|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik hoop niet dat het zo is en ik heb er ook geen enkel bewijs voor maar het volgende:
Mario was in zijn tijd als speler geen groot fan van Rinus Israël, destijds zijn coach. Deze Israel was er ook mede oorzaak van dat Mario al snel verkaste naar Italië.
Afgelopen zomer komt scout Israel met een Ignatovic op de proppen die hij één keer live heeft zien spelen en de rest van zijn oordeel heeft laten vellen dmv videobandjes. Na presentatie van Ignatovic zegt Been dat hij de speler niet kent maar op het oordeel van Israel afgaat, die zelf een zeer goede verdediger was, aldus Mario.
Nu heeft Been Ignatovic teruggestuurd naar Servie en zegt daarmee eigenlijk : Israel dat heb je niet goed gezien met die speler en haalt Been hiermee zijn gram voor hetgeen er in het verleden tussen hen is gebeurd??? Laat ik het zo zeggen: ik denk dat Mario het heel vervelend vindt voor Ingnatovic en voor hemzelf dat hij geen goede speler erbij heeft maar het voor Israel niet zo erg vindt.
Kijk niet alle gescoute spelers komen tot wasdom maar ik mag toch aannemen dat gescoute spelers toch op een aantal punten een voldoende moeten halen willen ze uberhaupt bij Feyenoord mogen spelen. Bv. hoe snel is hij, tweebenig? inzicht, techniek etc. Ik denk dat dit bij Ignatovic niet gebeurd is. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Weet het niet. Hij zal niet goed genoeg zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar heeft Rinus Mario niet voor nodig. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
al die oud voetballers als scout... haal is wat kwaliteit! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jezus, zoek je overal iets achter ofzo???
snap niet dat ze die koekebakker nog zolang hebben gehouden!!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Ja! Metgod word van ellende maar scout gemaakt, Israel, Kiprich, Kindvall....
En wie halen ze??? idd |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik doelde op de openener eigenlijk;) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Heb geen hoge pet op van Feyenoords scoutingsapparaat,en als voetballer was Israel legendarisch maar als scout/trainer........ |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Dit is inderdaad wel erg ver gezocht. Is Beenhakker dan óók degene die Israel niet mag?
Bedoel; de trainer stuurt een speler niet terug, die stelt hem gewoon niet op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2010 door Royaal -- |
|
|
|
|
Chucky
|
|
|
stemming makerij!! kappen met die onzin!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Israel is een scout van lik me kutje...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mario en Leo hebben ook de dvd'tjes gezien en em daarop goed beoordeeld.
wees blij dat ze hem alleen gehuurd hebben, in de tijd van Bosz had hij waarschijnlijk meteen een 10-jarig contract gekregen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rinus moet eens goed gaan scouten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat moet Leo zelf maar gaan doen denk ik.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: heb je jezelf laten ombouwen?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee een soort gezegde,alleen weet ik ff niet of het uit deze buurt komt of uit 010.... Ik verwacht eigenlijk 010... We zullen het straks wel horen denk ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: is 010 het net nummer van Kabala? Dan komy het daar vandaan;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kabala is duidelijk 020, vraag maar aan die kabala-hoer van een madonna |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: O dan was het Porto loko lijkt mij trouwens ook logisch...
TSSSSSSSS like a virgin ,vanaf haar geboorte al niet meer die kabala hoer. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|