BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord steunt benefietuitzending voor Haïti

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 21 januari 2010 - 13:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord steunt benefietuitzending voor Haïti (FeyenoordTime)

bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 14:10   quote  deeplink  
kijk en zo hoort het
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Ze kunnen beter een benefietavond voor zichzelf houden.
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 14:45   quote  deeplink  
medemenselijkheid men.Stylzz
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Ik zal mijn mening over deze kwestie niet ventileren.
Die wordt waarschijnlijk niet geappricieerd.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 21 januari 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Het enige wat ze hoeven te doen is een shirtje signeren,en daarna mogen wij DE SUPPORTERS ons scheel betalen voor z`n shirt.
KKL
 KKL - donderdag 21 januari 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 14:56 schreef Stylzz het volgende:
Ik zal mijn mening over deze kwestie niet ventileren.
Die wordt waarschijnlijk niet geappricieerd.
ik denk wel te weten hoe jij erover denkt.

en dan apriceer ik wel
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 15:16   quote  deeplink  
het valt soms al niet mee om feyenoordsupporter te zijn gezien de magere resultaten,
er zijn ook tijden,zoals nu dat ik mij schaam om de medesupporters zo mee te maken.
KKL
 KKL - donderdag 21 januari 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:16 schreef bram het volgende:
het valt soms al niet mee om feyenoordsupporter te zijn gezien de magere resultaten,
er zijn ook tijden,zoals nu dat ik mij schaam om de medesupporters zo mee te maken.
verklaar je eens nader aub
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Hij is waarschijnlijk humaner dan ik.
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:19 schreef KKL het volgende:

[..]

verklaar je eens nader aub
zie reactie Stylzz
KKL
 KKL - donderdag 21 januari 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:23 schreef bram het volgende:

[..]

zie reactie Stylzz
dat vind ik te makkelijk Bram.

vertel je mening en ventileer die aub
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 15:29   quote  deeplink  
Ik ben overigens niet tegen hoor, ik vind alleen het mediacircus en de prioritering treurig.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 21 januari 2010 - 15:31   quote  deeplink  
Mooi dat Feyenoord dit doet. Dit is toch belangrijker dan voetbal.
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 15:38   quote  deeplink  
mijn mening:ik denk dat je ten alle tijde bereid moet zijn om je medemens te helpen,ik heb eerder,in een ander topic,al eens geschreven over mijn buurtgenoot die zich het apelazarus heeft gewerkt en nu door zijn op het werk opgelopen,slechte gezondheid in armoede leeft.ik heb toen ook gereageerd op de 3fm actie,die zoeken steeds doelen uit die al zeer veel hulp krijgen van oa.VN.mijn buurtgenoot ondersteun ik door zo een keer per maand een bezoekje te brengen en waar nodig te steunen.als ik dan nu die ellende zie op haiti dan breekt mijn hart en help ik naar vermogen,sommige reactie,s van mede forumleden doen mij pijn,of het is domheid of je denkt het raakt mij niet,laat ze het maar uitzoeken,daarvoor schaam ik mij,om het gedrag van dit soort mensen.
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:29 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben overigens niet tegen hoor, ik vind alleen het mediacircus en de prioritering treurig.
zonder de media bereik je de mensen niet,ook ik denk dat het wat overdreven is,maar bij dit soort zaken onvermijdelijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 15:43   quote  deeplink  
Bram even een kleine toelichting dan. Ik steun dit soort akties.
Maar de media en publieke figuren doen dit vaak niet om anderen te helpen maar om er zelf beter door uit te komen. Dat staat me tegen.

Een week later hoor je niemand meer namelijk. En als ze niet op tv kwamen deden ze niet mee. etc.
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:
Bram even een kleine toelichting dan. Ik steun dit soort akties.
Maar de media en publieke figuren doen dit vaak niet om anderen te helpen maar om er zelf beter door uit te komen. Dat staat me tegen.

