|
|
ronnie 70
|
|
|
of het word weer niks of we knallen er over heen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
we hebben al meerdere topics over volgende week! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
quote: juist de reactie na vandaag is belangrijk pikkie |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
het word dus een afgang als ik afgaat op deze wedstrijd tegen vvv als ik dat stelletje ziet lopen dan word ik er dus helemaal doodziek van |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
word het niet tijd voor de explosiviteit van babo ipv landzaat??? slory voor wijnaldum?? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
hoe dan ook wijnaldum eruit halen! slory en tomasson kunnen elkaar goed vinden hebben we hele eerste comp. helft gezien dus waarom niet?!
en babo voor landzaat, ik weet niet.. landzaat heeft toch iets teruggezakken positie.. en ik zie babo dat niet doen.. babo had voor guzz moeten komen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het de opstelling word als vandaag word het HELEMAAL niks.
De Guzman, Cissé en Wijnaldum lekker op het bankie. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
hoe kut het ook is, maar de guzman moet volgende week erin tegen ajax heeft hij meestal wel vuur!
wijnaldum is op zijn minst 2 klassen minder dan de ajax spelers dus hem hebben we ff niet meer nodig!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 17:13 schreef Xapter het volgende:hoe kut het ook is, maar de guzman moet volgende week erin tegen ajax heeft hij meestal wel vuur! wijnaldum is op zijn minst 2 klassen minder dan de ajax spelers dus hem hebben we ff niet meer nodig!! De Baab is vuur, homo de guzman niet. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
tegen alle duiven op de dam wil ik snelle buitenspelers zien dus zeker slory en in mindere mate biseswar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
helemaal niets in Rotterdam. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Helemaal eens de Guzman eruit donderen , de opvreter |
|
|
|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
Cisse en Wijnaldum maar op de tribune zetten die twee waren wederom de zwakste schakel. |
|
|
|