BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen: Feyenoord 5 jaar middenmoot

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
finsend
 finsend - vrijdag 22 januari 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Vanavond in Voetbal International zei Johan Derksen dat Feyenoord, gezien de situatie, zich de komende vijf jaar moet richten op de middenmoot en de blijkbaar nog 36 miljoen euro als prioriteit moet stellen.

Vaak ben ik het met Johan eens, maar ik denk toch echt dat hij hier fout zit!
Ik denk dat Feyenoord door moet gaan met hoe het momenteel bezig is.
Dat we geen kampioen worden, vind ik niet rampzalig.
Tuurlijk droom ik daarvan, maar wat niet gaat gaat niet.
Met Been en Beenhakker aan het roer is Feyenoord op de goede weg.
Bovendien blijf ik erbij: zolang er in het veld gepresteerd wordt en er dus europees voetbal gehaald wordt, komt alles goed en hoef je dus sowieso niet 5 jaar te gaan verpesten aan de middenmoot!!!

Wat vinden jullie?
sevillana
 sevillana - vrijdag 22 januari 2010 - 23:15   quote  deeplink  
die snor is gewoon een ordinaire doemdenker, hij kan altijd wel een excuus aandragen voor z'n ongelijk, wat hij in dit geval dus ook heeft.
we zijn gvd geen sparta, ook al komen we ook uit Rotterdam!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2010 - 23:26   quote  deeplink  
feyenoord 5 jaar middenmoot?
dit jaar zei je al dat feyenoord meedraait in de top 5, en dit is pas het begin van het proces wat been aan het opbouwen is.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 22 januari 2010 - 23:29   quote  deeplink  
dit heeft ie al 1000x verkondigt, en theoretisch gezien heeft hij ook gelijk. toch denk ik dat hij onze jeugd onderschat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 22 januari 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:29 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
dit heeft ie al 1000x verkondigt, en theoretisch gezien heeft hij ook gelijk. toch denk ik dat hij onze jeugd onderschat.
ja maar die theorie zegt niks, kijk dan naar de prestaties alleen al. Als de theorieen praktijk zouden zijn dan was het 'rijke' ajax de afgelopen jaren kampioen geworden.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 22 januari 2010 - 23:34   quote  deeplink  
dat is een heel ander verhaal, maar toch
don44
 don44 - vrijdag 22 januari 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Doemdenker ja laat hem maar dromen ons feyenoord heeft goud in handen met zo'n opleiding. Negatief gelul om je zender maar vol te krijgen ik stop met vi en dit zullen meer supporters moeten doen dan zal hij wel inbinden........
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 22 januari 2010 - 23:40   quote  deeplink  
hij heeft meer bronnen dan de doorsnee mens heur...
sevillana
 sevillana - vrijdag 22 januari 2010 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:40 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
hij heeft meer bronnen dan de doorsnee mens heur...
dus? ......................... dan heeft hij gelijk?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 22 januari 2010 - 23:50   quote  deeplink  
ja
sevillana
 sevillana - vrijdag 22 januari 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ja
tsja, ..............................................................................
derq
 derq - zaterdag 23 januari 2010 - 00:04   quote  deeplink  
t is toch ook zo. we zijn de laatste jaren gewoon middenmoot en dan kan het alleen maar meevallen.... de torenhoge verwachtingen maken een boel stuk binnen onze club!
daan2009
 daan2009 - zaterdag 23 januari 2010 - 00:19   quote  deeplink  
wat een nonsins gewoon er tegen aan zien waar het schip strand
Wallie1908
 Wallie1908 - zaterdag 23 januari 2010 - 00:44   quote  deeplink  
5 jaar. Geloof er niets van. We zullen heus nog wel moeten bloeden, maar dit is kolder. Mario en Leo en vrienden zijn op de goede weg met Feyenoord en daar moeten we ons aan vast houden.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 23 januari 2010 - 00:47   quote  deeplink  
We zijn gewoon lekker bezig,wie had verwacht dat we 020 half januari op 3 punten zetten.
Volgend jaar KAMPIOENE
Xapter
 Xapter - zaterdag 23 januari 2010 - 02:44   quote  deeplink  
kut zooi
verhaal getyped en weg is die!
mij zie je hier een week niet terug