Een week later hoor je niemand meer namelijk. En als ze niet op tv kwamen deden ze niet mee. etc.
100% eens
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 15:46   quote  deeplink  
Mooi, zijn we dr weer ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 21 januari 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:38 schreef bram het volgende:
mijn mening:ik denk dat je ten alle tijde bereid moet zijn om je medemens te helpen,ik heb eerder,in een ander topic,al eens geschreven over mijn buurtgenoot die zich het apelazarus heeft gewerkt en nu door zijn op het werk opgelopen,slechte gezondheid in armoede leeft.ik heb toen ook gereageerd op de 3fm actie,die zoeken steeds doelen uit die al zeer veel hulp krijgen van oa.VN.mijn buurtgenoot ondersteun ik door zo een keer per maand een bezoekje te brengen en waar nodig te steunen.als ik dan nu die ellende zie op haiti dan breekt mijn hart en help ik naar vermogen,sommige reactie,s van mede forumleden doen mij pijn,of het is domheid of je denkt het raakt mij niet,laat ze het maar uitzoeken,daarvoor schaam ik mij,om het gedrag van dit soort mensen.
Hartverwarmend wat je doet voor je buurtgenoot, en dat meen ik echt, maar wat bedoel jij met 'genoeg' hulp uit o.a. VN? Dat lees je in kranten en op internet middels persberichten van het o zo eerlijke Amerika, maar feit blijft wel dat er daar gemiddeld bijster weinig verbetering komt in die situatie, maar als we iets op TV laten zien van geholpen mensen knikken we allemaal van opluchting mee. Iedereen heeft Haïti lings laten liggen voor de aardbeving, en dat is niet jou schuld, maar oh wacht... daar is geen olie.....

Ik snap ook dat jij het beste met die mensen voor hebt, maar om nou op ieder cynisch toontje boos te reageren hoeft ook niet, ook al begrijp ik jou teleurstelling.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Palmolie..
KKL
 KKL - donderdag 21 januari 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Lees dit artikel uit de NRC aub eens rustig.

De VN-macht in Haïti negenduizend blauwhelmen; kosten: 550 miljoen dollar per jaar heeft de straatterreur niet weten te beëindigen. Het ontvoeren van buitenlanders maar ook van gewone Haïtianen is uitgegroeid tot een miljoenenindustrie. Ruim eenderde van de slachtoffers zijn kinderen; in de eerste zes maanden van vorig jaar werden 66 ontvoeringen van minderjarigen gerapporteerd; volgens de VN wordt nog niet de helft aangegeven. Enkele kinderen werden dood teruggevonden nadat losgeld was betaald. De politie wordt verdacht van medeplichtigheid. Misdaad en overheid zijn vanouds verstrengeld, of de regering nu links of rechts is.

De schaarste is nog nijpender nu een deel van de eigen teelt, mais en bonen, is weggespoeld De mensen zijn gewoon te desperaat en onredelijk na de recente stormen De Europese Commissie: 20 miljoen euro in 2008 als humanitaire hulp. Zegde onlangs nog 6 miljoen extra toe. Nederland: 3,3 miljoen euro aan het Internationale Rode Kruis en de VN-organisatie Wereldvoedselprogramma (WFP). De VN brachten 50 miljoen dollar bij elkaar voor noodhulp. Deze bedragen komen in aanvulling op de ontwikkelingshulp van de Verenigde Staten: gemiddeld 150 miljoen dollar per jaar, drie keer wat bijvoorbeeld Guatemala en Honduras ontvangen.

De VS waren tevens de grootste donor van het VN-noodfonds. Canada is tweede grootste donor met 555 miljoen dollar over een periode van vijf jaar. En dan zijn er de tientallen NGOs, het Rode Kruis, Artsen zonder Grenzen, Oxfam, Unicef en honderden kerkgenootschappen die ieder campagnes voeren voor het lenigen van de nood.

De grootste geldstroom is wat Haïtianen in de diaspora, een op de vijf, naar huis sturen: 1,65 miljard dollar in 2007, 30 procent van het bruto binnenlands product. Bevolking: 8,6 miljoen. Oppervlakte: iets kleiner dan België. Kolonie van Frankrijk tot 1804, daarna onafhankelijk.

