga. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze luisterde ik wel 10x per avond toen ik een jaar of 10 was.... De beste van Stevie Wonder of bedoelde je dit niet met deze topic?
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Deze luisterde ik wel 10x per avond toen ik een jaar of 10 was.... De beste van Stevie Wonder of bedoelde je dit niet met deze topic? [ filmpje ] daar had ik de 12 inch van... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Collectors item...Wees er zuinig op. Verstoppen voor de kids anders ga tie er strakt scrahten op leren.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Collectors item...Wees er zuinig op. Verstoppen voor de kids anders ga tie er strakt scrahten op leren.. geen kids he! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En ik maar denken dat je een zoontje heb.... Mwah wat niet is kan nog komen.... Deze week komen er 50 uit Haiti aan dus !!!! Goed idee? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En ik maar denken dat je een zoontje heb.... Mwah wat niet is kan nog komen.... Deze week komen er 50 uit Haiti aan dus !!!! Goed idee? nee, hoef geen kinderen, niet nadat ik van jou heb gehoord dat ze voor de neuzen kunnen worden.... Lijkt me best zwaar voor de ouders van dat arme kind |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 - 22:37 schreef hotjumper het volgende:[..] nee, hoef geen kinderen, niet nadat ik van jou heb gehoord dat ze voor de neuzen kunnen worden.... Lijkt me best zwaar voor de ouders van dat arme kind Vooral voor de vader...pfffffff |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaahaha...........had je hem maar beter moeten opvoeden!!!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Leon, gewoon er in rammen,komt echt goed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als het erin geramd moet worden ben je de club niet waard, het enige voordeel is dan dat je een ajaxied een paar tikken hebt gegeven. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 06:56 schreef hotjumper het volgende:[..] als het erin geramd moet worden ben je de club niet waard, het enige voordeel is dan dat je een ajaxied een paar tikken hebt gegeven. Oh Ik bedoelde stimuleren,neem me niet kwalijk Jumper. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 06:56 schreef hotjumper het volgende:[..] als het erin geramd moet worden ben je de club niet waard, het enige voordeel is dan dat je een ajaxied een paar tikken hebt gegeven. hahahahahahahahahahahahaha Ik volg toch het advies van Hoogvliet op... Dan wordt tie maar een nep Feyenoorder maar alles is beter dan dat andere.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2010 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahahahahahahahahahahaha Ik volg toch het advies van Hoogvliet op... Dan wordt tie maar een nep Feyenoorder maar alles is beter dan dat andere.. nep Feyenoorders zijn toch voor excelsior |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ze kunnen beter voor excelsior zijn dan voor 020,zie me al lopen op straat en die aap heeft een 020 shirt aan,dan zet je h`m toch op de trein. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
M dochter kreeg zsm een Feyenoord shirt aan.. En dat gaan we zo houden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Vrouwen horen niet bij het voetbal!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
voetbal is een wijvensport |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stevie noemt me een Wonder. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
es ff een vraag he, nou las ik van de week dat henry niet geschorst kan worden omdat de scheidsrechters geen handsbal hadden waargenomen. Nou kan je in nl wel gestraft worden als het niet waargenomen is. Is er op het internationale niveau een andere regel? Of heeft dhr. Platini een handje in de pap gehad? |
|
|
|