BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dingen die ik niet snap van het bestuur.......moet effe mijn ei kwijt!!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
duidelijkheid
 duidelijkheid - woensdag 20 januari 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Waarom wordt er niet geinformeerd als gareth bale geintereseerd is in een vertrek naar ajax. Braafheid is zou een goede speler zijn voor ajax maar het is nu te laat na het vertrek naar bayern is hij te duur geworden. Net als obradovic, ajax had moeten reageren maar durfde de koop niet af te ronden. Is dus vertrokken naar zaragoza. Het bestuur geeft aan dat er nu een beleid is van jonge spelers opkopen klaarstomen in de jeugd en dan brengen bij het 1e. Leuk maar er moeten dan wel aankopen worden gedaan voor de jeugd. Ajax moet wat gedurfder roeren op de transfermarkt. Net als Lodeiro!!! Laat de jongere talenten zien dat ze van harte welkom zijn bij ajax en dat ze kunnen doorstromen naar het 1e. Maar zoals bij elk elftal is er ook ervaring nodig. boula zou een leuke aankoop zijn maar is nog niet de leider die we zoeken. Zou wel een super versterking zijn voor de verdediging!!! Hoop nog steeds dat er toch voor de verdediging 2 versterkingen worden aangekocht. Zie dan vertonghen liever als verdedigende middenvelder spelen misschien kan hij binnenkorte tijd het leidertype worden.

Stekelenburg
Vd wiel alderweireld boulahrouz aankoop*

Vertonghen
De Zeeuw Emanuelson
Lodeiro

Suarez Pantelic

*bij geen aankoop atouba

Ik zie spelers als eriksen,suk,bodul,blind,suli graag op de bank zitten met de intensie om ze zoveel mogelijk speelminuten te laten maken.

Waarom worden er geen spelers verhuurd aan de clubs in het buitenland waar wij een samenwerkingsverband mee hebben. Zou ook een mooi onderhandelingspunt kunnen zijn om clubs over de streep te trekken voor een samenwerkingsverband. Misschien moet ajax spelers vroeg contracteren en een tijdje onderbrengen bij clubs waar we een samenwerkingsverband mee hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ben erg blij met de komst van Jol! Hoop dat hij lang genoeg blijft zitten om zijn draai er aan te kunnen geven. Ik zie hem als de ideale persoon om ajax er weer bovenop te krijgen. In iedergeval het echt meedoen om het kampioenschap en elk jaar championsleague.

Moest effe afreageren.... zo das er weer uit.

Reageer gerust, ben benieuwd of ik de enige ben met deze frustraties
Klaas123
 Klaas123 - woensdag 20 januari 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Het allergrootste probleem van het team Ajax is de mentale weerbaarheid en concentratie. Je ziet het bijna bij alle teams van Ajax, zowel in Ajax 1 als in de jeugdelftallen.

Wanneer de B1 een wedstrijd verliest of wanneer men een tegendoelpunt krijgt is men gelijk helemaal van de kaart. Ik zag het toekomst journaal van de E1 en B1, hier is dit duidelijk te zien. Zelfs in Ajax 1 zie je bij sommige spelers nog dezelfde reactie.

Dit is gedeeltelijk gewoon een gebrek aan professionele kwaliteit.

Voor Ajax was elke tegenstander vroeger bang, nu weet men dat er wat te halen valt, omdat ze tegen een stel baasjes voetballen in plaats van echte mannen, die niet lopen te mopperen met de koppies naar beneden.

Mijn vader zegt altijd als Ajax speelt, daar heb je die kleine kinderen ook weer te spelen, doelend op spelers als Urby, Vurnon en Aisatti.

Het zijn mooi weer-voetballers, waar het gelijk vanaf de eerste minuut mee moet zitten, anders lukt het de hele wedstrijd niet.

Dit is de mentale reden waarom we Pantelic misten tegen NAC en waarom Lindgren een goede wedstrijd speelde, ook al had hij maanden niet gespeeld. Reken er maar niet op de Pantelic thuis zit te huilen op de bank als hij een keer niet speelt.

We hebben op alle posities in het elftal spelers nodig als voorheen: Zlatan, Chivu, Galasek, Stam.

Ajax moet misschien wel van het idee af dat het mooi wil voetballen. Aan PSV kan je zien dat dat niet echt nodig is in de competitie en ook niet in de middenmoot van Europa. PSV speelt immers bijna alle wedstrijden matig of net voldoende, maar er worden meer punten gepakt dan met straatvoetbal of hakjes.