Levensverwachting: 53 jaar. 54 procent van bevolking leeft van minder dan 1 dollar per dag; 78 procent van minder dan 2 dollar. Analfabetisme: 57 procent van de bevolking ouder dan 12 jaar kan niet schrijven of lezen. Slechts de helft van kinderen in de lagere schoolleeftijd gaat naar school. Kindersterfte: 8 van de 100 kinderen halen niet hun vijfde verjaardag. Mensenrechtenorganisaties schatten dat 400.000 kinderen door hun ouders verlaten zijn. Ze worden gebruikt als huishoudelijke hulp en groeien op zonder scholing en vooruitzichten en staan vaak bloot aan misbruik.
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Hartverwarmend wat je doet voor je buurtgenoot, en dat meen ik echt, maar wat bedoel jij met 'genoeg' hulp uit o.a. VN? Dat lees je in kranten en op internet middels persberichten van het o zo eerlijke Amerika, maar feit blijft wel dat er daar gemiddeld bijster weinig verbetering komt in die situatie, maar als we iets op TV laten zien van geholpen mensen knikken we allemaal van opluchting mee. Iedereen heeft Haïti lings laten liggen voor de aardbeving, en dat is niet jou schuld, maar oh wacht... daar is geen olie.....

Ik snap ook dat jij het beste met die mensen voor hebt, maar om nou op ieder cynisch toontje boos te reageren hoeft ook niet, ook al begrijp ik jou teleurstelling.
ik denk dat jij meer praat over je eigen achtergrond,de VN steunt echt niet alleen landen met olie,
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:53 schreef KKL het volgende:
Lees dit artikel uit de NRC aub eens rustig.

De VN-macht in Haïti negenduizend blauwhelmen; kosten: 550 miljoen dollar per jaar heeft de straatterreur niet weten te beëindigen. Het ontvoeren van buitenlanders maar ook van gewone Haïtianen is uitgegroeid tot een miljoenenindustrie. Ruim eenderde van de slachtoffers zijn kinderen; in de eerste zes maanden van vorig jaar werden 66 ontvoeringen van minderjarigen gerapporteerd; volgens de VN wordt nog niet de helft aangegeven. Enkele kinderen werden dood teruggevonden nadat losgeld was betaald. De politie wordt verdacht van medeplichtigheid. Misdaad en overheid zijn vanouds verstrengeld, of de regering nu links of rechts is.

De schaarste is nog nijpender nu een deel van de eigen teelt, mais en bonen, is weggespoeld De mensen zijn gewoon te desperaat en onredelijk na de recente stormen De Europese Commissie: 20 miljoen euro in 2008 als humanitaire hulp. Zegde onlangs nog 6 miljoen extra toe. Nederland: 3,3 miljoen euro aan het Internationale Rode Kruis en de VN-organisatie Wereldvoedselprogramma (WFP). De VN brachten 50 miljoen dollar bij elkaar voor noodhulp. Deze bedragen komen in aanvulling op de ontwikkelingshulp van de Verenigde Staten: gemiddeld 150 miljoen dollar per jaar, drie keer wat bijvoorbeeld Guatemala en Honduras ontvangen.

De VS waren tevens de grootste donor van het VN-noodfonds. Canada is tweede grootste donor met 555 miljoen dollar over een periode van vijf jaar. En dan zijn er de tientallen NGOs, het Rode Kruis, Artsen zonder Grenzen, Oxfam, Unicef en honderden kerkgenootschappen die ieder campagnes voeren voor het lenigen van de nood.

De grootste geldstroom is wat Haïtianen in de diaspora, een op de vijf, naar huis sturen: 1,65 miljard dollar in 2007, 30 procent van het bruto binnenlands product. Bevolking: 8,6 miljoen. Oppervlakte: iets kleiner dan België. Kolonie van Frankrijk tot 1804, daarna onafhankelijk.

Levensverwachting: 53 jaar. 54 procent van bevolking leeft van minder dan 1 dollar per dag; 78 procent van minder dan 2 dollar. Analfabetisme: 57 procent van de bevolking ouder dan 12 jaar kan niet schrijven of lezen. Slechts de helft van kinderen in de lagere schoolleeftijd gaat naar school. Kindersterfte: 8 van de 100 kinderen halen niet hun vijfde verjaardag. Mensenrechtenorganisaties schatten dat 400.000 kinderen door hun ouders verlaten zijn. Ze worden gebruikt als huishoudelijke hulp en groeien op zonder scholing en vooruitzichten en staan vaak bloot aan misbruik.
dus jij zegt laat ze nu het maar uitzoeken,ik ken het artikel en weet ook dat er veel is gedaan,is echter geen reden om ze nu te laten barsten.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 21 januari 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:53 schreef KKL het volgende:
Lees dit artikel uit de NRC aub eens rustig.

