BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nicolas Lodeiro

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - dinsdag 26 januari 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 16:22 schreef freakie het volgende:
ja das waar love ajax! T is wel zo dat we dat bij sulejmani ook dachten toen pantelic kwam.. wat dus jol zei deed me wel goed hij ziet suarez dus met lodeiro erbij als spits.. Geen pantelic.. Noodaankoop dus die pantelic..
lodeiro is aanvallende middenvelder dus geen spits.
dus ook geen vervanger van pantelic.
en marcAFCA wat meerdere hier al eerder zeiden die youtube filmpjes zijn leuk.
maar wat je ziet zijn hoogtepunten zoals van meerdere spelers.
via zulke filmpjes kan je meeste spelers wel goed maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2010 door bully --
freakie
 freakie - woensdag 27 januari 2010 - 07:36   quote  deeplink  
zeg ook niet dat hij vervanger is van pantelic.. Dat zou suarez moeten zijn..
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 27 januari 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Suarez is geen spitstype als Pantelic.
Laat die gozer nou lekker van rechts of links komen. Dat maakt niet uit.
Als Lodeiro.. die inmiddels 20 is dus geen beginnend talent zoals Eriksson... nu echt goed past met Suarez en Pantelic of Suk...

Weet je...

ik weet het niet meer met al die spelers...
we hebben er meer dan 70. wordt er gvd gek van...
remco k
 remco k - woensdag 27 januari 2010 - 18:07   quote  deeplink  
volgens mij zijn er momenteel 17 spelers verhuurd waarvan er op 6 spelers een optie tot koop is, van deze 76 contractspelers zijn er ongeveer iets meer dan 40 jeugdcontracten. Het is duidelijk dat er spelers wegmoeten, dit zal echter niet veel invloed hebben op het 1e elftal, niet heel veel om je druk over te maken dus.
PETER111
 PETER111 - maandag 01 februari 2010 - 11:10   quote  deeplink  
http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/192562-ajax-aankoop-zit-in-uruguay-te-wachten.html

AJAX-AANKOOP ZIT IN URUGUAY TE WACHTEN
Nicolas Lodeiro komt woensdag nog niet voor Ajax in actie tijdens de thuiswedstrijd tegen Roda JC. De middenvelder uit Uruguay wacht in Montevideo nog op een bericht van de Nederlandse ambassade voor een verblijfsvergunning. Hij is al in het bezit van een werkvergunning.

Lodeiro tekende vorige week een contract van 2,5 jaar bij Ajax. Trainer Martin Jol hoopt dat de creatieve middenvelder zondag tegen FC Twente kan debuteren. De kans is klein dat Ajax naast Lodeiro nog iemand aantrekt. De directie heeft Jol nogmaals laten weten dat de vereniging nog steeds veel spelers op de loonlijst heeft staan.

http://www.sportweek.nl/voetbal/127233/Ajax-aanwinst_Lodeiro_in_afwachting_op_werkvergunning

Nicolas Lodeiro (foto) moet nog even wachten tot hij zijn Ajax-shirt voor het eerst mag aantrekken, zegt de Telegraaf. De nieuwste aanwinst van de Amsterdammers heeft nog geen training in de hoofdstad mogen afwerken, aangezien hij nog wacht op een werkvergunning. En zonder dat papiertje mag hij volgens de wet zelfs niet eens trainen,' weet trainer Martin Jol.

Als de vergunning op korte termijn binnen is, maakt Lodeiro waarschijnlijk wel meteen deel uit van de wedstrijdselectie voor de wedstrijd tegen Roda JC van komende woensdag in de Arena. Onlangs heeft de spits nog in Uruguay gespeeld, waardoor hij fit kan beginnen aan zijn periode bij Ajax.

2 vrij verschillende berichten. Kan hij nou wel of niet tegen roda mee doen?
bully
 bully - maandag 01 februari 2010 - 19:02   quote  deeplink  
Nicolas Lodeiro komt woensdag nog niet voor Ajax in actie tijdens de thuiswedstrijd tegen Roda JC. De middenvelder uit Uruguay wacht in Montevideo nog op een bericht van de Nederlandse ambassade voor een verblijfsvergunning. Hij is al in het bezit van een werkvergunning.

Lodeiro tekende vorige week een contract van 2,5 jaar bij Ajax. Trainer Martin Jol hoopt dat de creatieve middenvelder zondag tegen FC Twente kan debuteren. De kans is klein dat Ajax naast Lodeiro nog iemand aantrekt. De directie heeft Jol nogmaals laten weten dat de vereniging nog steeds veel spelers op de loonlijst heeft staan.