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2010 door Xapter --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 23 januari 2010 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ja
Ja, hij heeft gelijk, en denken jullie dat al dat talent, waar we volgens bijna iedereen 1000 bussen van vol hebben als je het moet geloven, niet door andere clubs gescout of weggehaald gaat worden, er is echt nergens geld voor....Dit seizoen zal het goed gaan, maar wat als alle contractverleningen achter de rug zijn, wie blijven er dan nog over?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 23 januari 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 02:44 schreef Xapter het volgende:
kut zooi
verhaal getyped en weg is die!
mij zie je hier een week niet terug
voelt heeeeeeeeeeeeel kut ja hahaha
serge-fr
 serge-fr - zaterdag 23 januari 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Wat een onzin. Voetbal is onvoorspelbaar. Mensen kunnen alleen maar raden en gissen wat ze denken te weten, maar dat geeft nooit zekerheid. Je weet nooit hoe het verder gaat in de voetballerij, en zeker niet met de clubs(zie AZ) Er kan nog van alles gebeuren. We kunnen alleen maar hopen, en voorlopig gaat het goed bij Feyenoord, op het financiele plaatje na dan, er is zeker nog een goede toekomst bij Feyenoord om aan te pikken bij de top3.
darwin
 darwin - zaterdag 23 januari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Wat een onzin van die derksen. Als Feyenoord van ajax wint staan we gewoon weer top 3. Van de zogenaamde routiniers waarvan de contracten aflopen heeft alleen van Bronkhorst gepresteerd en hoeven goedkopere vervangers zullen het heus niet slechter doen dan de afgelopen jaren. Derksen heeft ook altijd heerenveen en groningen geroemd om hun goede beleid en waar staan die nu dan?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 23 januari 2010 - 13:06   quote  deeplink  
steek ze snor in de fik!!!
Terminator
 Terminator - zaterdag 23 januari 2010 - 13:13   quote  deeplink  
hahahahahaha mevrouw derkesen kan je toch al niet serieneus nemen en ten tweede zijn programma is voor mij al jarenlang een derderangsprogramma waar ikzelf nooit naar kijk maar het slaat wel aan bij de rest van nerderland dus ik zou zeggen hij kan erover mee praten als het over de middenmoot gaaat he die loser!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 23 januari 2010 - 13:16   quote  deeplink  
En Hans Kraay jr erbij graag
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 23 januari 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 13:16 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
En Hans Kraay jr erbij graag
doen we;)
Terminator
 Terminator - zaterdag 23 januari 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 - 23:26 schreef patrickpsv15 het volgende:
feyenoord 5 jaar middenmoot?
dit jaar zei je al dat feyenoord meedraait in de top 5, en dit is pas het begin van het proces wat been aan het opbouwen is.
hehehe die halfslachtige snor weet zelf niet eens meer wat tie segt!de ene keer lult tie zo en de andere keer weer de andere kant op!zeker weer geld gehad van joop van ellende en mevrouw de mol en die andere koekenbakkers anders krijgt tie waarschijnlijk geen prattijd meer die hoer van de media!hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2010 door Terminator --
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 23 januari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
Johan zei dat onze vedettes nu allemaal leuk zeggen dat ze misschien wel bij feyenoord blijven voor 1/3 van het loon, maar dat als het er op aankomt ze allemaal vertrekken voor het geld. Persoonlijk denk ik dat gio zoiets niet zal doen en hoe zit het met tomasson?

Maar derksen heeft wel een punt wanneer hij zegt dat feyenoord die 36 miljoen als prioriteit moet stellen en niet de "rollator van leo op de coolsingel"
Het nieuwe stadion kunnen we op deze manier ook wel vergeten, dus de begroting zal ook alleen maar achteruit gaan met miljoenen per jaar, dan moet je haast wel kampioen worden om te overleven.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 23 januari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
maar het belangrijkste wat derksen zei: feyenoord heeft de steun van het legioen heeeel erg hard nodig. zowel nu als de komende jaren. zowel financieel als sportief.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 23 januari 2010 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 13:48 schreef BRAYY het volgende:
maar het belangrijkste wat derksen zei: feyenoord heeft de steun van het legioen heeeel erg hard nodig. zowel nu als de komende jaren. zowel financieel als sportief.
Als ik de financien van Derksen had zou ik graag steunen, maar betaal mijn seizoenkaart al, en mijn lidmaatschap van Het Legioen, en kaarten voor de uitwedstrijden. Mijn kachel en electriciteit thuis lopen niet op mooie herinneringen net als de auto en helaas de vriendin...En ben al weer hard aan het sparen voor volgend jaar als we weer met z'n alle Europa in mogen...busje, hotel, natje en drankje en ditje en datje.....Dus als Derksen voor de financien zorgt met z'n miljoenenbedrijf doe ik mijn best in de stadions
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 januari 2010 - 16:09   quote  deeplink  
derksen is een lul
sevillana
 sevillana - zaterdag 23 januari 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 09:05 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Ja, hij heeft gelijk, en denken jullie dat al dat talent, waar we volgens bijna iedereen 1000 bussen van vol hebben als je het moet geloven, niet door andere clubs gescout of weggehaald gaat worden, er is echt nergens geld voor....Dit seizoen zal het goed gaan, maar wat als alle contractverleningen achter de rug zijn, wie blijven er dan nog over?
1000 bussen is wat overdreven, maar er loopt nog wel wat te ballen op Varkenoord hoor.
de eerstkomende jaren zullen we nog niet baden in weelde maar ik ben er van overtuigd dat Feyenoord terug komt waar het hoort.
AAN DE TOP DUS !!!
om te beginnen gewoon volgend seizoen weer europees voetbal spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 januari 2010 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 januari 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 20:32 schreef sevillana het volgende:

[..]

1000 bussen is wat overdreven, maar er loopt nog wel wat te ballen op Varkenoord hoor.
de eerstkomende jaren zullen we nog niet baden in weelde maar ik ben er van overtuigd dat Feyenoord terug komt waar het hoort.
AAN DE TOP DUS !!!
om te beginnen gewoon volgend seizoen weer europees voetbal spelen.
.
sevillana
 sevillana - zaterdag 23 januari 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

.
eens?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 23 januari 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 - 16:09 schreef hotjumper het volgende:
derksen is een lul
eens
qwerto
 qwerto - zaterdag 23 januari 2010 - 23:32   quote  deeplink  
juist ja middenmood daarmee werken we ook echt schulden weg want Geen europees voetbal spelen levert veel geld op joh moest je eens weten Miljoenen !

ONZIN we MOETEN top 5 eindigen om zo europees te spelen en aanzienlijke bedragen binnen te halen 1+1=2
Xapter
 Xapter - zaterdag 23 januari 2010 - 23:35   quote  deeplink  
we moeten top 2 eindigen om aanzienlijke bedragen te ontvangen..
tegenwoordig krijg je ook geen kut voor een EL..
CL, dan ga je pas meetellen en dan beginnen de miljoenen een beetje te tellen!
KKL
 KKL - maandag 25 januari 2010 - 11:25   quote  deeplink  
Johan heeft gelijk
ovi
 ovi - maandag 25 januari 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Ik ben het ook wel met Derksen eens.
Zolang er geen eigen geld is moeten we gewoon even pas op de plaats maken en al zeker geen nieuwe schulden maken om half bakken spelers te kunnen halen .
jo3h
 jo3h - maandag 25 januari 2010 - 12:29   quote  deeplink  
johan heeft gewoon gelijk je denk toch niet dat die geld schieters het geld schenken ze lijken wel gek ze moeten het gewoon terug dan kom je nooit van je schuld ik zie vlaar nog vertrekken om de schuld een beetje dragelijk te maken dan ben je helemaal klaar en op wijnaldum en bisewar zit ik niet te wachten. alleen met jeugd red je het nooit
Jeroen.
 Jeroen. - maandag 25 januari 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Het feit dat feyenoord het de laatste jaren erg moeilijk heeft is al een probleem opzich.
Als we ons nu moeten richten op het 5jarig middenmood plan, zie ik een nieuw probleem aankomen.
Want Feyenoord is een grote club, met grote capaciteiten.
Feyenoord is en blijft gewoon een kampioenskandidaat.
Elke keer als de competitie begint.
En als je het prestatie van dit half seizoen bekijkt vind ik tochdat feyenoord ht erg goed doet.
R()b
 R()b - maandag 25 januari 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 12:22 schreef ovi het volgende:
Ik ben het ook wel met Derksen eens.
Zolang er geen eigen geld is moeten we gewoon even pas op de plaats maken en al zeker geen nieuwe schulden maken om half bakken spelers te kunnen halen .
Ik ben het ook met hem eens.
36 miljoen is best veel,dat los je niet af in 2 jaar.
Jeroen.
 Jeroen. - maandag 25 januari 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Moet mogelijk zijn.
Voorronde champions leguea, kampioen, nederlandse beker, uefa cup, Jc schaal, verkoop spelers.
Allemaal dingen om aan geld te komen.