De VN-macht in Haïti negenduizend blauwhelmen; kosten: 550 miljoen dollar per jaar heeft de straatterreur niet weten te beëindigen. Het ontvoeren van buitenlanders maar ook van gewone Haïtianen is uitgegroeid tot een miljoenenindustrie. Ruim eenderde van de slachtoffers zijn kinderen; in de eerste zes maanden van vorig jaar werden 66 ontvoeringen van minderjarigen gerapporteerd; volgens de VN wordt nog niet de helft aangegeven. Enkele kinderen werden dood teruggevonden nadat losgeld was betaald. De politie wordt verdacht van medeplichtigheid. Misdaad en overheid zijn vanouds verstrengeld, of de regering nu links of rechts is.

De schaarste is nog nijpender nu een deel van de eigen teelt, mais en bonen, is weggespoeld De mensen zijn gewoon te desperaat en onredelijk na de recente stormen De Europese Commissie: 20 miljoen euro in 2008 als humanitaire hulp. Zegde onlangs nog 6 miljoen extra toe. Nederland: 3,3 miljoen euro aan het Internationale Rode Kruis en de VN-organisatie Wereldvoedselprogramma (WFP). De VN brachten 50 miljoen dollar bij elkaar voor noodhulp. Deze bedragen komen in aanvulling op de ontwikkelingshulp van de Verenigde Staten: gemiddeld 150 miljoen dollar per jaar, drie keer wat bijvoorbeeld Guatemala en Honduras ontvangen.

De VS waren tevens de grootste donor van het VN-noodfonds. Canada is tweede grootste donor met 555 miljoen dollar over een periode van vijf jaar. En dan zijn er de tientallen NGOs, het Rode Kruis, Artsen zonder Grenzen, Oxfam, Unicef en honderden kerkgenootschappen die ieder campagnes voeren voor het lenigen van de nood.

De grootste geldstroom is wat Haïtianen in de diaspora, een op de vijf, naar huis sturen: 1,65 miljard dollar in 2007, 30 procent van het bruto binnenlands product. Bevolking: 8,6 miljoen. Oppervlakte: iets kleiner dan België. Kolonie van Frankrijk tot 1804, daarna onafhankelijk.

Levensverwachting: 53 jaar. 54 procent van bevolking leeft van minder dan 1 dollar per dag; 78 procent van minder dan 2 dollar. Analfabetisme: 57 procent van de bevolking ouder dan 12 jaar kan niet schrijven of lezen. Slechts de helft van kinderen in de lagere schoolleeftijd gaat naar school. Kindersterfte: 8 van de 100 kinderen halen niet hun vijfde verjaardag. Mensenrechtenorganisaties schatten dat 400.000 kinderen door hun ouders verlaten zijn. Ze worden gebruikt als huishoudelijke hulp en groeien op zonder scholing en vooruitzichten en staan vaak bloot aan misbruik.
Als dit waar is, is het in eerste instantie natuurlijk mooi dat er zoveel geld vrijgemaakt word, maar als al deze miljarden wellicht gebruikt worden voor het vakantiehuisje van de president, dan is dit een enorme verkwasting van belastinggeld en de beleidsbepalers van Haïti zouden vreselijk op de vingers getikt moeten worden!
erik
 erik - donderdag 21 januari 2010 - 16:01   quote  deeplink  
voor het shirt van Fer is al 430 euro geboden en voor die van van brockhorst 405 euro
bram
 bram - donderdag 21 januari 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 16:01 schreef erik het volgende:
voor het shirt van Fer is al 430 euro geboden en voor die van van brockhorst 405 euro
kijk dat zijn berichten
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 januari 2010 - 16:10   quote  deeplink  
ben het met Styles en KKL eens. Tot de aardbeving was Haïti totaal onbelangrijk voor de media, terwijl daar toestanden heersten waar de honden geen brood van lustte. over twee maanden hoor je er niks meer over en zal blijken dat iederéén, behalve het gewone volk, geprofiteerd heeft van de noodhulp.
heb overigens wel al mn sms'je gestuurd....

Het is jammer dat de collecte bij een uitwedstrijd van Feyenoord gehouden wordt, scheelt toch gauw een kleine 40.000 gulle gevers....
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 januari 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:59 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Als dit waar is, is het in eerste instantie natuurlijk mooi dat er zoveel geld vrijgemaakt word, maar als al deze miljarden wellicht gebruikt worden voor het vakantiehuisje van de president, dan is dit een enorme verkwasting van belastinggeld en de beleidsbepalers van Haïti zouden vreselijk op de vingers getikt moeten worden!
ben ook altijd vrij cynisch wat dit soort acties betreft. Vrienden van mij waren laatst in thailand en hun viel op dat het wagenpark drastisch was ver-suv't in vergelijking met hun vorige bezoek voor de tsunami. dat geeft dan weer te denken....

Zie overigens liever dat ons belasting geld naar dit soort noodhulp gaat dan naar de kansloze militaire missie in afganistan.
sevillana
 sevillana - donderdag 21 januari 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 16:10 schreef hotjumper het volgende:
ben het met Styles en KKL eens. Tot de aardbeving was Haïti totaal onbelangrijk voor de media, terwijl daar toestanden heersten waar de honden geen brood van lustte. over twee maanden hoor je er niks meer over en zal blijken dat iederéén, behalve het gewone volk, geprofiteerd heeft van de noodhulp.
heb overigens wel al mn sms'je gestuurd....

Het is jammer dat de collecte bij een uitwedstrijd van Feyenoord gehouden wordt, scheelt toch gauw een kleine 40.000 gulle gevers....
PRECIES!, EN DE REDEN IS MIJ OOK WEL DUIDELIJK, ER IS NAMELIJK NIETS IN DAT OORD TE VINDEN WAAR DE WESTERSE MAATSCHAPPIJ ZICH MEE KAN VERRIJKEN! THAT'S IT.

P.S.
denk daarbij ook dat tijdens een thuiswedstrijd van Feyenoord aanzienlijk meer geld te genereren valt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door sevillana --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 21 januari 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:56 schreef bram het volgende:

[..]

ik denk dat jij meer praat over je eigen achtergrond,de VN steunt echt niet alleen landen met olie,
de VN steunt niet alleen landen met olie??? sinds wanneer steunen ze überhaupt landen met olie??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 16:59 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

de VN steunt niet alleen landen met olie??? sinds wanneer steunen ze überhaupt landen met olie??
Zo'n beetje vanaf de tijd dat poep nog met een lange oe geschreven werd??
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 21 januari 2010 - 18:38   quote  deeplink  
volgens mij worden de landen met olie alleen maar kapot gemaakt....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 januari 2010 - 18:46   quote  deeplink  
Door hunzelf.. dat klopt.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 januari 2010 - 18:54   quote  deeplink  
de beste remedie tegen door olie gefinancierde schurken staten... Rijdt Amerikaan, dan is de olie zo op.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 21 januari 2010 - 19:31   quote  deeplink  
En als de VN nou steun verleent met sla-olie?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 21 januari 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 18:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zo'n beetje vanaf de tijd dat poep nog met een lange oe geschreven werd??
Uit de tijd dat windows nog gewoon ramen waren, en de batavieren nog met zijn vijven waren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 januari 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 15:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Hartverwarmend wat je doet voor je buurtgenoot, en dat meen ik echt, maar wat bedoel jij met 'genoeg' hulp uit o.a. VN? Dat lees je in kranten en op internet middels persberichten van het o zo eerlijke Amerika, maar feit blijft wel dat er daar gemiddeld bijster weinig verbetering komt in die situatie, maar als we iets op TV laten zien van geholpen mensen knikken we allemaal van opluchting mee. Iedereen heeft Haïti lings laten liggen voor de aardbeving, en dat is niet jou schuld, maar oh wacht... daar is geen olie.....