De nummer drie van de eredivisie leende de afgelopen weken wel een aantal spelers uit. Daley Blind (FC Groningen), Jeffrey Sarpong (NEC), Dario Cvitanich (CF Pachuca), Mitchell Donald (Willem II) en Bruno Silva (Internacional) maken het seizoen af bij een andere club.
http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/192562-ajax-aankoop-zit-in-uruguay-te-wachten.html
bahbah
 bahbah - maandag 01 februari 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:02 schreef bully het volgende:

De nummer drie van de eredivisie leende de afgelopen weken wel een aantal spelers uit. Daley Blind (FC Groningen), Jeffrey Sarpong (NEC), Dario Cvitanich (CF Pachuca), Mitchell Donald (Willem II) en Bruno Silva (Internacional) maken het seizoen af bij een andere club.
Martin Jol heeft definitief een streep gezet door de naam van Khalid Boulahrouz. De verdediger van VfB Stuttgart wilde voor een kwart van zijn huidige salaris komen voetballen, maar de Raad van Commissarissen van Ajax ging voor de huur liggen. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. Ook Mido Hossam, Edson Braafheid en Gergely Rudolf bleken onlangs te hoog gegrepen voor Ajax.
EN HIER WORD IK DUS KOTSMISSELIJK VAN....IEMAND DIE VOOR EEN KWART VAN ZIJN SALARIS WIL KOMEN VOETBALLEN(HOEZO WATER BIJ DE WIJN DOEN)HOUDEN ZE NOG BUITEN DE DEUR.....
bahbah
 bahbah - maandag 01 februari 2010 - 19:46   quote  deeplink  
tis weer lekker geregeld allemaal.....bij welke topclub hoor je dit nog meer(ook het verhaal van lodeiro)
ff denken

nog ff denken........

ehhhhhh
precies!!!!

G E E N E E N!!!!!!
freakie
 freakie - maandag 01 februari 2010 - 20:50   quote  deeplink  
wat ist dan verkeert gezegt? lodeiro was er bij twente hebben ze gezegt..
remco k
 remco k - maandag 01 februari 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:44 schreef bahbah het volgende:

[..]

Martin Jol heeft definitief een streep gezet door de naam van Khalid Boulahrouz. De verdediger van VfB Stuttgart wilde voor een kwart van zijn huidige salaris komen voetballen, maar de Raad van Commissarissen van Ajax ging voor de huur liggen. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. Ook Mido Hossam, Edson Braafheid en Gergely Rudolf bleken onlangs te hoog gegrepen voor Ajax.
EN HIER WORD IK DUS KOTSMISSELIJK VAN....IEMAND DIE VOOR EEN KWART VAN ZIJN SALARIS WIL KOMEN VOETBALLEN(HOEZO WATER BIJ DE WIJN DOEN)HOUDEN ZE NOG BUITEN DE DEUR.....
Volgens mij is er altijd al heel duidelijk geroepen dat er pas spelers kunnen komen als er spelers weggaan, ajax heeft geen spelers verkocht dus kan het van geluk spreken dat lodiero gekocht is. maw ajax houd zich aan hun woord en dan is het weer niet goed.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 01 februari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
ja hoop dat Lodeiro morgen mee kan trainen.
freakie
 freakie - maandag 01 februari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
hopen maar waarschijnlijk dus niet...
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 03 februari 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is er altijd al heel duidelijk geroepen dat er pas spelers kunnen komen als er spelers weggaan, ajax heeft geen spelers verkocht dus kan het van geluk spreken dat lodiero gekocht is. maw ajax houd zich aan hun woord en dan is het weer niet goed.
Ik vraag me af of Ajax niet beter die paar ton voor Boulahrouz en Rudolf had kunnen betalen ipv 4 miljoen voor Lodeiro?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door PSVMocro --
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 16:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Ajax niet beter die paar ton voor Boulahrouz en Rudolf had kunnen betalen ipv 4 miljoen voor Lodeiro?
weet ik niet, Lodiero gaat het goed doen in amsterdam daar geloof ik heilig in, en niet te vergeten het is ook een investering in suarez geweest..
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 15 februari 2010 - 13:46   quote  deeplink  
maar het wel weer een risico die je neemt.. voor iemand die je eigenlijk niet of nauwelijks kent.. en aangezien ons middenveld al aardig druk bezet is, ik weet het niet ik hoop dat het een toppertje word... anders zou het voor mij het eerste blundertje worden van Jol...
freakie
 freakie - maandag 15 februari 2010 - 13:53   quote  deeplink  
lodeiro is niet alleen middeveld maar ook een speler voor rommedhal..
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 16:01 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

