|
|
KKL
|
|
|
Voor Leroy Fer!!!
parapapapapapa Leroy Fer!!! parapapapapapa Leroy Fer!!! parapapapapapa Leroy Fer!!! parapapapapapa Leroy Fer!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
het is in deze topic net als in de Kuip......doodstil |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hoezo ik hoor allemaal muziek |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
altijd voor een wedstrijd en dan valt het stil...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jij hebt ervaring met die foto ja:p |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja dat duurde even, maar heb wel meteen het mooiste plaatje van het forum! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
je bent idd een goede tweede (tweede x dat ik dit zeg) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hup hup hup, Feyenoord wint de cup!
iek iek iek vind ajax niet zo sympathiek!
(goed gekeurd door het fmb) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
hup hup hup, Feyenoord speelt kut
rook rook rook, Reis die houdt van coke |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
in het Feyenoord stadion is het altijd weer feest neuzen kunnen het niet weten want ze zijn niet geweest. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
kleine aanpassing van KKL de songwriter:
in het Feyenoord stadion is het altijd een feest de neuzen kunnen het niet weten want ze zijn er niet geweest. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
doen dan: in het Feyenoord stadion is het altijd een feest de aanhangers van de hudige tegenstander kunnen het niet weten want ze zijn helaas verhinderd door onvoorziene omstandigheden |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
lekker nummer....die gooien we erin as zondag! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
boem boem boem paria boem boem boem paria boem boem boem boem boem!
Feyenoord, Rotterdam Dat is mijn club en de stad waar ik van hou Hand in hand (engels uitgesproken) Side by side We all stand together!
boem boem boem paria boem boem boem paria boem boem boem boem!
Ik verveel mij dood op het werk dus ik ben maar ff crea bezig :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik denk dat maar een lied ga schrijven voor het songfestival!!!!hahahaa |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2010 - 13:21 schreef KKL het volgende:[ filmpje ] boem boem boem paria boem boem boem paria boem boem boem boem boem! Feyenoord, Rotterdam Dat is mijn club en de stad waar ik van hou Hand in hand (engels uitgesproken) Side by side We all stand together! boem boem boem paria boem boem boem paria boem boem boem boem! Ik verveel mij dood op het werk dus ik ben maar ff crea bezig :) hahahahahaha................je moet toch iets zinnigs doen op het werk |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: vind het trouwens wel geniaal!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2010 - 13:21 schreef KKL het volgende:[ filmpje ] boem boem boem paria boem boem boem paria boem boem boem boem boem! Feyenoord, Rotterdam Dat is mijn club en de stad waar ik van hou Hand in hand (engels uitgesproken) Side by side We all stand together! boem boem boem paria boem boem boem paria boem boem boem boem! Ik verveel mij dood op het werk dus ik ben maar ff crea bezig :) kan je meteen een lied voor Bahia van maken
boem boem boem Bahia boem boem boem Bahia boem boem boem boem boem!
Feyenoord, Rotterdam Dat is zijn club en de stad waar hij van houd Hand in hand (engels uitgesproken) Side by side We all stand together!
boem boem boem Bahia boem boem boem Bahia boem boem boem boem! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2010 - 13:38 schreef hotjumper het volgende:[..] kan je meteen een lied voor Bahia van maken boem boem boem Bahia boem boem boem Bahia boem boem boem boem boem! Feyenoord, Rotterdam Dat is zijn club en de stad waar hij van houd Hand in hand (engels uitgesproken) Side by side We all stand together! boem boem boem Bahia boem boem boem Bahia boem boem boem boem! briljant hehehehe
gaan we zondag in de trein oefenen!!!
en laat die horinezen lekker een uur lang die bananen opblazen hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|