Ik snap ook dat jij het beste met die mensen voor hebt, maar om nou op ieder cynisch toontje boos te reageren hoeft ook niet, ook al begrijp ik jou teleurstelling.
Er zijn zoveel amerikaanse mariniers geland dat Amerika door de ramp makkelijk het regime omver kan gooien zonder er eens oorlog voor tevoeren.Laten we nu eens hopen dat ze dat in dit geval ook gaan doen.Het zou het land en het volk in de toekomst goed kunnen doen..

En laten we eerlijk blijven in Amerika mag je alles zijn wat je wil zijn..
In landen zoals Afganisthan en bv Iran mag je alleen moslim zijn van het strengste soort.
Ik heb ook niks met Amerika maar ook niet met die andere landen.Maar in Amerika mag je teminste zijn wie je wil zijn...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 21 januari 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er zijn zoveel amerikaanse mariniers geland dat Amerika door de ramp makkelijk het regime omver kan gooien zonder er eens oorlog voor tevoeren.Laten we nu eens hopen dat ze dat in dit geval ook gaan doen.Het zou het land en het volk in de toekomst goed kunnen doen..

En laten we eerlijk blijven in Amerika mag je alles zijn wat je wil zijn..
In landen zoals Afganisthan en bv Iran mag je alleen moslim zijn van het strengste soort.
Ik heb ook niks met Amerika maar ook niet met die andere landen.Maar in Amerika mag je teminste zijn wie je wil zijn...
In amerika zijn ze stapelgek.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 21 januari 2010 - 22:11   quote  deeplink  
heel gek
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 januari 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 22:06 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

In amerika zijn ze stapelgek
Ja maar niet zo gek als de Belgen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 21 januari 2010 - 22:14   quote  deeplink  
heb je een puntje
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 21 januari 2010 - 22:22   quote  deeplink  
.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 januari 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]
in Amerika mag je teminste zijn wie je wil zijn...
nee hoor, geen moslim!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2010 - 08:13   quote  deeplink  
Of Canadees.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 22 januari 2010 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 08:13 schreef Stylzz het volgende:
Of Canadees.
die zijn bij ons niet populair meer
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2010 - 08:42   quote  deeplink  
In amerika ook niet, net als Mexicanen overigens.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 22 januari 2010 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 08:42 schreef Stylzz het volgende:
In amerika ook niet, net als Mexicanen overigens.
en dat terwijl het een kwestie van een paar jaar is voor spaans de eerste taal is in dat land
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2010 - 09:28   quote  deeplink  
Even over Haiti.
Opbrengst NL: over de 40milj
Opbrengst Be: ca 6milj

Zijn we dan allemaal zo gul of zo gek hier?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 22 januari 2010 - 09:30   quote  deeplink  
Belgie begint vandaag met actie op de radio.
Bron.Ruud de Wild.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door hoogvliet010 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 januari 2010 - 09:35   quote  deeplink  
Gefeliciteerd met uzelf! In totaal gaf Nederland 83.400.000 euro aan Haïti. Dat klinkt leuk, maar laten we eens kijken wat dit bedrag betekent in Haitiaanse begrippen. De meeste Haitianen rooien het met 66 cent per dag. Er zijn ongeveer 5 miljoen personen die arbeid kunnen verrichten. Even heel ruim rekenen. Onze postcodeloterijprijs inclusief belastinver2,5voudiger kan je verdelen over 5 miljoen kostwinnaars. Dat betekent dus 16,6 euro per persoon, en dan kom je ruimschoots uit boven één compleet maandsalaris! Zou je Haïti echt uit de problemen willen helpen, dan geef je dit geld gewoon lekker cash aan elke Haitiaan. Dat is een extreme ultraboost van de economie die nu op z'n gat ligt. En bedenk dan dat er in bijna IEDER land ter wereld dit soort bedragen worden binnengeharkt. Dan heb je dus binnen een maand een McDonalds, een Lidl, een ABN-Amrobank, hypotheekadviseurs en Dirk Scheeringa maak je er minister van Financiën. Kortom. Beschaving! Dan nog is er ruimschoots genoeg geld over om alles weer op te bouwen in shockproof beton Maar helaas. Dit geld is bedoeld om uit te geven aan witte Toyota Landcruisers, onderzoekers, rondvluchten, digitale camera's, advocaten, hoeren, condooms, overhead en niet te vergeten overhead.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord steunt benefietuitzending voor Haïti









0.0103130