Ajax moet ook tegen mindere tegenstanders doen wat het moet doen, geconcentreerd spelen en winnen van Sparta, om maar een voorbeeld te noemen. Wanneer Ajax in Europa speelt gaat het over het algemeen een stuk makkelijker omdat men weet dat er veel meer op het spel staat en er meer mensen mee kijken.

Waarschijnlijk is voor Ajax-supporters de 'derde ster' belangrijker dan elke wedstrijd het mooiste voetbal van de Nederlandse velden of de voorzet van de dag, al lukt dat sommige ongeconcentreerde spelers ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2010 door Klaas123 --
voetballer55
 voetballer55 - woensdag 20 januari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 20:44 schreef duidelijkheid het volgende:
Waarom wordt er niet geinformeerd als gareth bale geintereseerd is in een vertrek naar ajax. Braafheid is zou een goede speler zijn voor ajax maar het is nu te laat na het vertrek naar bayern is hij te duur geworden. Net als obradovic, ajax had moeten reageren maar durfde de koop niet af te ronden. Is dus vertrokken naar zaragoza. Het bestuur geeft aan dat er nu een beleid is van jonge spelers opkopen klaarstomen in de jeugd en dan brengen bij het 1e. Leuk maar er moeten dan wel aankopen worden gedaan voor de jeugd. Ajax moet wat gedurfder roeren op de transfermarkt. Net als Lodeiro!!! Laat de jongere talenten zien dat ze van harte welkom zijn bij ajax en dat ze kunnen doorstromen naar het 1e. Maar zoals bij elk elftal is er ook ervaring nodig. boula zou een leuke aankoop zijn maar is nog niet de leider die we zoeken. Zou wel een super versterking zijn voor de verdediging!!! Hoop nog steeds dat er toch voor de verdediging 2 versterkingen worden aangekocht. Zie dan vertonghen liever als verdedigende middenvelder spelen misschien kan hij binnenkorte tijd het leidertype worden.

Stekelenburg
Vd wiel alderweireld boulahrouz aankoop*

Vertonghen
De Zeeuw Emanuelson
Lodeiro

Suarez Pantelic

*bij geen aankoop atouba

Ik zie spelers als eriksen,suk,bodul,blind,suli graag op de bank zitten met de intensie om ze zoveel mogelijk speelminuten te laten maken.

Waarom worden er geen spelers verhuurd aan de clubs in het buitenland waar wij een samenwerkingsverband mee hebben. Zou ook een mooi onderhandelingspunt kunnen zijn om clubs over de streep te trekken voor een samenwerkingsverband. Misschien moet ajax spelers vroeg contracteren en een tijdje onderbrengen bij clubs waar we een samenwerkingsverband mee hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ben erg blij met de komst van Jol! Hoop dat hij lang genoeg blijft zitten om zijn draai er aan te kunnen geven. Ik zie hem als de ideale persoon om ajax er weer bovenop te krijgen. In iedergeval het echt meedoen om het kampioenschap en elk jaar championsleague.

Moest effe afreageren.... zo das er weer uit.

Reageer gerust, ben benieuwd of ik de enige ben met deze frustraties
ik zie elke keer weer op het ajax forum verschillende lijstjes met opstellingen met verschillende namen. Wordt het misschien niet tijd om met dezelfde mesen te blijven spelen? Dus de spelers die hebt vertrouwen te geven? Alleen bij een uitzonderlijk talent of bij verkoop te kijken naar een andere speler, en dan nog eerst in je eigen jeugd opleiding?
alibabba
 alibabba - zaterdag 23 januari 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 - 22:54 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

ik zie elke keer weer op het ajax forum verschillende lijstjes met opstellingen met verschillende namen. Wordt het misschien niet tijd om met dezelfde mesen te blijven spelen? Dus de spelers die hebt vertrouwen te geven? Alleen bij een uitzonderlijk talent of bij verkoop te kijken naar een andere speler, en dan nog eerst in je eigen jeugd opleiding?
Het word inderdaad tijd om met een vaste samenstelling te spelen. In elf spelers het vertrouwen uitspreken en ze tot het einde van het seizoen laten staan. Natuurlijk heb je te maken met schorsingen en blessures, maar in grote lijnen hou je je vast aan die elf. Het geeft spelers rust en vertrouwen, iets wat uit kan werken in een mooi geheel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dingen die ik niet snap van het bestuur.......moet effe mijn ei kwijt!!!

0.0041680