inderdaad.......inderdaad..........dat hadden ze veel beter kunnen doen ja......
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 17:42   quote  deeplink  
tis niet eens een basisspeler.......is toch niet te geloven gewoon.......talenten genoeg toch?koop dan iemand voor de basis,of tenminste iemand die je echt nodig hebt(rudolph)
freakie
 freakie - maandag 15 februari 2010 - 18:11   quote  deeplink  
haha bahbah is gek.. Lodeiro is niet gelijk basis.. Hoe kan je zoiets verwachten hij mist training met de groep.. En of boularouz had je ook niet zomaar iets gehad.. Denk t niet en rudolf is ook talent en staat er ook niet gelijk in.. Belagelijk bahbah..
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 18:11 schreef freakie het volgende:
haha bahbah is gek.. Lodeiro is niet gelijk basis.. Hoe kan je zoiets verwachten hij mist training met de groep.. En of boularouz had je ook niet zomaar iets gehad.. Denk t niet en rudolf is ook talent en staat er ook niet gelijk in.. Belagelijk bahbah..
belachelijk?lodeiro was toch het mannetje bij nacional?De spelmaker...heeft de laatste twee wedstrijden toch gespeeld IN DE BASIS bij uruguayaanse elftal?hoezo belachelijk?
niet alle voetballers moeten eerst 10.000 trainingen gehad te hebben bij ajax,voordat ze van enige waarde kunnen zijn....sommige staan er gewoon,zoals suarez toen ie van groningen kwam.en boulahrouz ook niet meteen?pffff dat is pas belachelijk.....
remco k
 remco k - maandag 15 februari 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 18:23 schreef bahbah het volgende:

[..]

belachelijk?lodeiro was toch het mannetje bij nacional?De spelmaker...heeft de laatste twee wedstrijden toch gespeeld IN DE BASIS bij uruguayaanse elftal?hoezo belachelijk?
niet alle voetballers moeten eerst 10.000 trainingen gehad te hebben bij ajax,voordat ze van enige waarde kunnen zijn....sommige staan er gewoon,zoals suarez toen ie van groningen kwam.en boulahrouz ook niet meteen?pffff dat is pas belachelijk.....
Ajax heeft Lodiero gekocht als basisspeler bij ajax, echter als je de "talenten" ziet die ajx de afgelopen jaren heeft gekocht, dan is het logisch dat Jol hem rustig brengt..
freakie
 freakie - maandag 15 februari 2010 - 18:30   quote  deeplink  
lodeiro moet in het team gewerkt worden.. Suarez stond er omdat hij lange voorbereiding had.. Ff nadenken..
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 18:59   quote  deeplink  
lodeiro komt van een gerenommeerde club uit uruquay,de nummer 10 daar.....razend populair,nationale team inmiddels....zullen we m bij ajax even zijn ontwikkeling in de weg gaan staan?
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 19:03   quote  deeplink  
net als met eriksen,let maar op...laat jol m dit en volgend seizoen alleen maar invallen...want hij is nog zooooooo jong.......ja dat is ie ook als ie 20 is,net als lodeiro.....ff nadenken.
freakie
 freakie - maandag 15 februari 2010 - 19:18   quote  deeplink  
nee beste bahbah.. Eriksen is jong ja.. En eriksen is nog niet binnen of hij moet het al maken.. Had boula ook niet gedaan want die is ook veel gebleseert geweest sorry laNg gebleseert.. maar suarez stond er gelijk o,dat hij begin van de transferperiode gekocht is en dus veel oefen partijen kan meedoen.. Lodeiro kan dat niet en tegen twente en hereveen vindt ik het niet meer dan logisch.. T zijn ook maar 2 weken.. Die wordt egt wel gauw gebracht.. Eeriksen heb je niet zo haast mee..
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 19:18 schreef freakie het volgende:
nee beste bahbah.. Eriksen is jong ja.. En eriksen is nog niet binnen of hij moet het al maken.. Had boula ook niet gedaan want die is ook veel gebleseert geweest sorry laNg gebleseert.. maar suarez stond er gelijk o,dat hij begin van de transferperiode gekocht is en dus veel oefen partijen kan meedoen.. Lodeiro kan dat niet en tegen twente en hereveen vindt ik het niet meer dan logisch.. T zijn ook maar 2 weken.. Die wordt egt wel gauw gebracht.. Eeriksen heb je niet zo haast mee..
kijk eens goed naar de eerste helft tegen heerenveen en naar de tweede helft.....echt met eriksen nam ajax het middenveld over...meer druk naar voren,duidelijk zichtbaar.....eriksen heeft geen twee jaar nodig om er te staan....accepteer nou eens dat je talenten hebt en super-talenten...eriksen is(net als boilesen)een supertalent....die staat er volwaardig in het nieuwe seizoen...maar het maakt niet uit wat jij en ik hier lopen te bakkeleien(in de goede zin van het woord)want eriksen zal het zelf wel laten zien.....
freakie
 freakie - maandag 15 februari 2010 - 19:42   quote  deeplink  
eriksen heeft nog niks laten zien maar denk inderdaad wel dat t super talent is maar spelers die nieuw zijn moet je niet gelijk brengen want als ajax verliest met lodeiro en eriksen krijgen die heeel veel kritiek...
bully
 bully - maandag 15 februari 2010 - 23:54   quote  deeplink  
natuurlijk zijn het talenten.
maar dat zegt ook niks want hoeveel van die zogenaamde supertalenten hebben we niet zien mislukken of het net even niet hadden.
we moeten gewoon afwachten.
beide hebben goede indruk op mij gemaakt en hoop dat ze dat in de toekomst ook zullen waarmaken.
maar zekerheid hebben we nooit.
bahbah
 bahbah - dinsdag 16 februari 2010 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:54 schreef bully het volgende:
natuurlijk zijn het talenten.
maar dat zegt ook niks want hoeveel van die zogenaamde supertalenten hebben we niet zien mislukken of het net even niet hadden.
we moeten gewoon afwachten.
beide hebben goede indruk op mij gemaakt en hoop dat ze dat in de toekomst ook zullen waarmaken.
maar zekerheid hebben we nooit.
en welke periode denk jij dan?
bahbah
 bahbah - dinsdag 16 februari 2010 - 00:19   quote  deeplink  
seedorf was 16.....die draait toch lekker mee in de basis al heel zijn leven.....eriksen is nu 18......waarom moet ie dan twee jaar wachten?
alibabba
 alibabba - dinsdag 16 februari 2010 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 19:42 schreef freakie het volgende:
eriksen heeft nog niks laten zien maar denk inderdaad wel dat t super talent is maar spelers die nieuw zijn moet je niet gelijk brengen want als ajax verliest met lodeiro en eriksen krijgen die heeel veel kritiek...
Eriksen is de speler waar Ajax enorme behoefte aan heeft, als je dat niet snapt ben je geen Ajacied. Fantastische speler die, in de tijd dat hij speelde, mij voldoende heeft overtuigd. In de 1e wedstrijd tegen Nac-uit had hij al geweldige loopacties, maar dat werd door andere spelers niet opgemerkt. Zet het geluid van die commentatoren af, let niet op de schIJtsrechter en kijk naar de souplesse van Eriksen. LET OP; Cruijff gaat hem enorm prijzen, want Eriksen is BRILJANT.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2010 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 18:59 schreef bahbah het volgende:
lodeiro komt van een gerenommeerde club uit uruquay,de nummer 10 daar.....razend populair,nationale team inmiddels....zullen we m bij ajax even zijn ontwikkeling in de weg gaan staan?
die jongen komt net kijken.. daarbij neemt hij volgend seizoen de plaats in van Emanuelson denk ik...
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 16 februari 2010 - 14:19   quote  deeplink  
denk het ook.. hij is meer gehaald voor volgend jaar
bully
 bully - dinsdag 16 februari 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 00:18 schreef bahbah het volgende:

[..]

en welke periode denk jij dan?
over het geheel.
er zijn genoeg spelers bij ajax doorgebroken maar ook zeer veel waar grote toekomst van werd verwacht niet.
oa Donny Huysen
Dan Pedersen
Oulida
en nog veel meer.
en wie kent brian roy niet.
was ook zo`n super talent maar heefd er ook niet uitgehaald wat iedereen van hem verwachte.
en ik zeg ook niet dat deze twee mislukken.
ze hebben juist beide een goede indruk op mij gemaakt.
maar zeg alleen dat het nog afwachten is.
er kan zoveel gebeuren blessures doorzettingsvermogen enz.
AlexAFCA
 AlexAFCA - woensdag 17 februari 2010 - 07:24   quote  deeplink  
Goede speler hoor! ;)
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 16:56   quote  deeplink  
heeft vandaag niet al te veel laten zien.. maar heeft ook zeker geen slechte dingen laten zien.. afwachten dus..
Subaru
 Subaru - zondag 21 februari 2010 - 16:58   quote  deeplink  
die laatste pass op rommedahl was van grote schoonheid

maar hij heeft ook niet veel ballen gehad om wat te doen
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
klopt hij heeft wel die mooie pass gehad een leuke actie maar tsja is niet om over te oordelen..
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
wat kun je van een kwartier voetbal zeggen, hij werd een paar keer aangspeeld om een duel aan te gaan en dat is volgens mij niet z'n sterkste punt, inderdaad hele mooie pass op rommedhaal
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 21 februari 2010 - 17:18   quote  deeplink  
ja pass op Rommedahl en die panna was lekker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nicolas Lodeiro

0.0069570