|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Dat Feyenoorder zijn. Hoezo kan je niet van club wisselen als supporter, hoezo moeten wij altijd pech hebben met alles, hoezo moeten wij in de week waarbij wij boven 020 komen te staan uitgerekend in de laatste minuten een goal tegen krijgen WAT IS DAT TOCH |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik blijf bij mijn mening dat dit verlies volledig aan been te danken is! |
|
|
|
|
referee
|
|
|
wat denk je van de begin instelling van de spelers |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
IDD EN AAN DE SCHEIDS EN AAN MARIO EN AAN TERMINATOR EN AAN JAPIE EN AAN KOI EN AAN LEON EN AAN CRAVEN EN AAN BOUDEWIJN EN AAN THOMAS EN AAN REMKO K EN AAN ÉÉN VAN DIE VUILE PLEURIS JOHNNIES DIE ONGETWIJFELD 020ER ZULLEN ZIJN |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 16:54 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:IDD EN AAN DE SCHEIDS EN AAN MARIO EN AAN TERMINATOR EN AAN JAPIE EN AAN KOI EN AAN LEON EN AAN CRAVEN EN AAN BOUDEWIJN EN AAN THOMAS EN AAN REMKO K EN AAN ÉÉN VAN DIE VUILE PLEURIS JOHNNIES DIE ONGETWIJFELD 020ER ZULLEN ZIJN caps?
De instelling van de spelers kan mario ook wat aan doen! je WEET dat babo meer vuur heeft dan landzaat
en wijnaldum weet je ook van te voren dat hij laks is |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: begin jij nou ook al |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: HELEMAAL EENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: hahaha, het valt toch niet te lezen joh |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik denk ook dat het aan Been ligt hoor;)....
Hij brengt Hofland in de laatste minuut voor Landzaat... Terwijl je een goal wil forceren. Hij ziet ook dat Feyenoord slechter is, maar veranderen in de rust doet hij ook niet... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wordt er zo moe van allemaal dat is niet normaal meer k*tzooitje.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Je meent het verdomme |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zie je nou, legt niet aan mij hoor |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik heb tijdens het kijken van de wedstrijd meer energie verbruikt dan het hele team bij elkaar opgeteld vandaag. (op een enkele uitzondering na)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door Red -- |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
die wijnaldum was ook weer lekker |
|
|
|
|
Red
|
|
|
pfff en dat durft met een avatar van die Zeekoe aan te komen :S |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: ik heb vertrouwen in cisse maar jullie mogen eigen mening hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee die mongool op het plaatje van je was weer lekker.. Wat een miskoop is die vent |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
we hebben gewoon een prutser als trainer..wat een fouten maakt die man |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: je bent op het verkeerde forum |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Zeer slecht wisselbeleid vandaag |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: warom in godsnaam hofland liever makaay |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom in godsnaam De Guzman in de basis, zet Babovic erin. Iemand die het WEL schitterend vind om voor deze club te spelen. Waarom die Cissé maar laten staan terwijl die geen pepernoot raakt. Waarom Tomasson eruit. Waarom Wijnaldum niet eruit halen
Waarom bij een 1-1, HOFLAND erin...
Onbegrijpelijk en dit neem ik hem kwalijk. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Wie zet er nou fer rechtsback tegen sparta als je de vrij hebt of passeert makaay voor slory
Been is een geweldige vent, maar een zeer matige trainer. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 17:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:Wie zet er nou fer rechtsback tegen sparta als je de vrij hebt of passeert makaay voor slory Been is een geweldige vent, maar een zeer matige trainer. met deze beslissingen was ik het wel eens, maar ook ik vind hem tactisch zwak,, zeer zwak |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Hij heeft zijn eigen favorietjes. Kost hem wel punten |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
ik vind het wel vreemd dat ie cisse er maar in laat staan als ie zo matig presteerd terwijl makaay meteen op de bank moet als ie een keer niet scoort |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Als dit is waar je de winterstop voor op trainingskamp ben geweest om bij VVV je kans op de 3e plaats te veroveren volgende week op D-DAY SCHANDE!!! lekker voornemens, leek wel of zij voor het eerst met elkaar aan het voetballen waren, laten we wat spelers aan Venlo en rotterdan poten wie bij wie mag voetballen! 1 doelpunt scoren wat toch wel minimaal mogelijk mogen zijn, nee een eigen doelpunt zo kom je voor en dan nog weg geven en niks creeeren! lekkere vakantie gehad jongens! fifa 2010 op PES 2010 uitgespeeld? |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
Heb veel liever Slory dan Wijnaldum. Slory veel sneller meer diepte, Babo brengt gevaar zeker tegen 010 meoten we niet langzaam gaan voetballen en met lamzaat en gini gaat dat gebeuren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 19:54 schreef FR12-1908 het volgende:Heb veel liever Slory dan Wijnaldum. Slory veel sneller meer diepte, Babo brengt gevaar zeker tegen 010 meoten we niet langzaam gaan voetballen en met lamzaat en gini gaat dat gebeuren wanneer moeten we dan weer tegen sparta?
het is landzaat z'n schuld |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ach jah je verliest een keertje punten , wel lullig de manier waarop , en tegen VVV. Maar goed we zijn niet onoverwinnelijk. Volgende week maar winst dan :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik ga niet zeggen, ik heb t toch gezegd...
Maar,... IK HEB T TOCH GEZEGD! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 20:06 schreef R()b het volgende:Ach jah je verliest een keertje punten , wel lullig de manier waarop , en tegen VVV. Maar goed we zijn niet onoverwinnelijk. Volgende week maar winst dan :) @R()b maar deze moet je gewoon winnen vind ik en dan vooral juist op dit moment. Sorry maar voor de wedstrijd van volgende week moet je geen slappe hap vertonen. Juist nu kon je de druk er een beetje ophouden en juist nu verspeel je weer punten. Conclusie Feyenoord weet op het juiste moment weer niet van aanpakken. |
|
|
|