En als ze deze stijgende lijn blijven volgen zie ik zeker Uefa cup deelnamen en Nederlandse beker als bereikbaar.

Beetje positiever zijn over feyenoord.
Als spelers zoals Bruins, Cisse, El-Ammadi, Makaay, Wijnaldum het vertrouwen terug krijgen vn Feyenoord en zijn Legioen.
Dan zie je dat de spelers er alles aan gaan doen, en geld gaan opleveren voor feyenoord
KKL
 KKL - maandag 25 januari 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 13:54 schreef Jeroen. het volgende:
Moet mogelijk zijn.
Voorronde champions leguea, kampioen, nederlandse beker, uefa cup, Jc schaal, verkoop spelers.
Allemaal dingen om aan geld te komen.

En als ze deze stijgende lijn blijven volgen zie ik zeker Uefa cup deelnamen en Nederlandse beker als bereikbaar.

Beetje positiever zijn over feyenoord.
Als spelers zoals Bruins, Cisse, El-Ammadi, Makaay, Wijnaldum het vertrouwen terug krijgen vn Feyenoord en zijn Legioen.
Dan zie je dat de spelers er alles aan gaan doen, en geld gaan opleveren voor feyenoord
Beste Jeroen, ik heb een vraag en niet om je af te zeiken ofzo.

Ik wil graag weten hoe oud jij bent.
Gewoon een vraag niets meer.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 januari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
spelers die er alles aan doen heb ik sinds Gyan niet meer bij Feyenoord gezien
KKL
 KKL - maandag 25 januari 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 14:02 schreef hotjumper het volgende:
spelers die er alles aan doen heb ik sinds Gyan niet meer bij Feyenoord gezien
omdat je altijd aan het zuipen bent en staat te ouwehoeren met je rug naar het veld toe.
en 10 keer per wedstrijd moet zeiken.

want dan had je allang gezien dat onze Denny Landzaat er alles aan doet om iedere wedstrijd te winnen!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 januari 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 14:05 schreef KKL het volgende:

[..]

omdat je altijd aan het zuipen bent en staat te ouwehoeren met je rug naar het veld toe.
en 10 keer per wedstrijd moet zeiken.

want dan had je allang gezien dat onze Denny Landzaat er alles aan doet om iedere wedstrijd te winnen!!!
wat speelt die nu bij ons? zat die niet bij willem2
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 januari 2010 - 14:10   quote  deeplink  
En de afgelopen 10 jaar waren we wel top?
KKL
 KKL - maandag 25 januari 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 14:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat speelt die nu bij ons? zat die niet bij willem2
ja die speelt bij ons sinds seizoen 2002.

hij is onderhand al bijna Mister Feyenoord en heeft Ben Wijnstekers doen vergeten!
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 januari 2010 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 14:10 schreef KKL het volgende:

[..]

ja die speelt bij ons sinds seizoen 2002.

hij is onderhand al bijna Mister Feyenoord en heeft Ben Wijnstekers doen vergeten!
nou, dan ben ik blij dat ik aan de drank ben!
KKL
 KKL - maandag 25 januari 2010 - 14:55   quote  deeplink  
ik ook want dan ben je een stuk gezelliger
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 januari 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 14:55 schreef KKL het volgende:
ik ook want dan ben je een stuk gezelliger
daarom vind ik het altijd zo leuk in de trein

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Derksen: Feyenoord 5 jaar middenmoot









0.0079140