|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
De volgende spelers staan op scherp, en kunnen dus bij een volgende kaart de klassieker missen: V. Bronckhorst, Fer en Bahia.
natuurlijk ook spelers die rood krijgen missen de thuiswedstrijd tegen 020 |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
in principe hoef je tegen vvv geen kaarten te halen.. hoe zit het overigens met kaarten die ze in de beker oplopen? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Als been slim is zet hij deze mensen op de bank.. met de invallers moet je hetmet gemak halen! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja want het is nu na de winterstop dus wij hebben inmiddels Honda gekocht volgens antoniorijen's neefje uit maastricht. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
wat wordt er weer makkelijk over gedacht deze wedstrijd
ik zie dit toch als een lastige uitwedstrijd..ook zonder honda bij vvv
we kunnen ons niet veroorloven om belangrijke spelers op de bank te houden, anders ga je daar gewoon de boot in |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 13:49 schreef hotjumper het volgende:in principe hoef je tegen vvv geen kaarten te halen.. hoe zit het overigens met kaarten die ze in de beker oplopen? gelden alleen voor de beker |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 13:55 schreef Xapter het volgende:Als been slim is zet hij deze mensen op de bank.. met de invallers moet je hetmet gemak halen! Helemaal 100% eens. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 14:04 schreef Feijenoord1908 het volgende:wat wordt er weer makkelijk over gedacht deze wedstrijd ik zie dit toch als een lastige uitwedstrijd..ook zonder honda bij vvv we kunnen ons niet veroorloven om belangrijke spelers op de bank te houden, anders ga je daar gewoon de boot in ben het eigenlijk met jou eens. In De Kuip was het ook kut met een grote K. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ja,en als Bahia en Gio geel krijgen?? Kun je toch beter tegen vvv een risico nemen dan dat je ze moet missen tegen de j***n. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik ook, onderschatting is het grootste gevaar |
|
|
|
|
r o y k ee
|
|
|
ik begrjip er HELEMAAL niets van ... Gio fer en Bahia zijn namelijk al geschorst geweest.. met 4 gele kaarten!!!!! Dus lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat het ook gebeurd bij een 5e gele kaart in dit geval.. maar ik vind interessanter hoe het kan ?! iemand ?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Fer kan zijn zevende krijgen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 14:04 schreef Feijenoord1908 het volgende:wat wordt er weer makkelijk over gedacht deze wedstrijd ik zie dit toch als een lastige uitwedstrijd..ook zonder honda bij vvv we kunnen ons niet veroorloven om belangrijke spelers op de bank te houden, anders ga je daar gewoon de boot in hoe kan je nou dat risico nemen? Wat nou als fer en bronckhorst geel halen? dan ben je zwaar de lul tegen ajax! kan je beter op safe spelen tegen VVV hofland ipv bahia, el ahmadi ipv fer, de cler ipv gio.. moet allemaal geen probleem zijn dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overschatting is ook gevaarlijk. |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
Enoh de Zeeuw Vertongen Alderweireld en Suarez staan ook op scherp!!!!
Wie kent iemand van AZ die deze 5 ajakkes mannetjes een kaartje willen aannaaien?
;-) hehe. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Precies de zeeuw is al geschorst tegen AZ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon nog een keer schorsen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 16:21 schreef r o y k ee het volgende:ik begrjip er HELEMAAL niets van ... Gio fer en Bahia zijn namelijk al geschorst geweest.. met 4 gele kaarten!!!!! Dus lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat het ook gebeurd bij een 5e gele kaart in dit geval.. maar ik vind interessanter hoe het kan ?! iemand ?? idd, snap er ook niks van, terwijl bij andere club gewoon pas na 5 gele kaarten sprake is van een schorsing. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 16:49 schreef XTENDER het volgende:Enoh de Zeeuw Vertongen Alderweireld en Suarez staan ook op scherp!!!! Wie kent iemand van AZ die deze 5 ajakkes mannetjes een kaartje willen aannaaien? ;-) hehe. We mogen blij zijn dat er zoveel ajacieden op scherp zijn en dat ze tegen AZ moeten.. stuk lastiger dan VVV... met twee of drie spelers uit het B-elftal moet met gemak gewonnen worden van VVV |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 - 16:21 schreef r o y k ee het volgende:ik begrjip er HELEMAAL niets van ... Gio fer en Bahia zijn namelijk al geschorst geweest.. met 4 gele kaarten!!!!! Dus lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat het ook gebeurd bij een 5e gele kaart in dit geval.. maar ik vind interessanter hoe het kan ?! iemand ?? ze waren geschorst met 3 kaarten. nu nummer 5 is ook schorsing, en bij fer is het al nummer 7. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
snap geen ene reet van die schorsingen
ben je dan bij 3, 5 7, enz....geschorst ofzo??? |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: als ik het goed heb wel ja.,.... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
volgens mij is het na 3 kaarten daarna na 2 en daarna na elke gele kaart.. |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
quote: Bij de 5e gele kaart is het volgens mij de eerste keer dat je daardoor een schorsing krijgt, daarna dacht ik na elke gele kaart die daarop volgt ook een schorsing
Voor de beker is het bij de 2e gele kaart al een schorsing Feyenoord: - niemand geschorst - niemand op scherp, nog geen gele kaart gevallen
PSV: - Dzsudzsák is geschorst - Toivonen en Bakkal staan op scherp (maar heeft geen gevolgen voor wedstrijd tegen Feyenoord, dan kunnen ze gewoon meedoen) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij staat Bahia helemaal niet op scherp,heeft pas z`n straf uitgezeten. En de Zeeuw is dit weekend geschorst... En nu naar de Iersepub schuin tegenover graatje
|
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
quote: LOL
De Zeeuw is geschorst tegen AZ en kan dus weer meedoen tegen Feyenoord. Bahia heeft 4 gele kaarten in totaal deze competitie, dus na één gele kaart geschorst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2010 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maakt niet uit wie dr speelt tegen 020 als ze t gras maar opvreten. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: koeien in het veld? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Enige positieve van vandaag.. Ze hebben geen geel gekregen.
Nu nog oppassen voor rood, woensdag. |
|
|
|