|
|
Yordee1
|
|
|
Echt super toen ik dit las. Maar is het niet gewoon een nieuw contract met misschien een clausule? Dat zou echt zuur zijn. Maar ja, momenteel ben ik blij dat Suarez misschien langer dan een half jaar blijft :D |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
JoopieAFCA
|
|
|
Wat een wereldgozer. Heeft de clubs voor het uitkiezen maar tekent gewoon bij! geweldig! Teminste een keer iemand die niet puur voor het grote geld gaat. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Prachtig gebaar van Suarez, maar geloof maar niet dat hij dat contract uitdient. Deze contractverlenging is er natuurlijk ook voor bedoeld om zijn transferwaarde op te krikken. Slim van Ajax en ik hoop dat we dit seizoen nog veel van Suarez kunnen genieten. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
heel aardig van suarez! echte clubliefde! hopelijk gaat afellay dat ook doen... |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
Ik lees net dat er geen clausule in ze nieuwe contract staat, dus geweldig nieuws |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
Gelukkig zo kan het dus ook. Gabri wil het zelfde doen. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Mooi begin vh weekend! Lodeiro erbij en Suarez nog even in A'dam....! Top! Morgen moet Luis zich zelf nog maar een mooi verjaarsdag kado geven door er 3 in de rammen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel mooi gebaar dit,
Grote complimenten voor Jol en V/D Boog, ze zijn weer een warm huis van Ajax aan het maken en misschien duurt het nog even voordat het op veld meer gaat sprankelen, maar de basis bij ajax wordt weer steeds steviger en dat stemt mij zeer goed. |
|
|
|
|
MartinTwente
|
|
|
Superactie van Luis en de directie van Ajax
Muchas gracias Luis, te queremos! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 - 13:40 schreef alibabba het volgende:Prachtig gebaar van Suarez, maar geloof maar niet dat hij dat contract uitdient. Deze contractverlenging is er natuurlijk ook voor bedoeld om zijn transferwaarde op te krikken. Slim van Ajax en ik hoop dat we dit seizoen nog veel van Suarez kunnen genieten. hij zal het contract niet uitdienen,maar hij blijft wel tot eind volgend seizoen. een feitje is dat hij ook vader word,en ik weet zeker dat zijn vrouw hier ook een vinger in de pap heeft.die kiezen voor rustig blijven zitten waar ze zitten voorlopig...... hij is echt wel meer een gevoelsmens dan alle groten die ajax de laatste 10 jaar gehad heeft....klasse luis!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 - 14:51 schreef remco k het volgende:Heel mooi gebaar dit, Grote complimenten voor Jol en V/D Boog, ze zijn weer een warm huis van Ajax aan het maken en misschien duurt het nog even voordat het op veld meer gaat sprankelen, maar de basis bij ajax wordt weer steeds steviger en dat stemt mij zeer goed. en ook dit is een feit....mee eens Remco... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Idd ik heb alle vertrouwen in jol die goede man weet echt wel waar tie mee bezig is.stuidio voetbal gezien , presenteerde zijn eigen goed toch ? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2010 - 12:17 schreef ajacied het volgende:Idd ik heb alle vertrouwen in jol die goede man weet echt wel waar tie mee bezig is.stuidio voetbal gezien , presenteerde zijn eigen goed toch ? Hij deed het uitstekend alleen jammer dat die pannenlap van een Waterkneus weer anti-ajax zat te oreren zonder verstand van zaken.
wordt er soms doodmoe van...
on topic..
topper die Luis... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ja lol vooral toen ze over van nistelrooy begonnen |
|
|
|
|
Lodeiro
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: Dit was al lang geen nieuws meer... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
prachtig hij is denk ik 20 jaar geleden ingevroren en weer wakker geworden xD |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
lodeiro is zeker nieuw hier? heb m trouwens hier nog nooit gezien::P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee reageert denk ik ook niet meer:P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
heeft suarez bijgetekend?
wehehehehhehehehehehe.....nee echt?
eerlijk waar,soms met sommigen hier....:)Lodeirooooooohoh.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
maak er maar van:ERIKSEN VERLENGD CONTRACT. Dat lees ik net ....das ook goed nieuws..... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
hebtie nu weer al bijgetekend!!!
haha slotje erop maybe? |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 22:25 schreef bahbah het volgende:maak er maar van:ERIKSEN VERLENGD CONTRACT. Dat lees ik net ....das ook goed nieuws..... klopt dat las ik ook gister |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
goed nieuws op 1 punt ajax gaat heel veel geld voor suarez krijgen en ik denk dat als hij weer zo' gewweldige seizoen speelt volgend jaar of mischien nog beter dat hij in de winterstop voor het zelfde geld als benzema vetkocht kan worden
het slecht nieuws als het aan contracten ligt is van der sar die heeft nog 1 jaar verlengt bij man u dat betekent dat dat heel goed het laatste jaar kan zijn voor vd sar dus gaat hij niet meer bij ajax spelen waarscheinelijk |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca